Yardım Ürün Satım ve Distribütörlüğü Yapılır mı?

Katılım
22 Kasım 2023
Mesajlar
360
Reaksiyon skoru
164
Herkese selamlar arkadaşlar iyi forumlar belki biraz uzun olabilir kusura bakmayın okuyan ve cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden. Arkadaşlar Çinde bir tedarikçi var AsiaHorse diye bir çoğunuz biliyorsunuz Türkiye'de sadece WraithEsports tarafından bazı ürünleri satılıyor fakat fiyatları çok pahalı ben firma ile iletişime geçtim arkadaşım şuanda çinde yerinde görüşme yaptık ve yakın zamanda fiyatlarla ilgili konuşacağız. AsiaHorse diğer çin ürünlerine göre kaliteli orta-üst segment ürünleri var ve satışa çok uygun çünkü güzel ürünleri var biz 500 Bin bandında bir sermaye ile girmeyi düşünüyoruz sizlere sorum şu;
Burada şirket kursak ve ürün tedariğine başlasak fahiş olmayan fiyatlar ile örneğin 20 dolara mal ettiğimiz ürünü komple maliyetten bahsediyorum 25-29 dolar bandına satıp öyle aman aman büyük karlar beklemiyoruz bizi kurtaracak kadarını istiyoruz sizce bu işe bu bütçe ile girilir mi? Girersek nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Güzel bir planlama ve operasyon ile bu işi yürütsek kazanç sağlama potansiyelimiz var mı? kısaca mantıklı mı? Riskleri artıları eksileri neler ve varsa fikir öneri tavsiyede bekliyorum tekrardan teşekkürler iyi forumlar.
 
Herkese selamlar arkadaşlar iyi forumlar belki biraz uzun olabilir kusura bakmayın okuyan ve cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden. Arkadaşlar Çinde bir tedarikçi var AsiaHorse diye bir çoğunuz biliyorsunuz Türkiye'de sadece WraithEsports tarafından bazı ürünleri satılıyor fakat fiyatları çok pahalı ben firma ile iletişime geçtim arkadaşım şuanda çinde yerinde görüşme yaptık ve yakın zamanda fiyatlarla ilgili konuşacağız. AsiaHorse diğer çin ürünlerine göre kaliteli orta-üst segment ürünleri var ve satışa çok uygun çünkü güzel ürünleri var biz 500 Bin bandında bir sermaye ile girmeyi düşünüyoruz sizlere sorum şu;
Burada şirket kursak ve ürün tedariğine başlasak fahiş olmayan fiyatlar ile örneğin 20 dolara mal ettiğimiz ürünü komple maliyetten bahsediyorum 25-29 dolar bandına satıp öyle aman aman büyük karlar beklemiyoruz bizi kurtaracak kadarını istiyoruz sizce bu işe bu bütçe ile girilir mi? Girersek nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Güzel bir planlama ve operasyon ile bu işi yürütsek kazanç sağlama potansiyelimiz var mı? kısaca mantıklı mı? Riskleri artıları eksileri neler ve varsa fikir öneri tavsiyede bekliyorum tekrardan teşekkürler iyi forumlar.
Hocam allah kitap aşkına jonsbo kasaları getirin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam allah kitap aşkına jonsbo kasaları getirin
wraithten ve jumbumdan kurtaracağınız nice gençleri düşünün.

Bu arada asia horse fanlar yok satıyo ucuza getirirseniz fena kazanırsınız stok yetişmez hatta
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Herkese selamlar arkadaşlar iyi forumlar belki biraz uzun olabilir kusura bakmayın okuyan ve cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden. Arkadaşlar Çinde bir tedarikçi var AsiaHorse diye bir çoğunuz biliyorsunuz Türkiye'de sadece WraithEsports tarafından bazı ürünleri satılıyor fakat fiyatları çok pahalı ben firma ile iletişime geçtim arkadaşım şuanda çinde yerinde görüşme yaptık ve yakın zamanda fiyatlarla ilgili konuşacağız. AsiaHorse diğer çin ürünlerine göre kaliteli orta-üst segment ürünleri var ve satışa çok uygun çünkü güzel ürünleri var biz 500 Bin bandında bir sermaye ile girmeyi düşünüyoruz sizlere sorum şu;
Burada şirket kursak ve ürün tedariğine başlasak fahiş olmayan fiyatlar ile örneğin 20 dolara mal ettiğimiz ürünü komple maliyetten bahsediyorum 25-29 dolar bandına satıp öyle aman aman büyük karlar beklemiyoruz bizi kurtaracak kadarını istiyoruz sizce bu işe bu bütçe ile girilir mi? Girersek nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Güzel bir planlama ve operasyon ile bu işi yürütsek kazanç sağlama potansiyelimiz var mı? kısaca mantıklı mı? Riskleri artıları eksileri neler ve varsa fikir öneri tavsiyede bekliyorum tekrardan teşekkürler iyi forumlar.
Hocam bu arada bence hiç sıkıntı yaşamazsınız ama kusurlu ürün/bozulan ürünlerde garanti kapsamında yardımcı olacaksanız veya açılan ürünü iade almıyoruz tarzında bir politika yürütmezseniz yavaş yavaş yeni wraith siz olursunuz
 
Hocam allah kitap aşkına jonsbo kasaları getirin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


wraithten ve jumbumdan kurtaracağınız nice gençleri düşünün.

Bu arada asia horse fanlar yok satıyo ucuza getirirseniz fena kazanırsınız stok yetişmez hatta
Değerli hocam talebi çok arzı nertedeyse yok varsada fahiş değil fuhuş fiyat olduğu için bu işe giriyorum amacım %1500 kar etmek değil örnek olarak aylık 50-70k arası kazanmaya okeyim gözüm aç değil yani jonsbo da çok kaliteli fakat marka çalışmak ister mi ve toptan fiyatları bizim için ne olur bilemiyorum yoksa oda aklımda onlarlada görüşme planımız var fakat henüz iletişim kuramadık. O gençler işte bize destek olur mu kısmındayız hocam ama şunu diyeyim gözü kararttık gerekirse batalım ama bu işe girelim diyoruz. Öneriniz içinde sağolun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam allah kitap aşkına jonsbo kasaları getirin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


wraithten ve jumbumdan kurtaracağınız nice gençleri düşünün.

Bu arada asia horse fanlar yok satıyo ucuza getirirseniz fena kazanırsınız stok yetişmez hatta
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bu arada bence hiç sıkıntı yaşamazsınız ama kusurlu ürün/bozulan ürünlerde garanti kapsamında yardımcı olacaksanız veya açılan ürünü iade almıyoruz tarzında bir politika yürütmezseniz yavaş yavaş yeni wraith siz olursunuz
Hocam bu sorunuza şöyle cevap vereyim. Bende en nihayetinde yaklaşık 15-20 senelik bir son kullanıcıyım bu süre zarfında olması gereken ve olmasını istemedğim bazı durumlar oldu bu yüzden yola çıkarken bunları kendime yol haritası yaptım önceliğim iyi bir fiyat olması fahiş yada fuhuş olmaması kaliteli bir hizmet anlayışı + kaliteli bir kargo süreci. Bunların dışında garanti kapsamı ile ilgili dönüşü bekliyorum örneğin üründe sorun oldu yada ürün 2 sene içerisinde arızalandı ben 2 sene garanti vereceğim tabi bunların yasal süreçleri nedir henüz bilmiyorum. Ama garantisiz satış olmayacak. Birde wrth gibi iade edilemez gibi bir durum yok her ne olursa olsun iade değişim olucak ama keyfi iadeye karşıyım bu konuda sert olacağım üründe sorun varsa arıza varsa iade kabul ederim ödemeyi geri yaparım. Fakat keyfi iade çok alacağımı sanmıyorum katı bir politikam olmayacak bu konularda yani. Ama benimde düşüncem aynı ürünü daha ucuza getirirsem rekabet oluşur buda onların fiyatı aşağıya çekmesine sebep olur buda hepimize yarar. Düşüncem ve yol haritam böyle
 
Son düzenleme:
Herkese selamlar arkadaşlar iyi forumlar belki biraz uzun olabilir kusura bakmayın okuyan ve cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden. Arkadaşlar Çinde bir tedarikçi var AsiaHorse diye bir çoğunuz biliyorsunuz Türkiye'de sadece WraithEsports tarafından bazı ürünleri satılıyor fakat fiyatları çok pahalı ben firma ile iletişime geçtim arkadaşım şuanda çinde yerinde görüşme yaptık ve yakın zamanda fiyatlarla ilgili konuşacağız. AsiaHorse diğer çin ürünlerine göre kaliteli orta-üst segment ürünleri var ve satışa çok uygun çünkü güzel ürünleri var biz 500 Bin bandında bir sermaye ile girmeyi düşünüyoruz sizlere sorum şu;
Burada şirket kursak ve ürün tedariğine başlasak fahiş olmayan fiyatlar ile örneğin 20 dolara mal ettiğimiz ürünü komple maliyetten bahsediyorum 25-29 dolar bandına satıp öyle aman aman büyük karlar beklemiyoruz bizi kurtaracak kadarını istiyoruz sizce bu işe bu bütçe ile girilir mi? Girersek nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Güzel bir planlama ve operasyon ile bu işi yürütsek kazanç sağlama potansiyelimiz var mı? kısaca mantıklı mı? Riskleri artıları eksileri neler ve varsa fikir öneri tavsiyede bekliyorum tekrardan teşekkürler iyi forumlar.
Hocam iyi düşünmüşsünüz helal olsun ama bu konu forumdan tavsiye alınarak girişilebilecek bir şey değil bence. Profesyonel bir lojistikçi, pazarlamacı, muhasebeci ile iştişare etmeniz gereken bir şey. Tanıdık varsa onlara danışın, yoksa da bir uzmanla konuşun bence. Bilmeden sermayenizi yakmayın.
 
Hocam iyi düşünmüşsünüz helal olsun ama bu konu forumdan tavsiye alınarak girişilebilecek bir şey değil bence. Profesyonel bir lojistikçi, pazarlamacı, muhasebeci ile iştişare etmeniz gereken bir şey. Tanıdık varsa onlara danışın, yoksa da bir uzmanla konuşun bence. Bilmeden sermayenizi yakmayın.
Hocam elbette profesyonel yardım alacağım sadece burda varsa fikirleri olan bilgisi olan arkadaşlardan bilgi toplamak istedim sürecimin hepsinde bir yerlerde profesyonel destek alacağım dümdüz girmeyeceğim ama sanıyorum ki planladığım gibi tutabilecek bir iş. Ayrıca teşekkür ederim tavsiye ve ikazınız için.
 
Hocam elbette profesyonel yardım alacağım sadece burda varsa fikirleri olan bilgisi olan arkadaşlardan bilgi toplamak istedim sürecimin hepsinde bir yerlerde profesyonel destek alacağım dümdüz girmeyeceğim ama sanıyorum ki planladığım gibi tutabilecek bir iş. Ayrıca teşekkür ederim tavsiye ve ikazınız için.
Fiyatta rekabetçiyim diyorsun zaten, pazarlamasını iyi yaparsan satmama ihtimali çok düşük. Hedef kitleni ve mecralarını iyi belirle. Bakalım dediğin gibi iddialı fiyatlarla satmayı başarırsan bende bi kablo falan bakarım :kekw:
 
Fiyatta rekabetçiyim diyorsun zaten, pazarlamasını iyi yaparsan satmama ihtimali çok düşük. Hedef kitleni ve mecralarını iyi belirle. Bakalım dediğin gibi iddialı fiyatlarla satmayı başarırsan bende bi kablo falan bakarım :kekw:
kesinllikle bu mantalite ile yola çıkacağız yani belki ben bitirmeyeceğim bu fahiş fiyat işini ama karşı tarafta olup mücadele etmek istiyoruz. Diğer satıcılardan %20-40 arası aşağı fiyat olsa dahi her türlü çekici olabilir ki ben fiyatta diğer satıcıları baz almayacağım. Ürün örnek olarak bana 500e mi mal oldu ben 700den satacağım isterse rakip 2 bine satıyor olsun. Fikrimiz bu şekilde ve aşağı yukarı bu adamlar %200 kar ile satıyor gibi görünüyor 900e mal olan fanları 2700 yapmışlar %300 kar oluyor sanırım. Sosyal medyalarda reklam ve tanıtım videoları kendimiz yapacağız bilgi ve birikimimiz var ama en başta profesyonel video edit ve reklam desteği alacağız işte firma ile görüşmeleri bitirelim her şey o zaman şekillenecek daha çok. Şimdiden desteğiniz için teşekkürler. ^^
 
kesinllikle bu mantalite ile yola çıkacağız yani belki ben bitirmeyeceğim bu fahiş fiyat işini ama karşı tarafta olup mücadele etmek istiyoruz. Diğer satıcılardan %20-40 arası aşağı fiyat olsa dahi her türlü çekici olabilir ki ben fiyatta diğer satıcıları baz almayacağım. Ürün örnek olarak bana 500e mi mal oldu ben 700den satacağım isterse rakip 2 bine satıyor olsun. Fikrimiz bu şekilde ve aşağı yukarı bu adamlar %200 kar ile satıyor gibi görünüyor 900e mal olan fanları 2700 yapmışlar %300 kar oluyor sanırım. Sosyal medyalarda reklam ve tanıtım videoları kendimiz yapacağız bilgi ve birikimimiz var ama en başta profesyonel video edit ve reklam desteği alacağız işte firma ile görüşmeleri bitirelim her şey o zaman şekillenecek daha çok. Şimdiden desteğiniz için teşekkürler. ^^
Ajanslara falan bulaşmayın boş iş, boşuna paranızı kaptırmayın, pazarlama alanını yapay zekadan yardım alarak kendiniz çözersiniz. Ben size basic çerçeve çizeyim hatta, bunları dikkate alabilirsiniz:

1. Marka mı kuracaksınız yoksa sadece tedarikçi mi olacaksınız ona karar verin.
2. Yaklaşımınızı net belirleyin (fiyat kalite yaklaşımı mı, ürün özellikli yaklaşım mı)
3. Marka ile yürüyecekseniz konumlandırmanızı iyi belirleyin. (yapay zeka yardımcı olur)
4. Hedef kitlenizi iyi belirleyip analiz edin.
5. Mecralarınızı çok iyi belirleyin. Hangi kanaldan kendinizi duyuracaksınız. Forumlar? Sosyal Medya? Kendi siteniz (ceo)? Bunlara dikkat edin.
6. Satış kanalınızı iyi belirleyin. Kendi mağazanız mı? Yoksa komisyonlu pazaryerleri mi?
7. Ürünü satan rakibinizi iyi analiz edin. Onun açıklarını tespit edip kendi girişiminizde o açıkları fixleyin. (örnek satış sonrası destek)
8. Müşteriyi asla mağdur etmeyin, size zaten başta temkinli yaklaşacak. Satış sonrası desteği asla göz ardı etmeyin. Ürünün arkasında olduğunuzu müşteriye net şekilde hissettirin.
 
Herkese selamlar arkadaşlar iyi forumlar belki biraz uzun olabilir kusura bakmayın okuyan ve cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden. Arkadaşlar Çinde bir tedarikçi var AsiaHorse diye bir çoğunuz biliyorsunuz Türkiye'de sadece WraithEsports tarafından bazı ürünleri satılıyor fakat fiyatları çok pahalı ben firma ile iletişime geçtim arkadaşım şuanda çinde yerinde görüşme yaptık ve yakın zamanda fiyatlarla ilgili konuşacağız. AsiaHorse diğer çin ürünlerine göre kaliteli orta-üst segment ürünleri var ve satışa çok uygun çünkü güzel ürünleri var biz 500 Bin bandında bir sermaye ile girmeyi düşünüyoruz sizlere sorum şu;
Burada şirket kursak ve ürün tedariğine başlasak fahiş olmayan fiyatlar ile örneğin 20 dolara mal ettiğimiz ürünü komple maliyetten bahsediyorum 25-29 dolar bandına satıp öyle aman aman büyük karlar beklemiyoruz bizi kurtaracak kadarını istiyoruz sizce bu işe bu bütçe ile girilir mi? Girersek nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Güzel bir planlama ve operasyon ile bu işi yürütsek kazanç sağlama potansiyelimiz var mı? kısaca mantıklı mı? Riskleri artıları eksileri neler ve varsa fikir öneri tavsiyede bekliyorum tekrardan teşekkürler iyi forumlar.
Hocam iade, satış sonrası destek vs derken çok uğraşırsın. şirket kurduğun anda gelen vergileri saymıyorum. Keşke güzel bir topluluk olsak ve inport işini yapacak birileri olsa kooperatif gibi. Doldursak içinden konteyneri kim ne istiyorsa kargosu maliyeti neyse ödese bu işi koşturan da parasını alsa. Aslında jumbum bunu yapmaya çalışıyor ön sipariş adı altında ama fiyatları fahiş. Her ay şöyle bir iki konteyner doldursak kimseye muhtaç olmayız.
 
kesinllikle bu mantalite ile yola çıkacağız yani belki ben bitirmeyeceğim bu fahiş fiyat işini ama karşı tarafta olup mücadele etmek istiyoruz. Diğer satıcılardan %20-40 arası aşağı fiyat olsa dahi her türlü çekici olabilir ki ben fiyatta diğer satıcıları baz almayacağım. Ürün örnek olarak bana 500e mi mal oldu ben 700den satacağım isterse rakip 2 bine satıyor olsun. Fikrimiz bu şekilde ve aşağı yukarı bu adamlar %200 kar ile satıyor gibi görünüyor 900e mal olan fanları 2700 yapmışlar %300 kar oluyor sanırım. Sosyal medyalarda reklam ve tanıtım videoları kendimiz yapacağız bilgi ve birikimimiz var ama en başta profesyonel video edit ve reklam desteği alacağız işte firma ile görüşmeleri bitirelim her şey o zaman şekillenecek daha çok. Şimdiden desteğiniz için teşekkürler. ^^
Hocam ürün fikri olarak lian li ekranları fanları strimerları, PSU sleeved kabloları vs. yani kısaca kasa süslemek için kullanılan tüm ürünlere aşırı talep var. Özellikle beyaz renkli ürünlere. Bunları ne kadar uygundan getirip satarsanız hiçbiri elinizde patlamaz. Birde kendi sitenizi kurarsınız atıyorum ultimateguide.com salladım tamamen. Cuma günü nasıl gaming gecesi oluyor sizdede her hafta olmasada ara ara çok satan ürünlerde bile indirim yapabilirsiniz. Hatta daha da ilerisini düşünelim kendi markanızın logosunu basıp malzeme kalitesi iyi olan kasalar ürettirip satabilirsiniz. İnsanlar arasında konuşurken ultimate guide marka kasalar çok f/p malzeme kalitesi de iyi dediği zaman zaten yok satar her ürününüz.

Dediğim gibi jonsbo kasaları çok şık, ondan sonra be quiet marka ürünleri kimse getirmiyor, niş bir ürün söyliyim PTM7950 laptopların vazgeçilmez termal pedi eskiden aliexpressten getirtiyoduk şimdi ürüne ulaşım 0 kimse getirmiyor. Getirin bu ürünü yok satarsınız millet sıraya girer. Noctua ürünlere ulaşım çok sınırlı, sadece inventus ve jumbum getiriyor ama absürt derecede pahalı getiriyorlar. Bir ürün daha söyliyim Seasonic markasının PSU'ları. Dünyanın en kaliteli psu larını üretiyorlar ama TR de distribütörü yok.

Bunların hepsini ben fikir olarak söyliyim hocam siz maddi imkanlar ne gösterir bilemem aklınızda olsunlar özellikle jonsbonun çok şık kasaları var markayla anlaşırsanız ve makul fiyatlardan getirilirlerse çok ciddi satış miktarına ulaşırsınız.
 
Herkese selamlar arkadaşlar iyi forumlar belki biraz uzun olabilir kusura bakmayın okuyan ve cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden. Arkadaşlar Çinde bir tedarikçi var AsiaHorse diye bir çoğunuz biliyorsunuz Türkiye'de sadece WraithEsports tarafından bazı ürünleri satılıyor fakat fiyatları çok pahalı ben firma ile iletişime geçtim arkadaşım şuanda çinde yerinde görüşme yaptık ve yakın zamanda fiyatlarla ilgili konuşacağız. AsiaHorse diğer çin ürünlerine göre kaliteli orta-üst segment ürünleri var ve satışa çok uygun çünkü güzel ürünleri var biz 500 Bin bandında bir sermaye ile girmeyi düşünüyoruz sizlere sorum şu;
Burada şirket kursak ve ürün tedariğine başlasak fahiş olmayan fiyatlar ile örneğin 20 dolara mal ettiğimiz ürünü komple maliyetten bahsediyorum 25-29 dolar bandına satıp öyle aman aman büyük karlar beklemiyoruz bizi kurtaracak kadarını istiyoruz sizce bu işe bu bütçe ile girilir mi? Girersek nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Güzel bir planlama ve operasyon ile bu işi yürütsek kazanç sağlama potansiyelimiz var mı? kısaca mantıklı mı? Riskleri artıları eksileri neler ve varsa fikir öneri tavsiyede bekliyorum tekrardan teşekkürler iyi forumlar.
20 dolara mal ettiğin ürünü 27 dolara satarsan büyük ihtimalle batarsın onu diyim öncelikle, maliyet analizini iyi yap ürünü alacağın fiyat, gümrük vergileri, gümrük süreçleri için halletmen gereken prosedürlere harcayacağın para, kargo ücreti falan bunlar zaten bilinen şeyler bunu hesaplayın ama buna ek olarak ürünlerin ne kadarı iade gelir, iade gelen ürüne çifte kargo ücreti falan ödeniyor onların ücreti ve ürünlerden bozuk çıkan defolu çıkan vs ne kadar olacak her şeyi dikkate alın. Sonra maliyeti 20 dolar sanıp 27 dolara sattığın ürünün gerçek maliyeti 30 dolar çıkmasın :)
 
Düşüncen güzel, ürün seçimin güzel ama hesabını kitabını düzgün yapmadığında ne olduğunu anlamadan iflas edersin.
Orda anlaştığın fiyat işin en kolay kısmı bunu fabrikanın kapısından alıp satana kadar bir ton masrafın ve vergilerin var. Bunların birinde yanlış hesap yaparsan, atıyorum 20 ye mal ettiğini sandığın ürün aslında 30 a mal oluyorsa batarsın. Bir de bu kadar düşük bütçelerde son kullanıcıya ulaşmak zor ve masraflı, toptan bayilere satman lazım. Son kullanıcı insanı yoruyor, ekstra maliyetleri de var. Hesabını kitabını düzgün yaparsan, ona göre fiyat belirler isen, nasibin de varsa çok güzel para kazanırsın ama çok emek harcaman lazım.
 
Geri
Top