Microsoft Store 0x80070005 Hatası Mc Yuklenmiyor

stalkerT

80+
Katılım
2 Ağustos 2024
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
5
Merhaba arkadaşlar,


Windows 10 kullanıyorum ve Microsoft Store üzerinden minecraft uygulamasını yukleyemiyorum. İndirme başladıktan kısa süre sonra 0x80070005 hatası alıyorum.
normal mcnin sitesinden mc yukledigimdede farklı hata karsılıyo bilen varmı nasıl çözücegimi

Denediğim işlemler:


  • Microsoft Store'u Sıfırla ve Onar
  • windows guncel
  • hizmetler kısmında micsoft store icin bisiler önerilmisti onları da yaptım
  • wsreset.exe de yaptım yene olmuyo
konu hakkında bilgisi varsa yazabilirmi
 
Yerel Oturum Yöneticisi
Tanı İlkesi Hizmeti
Microsoft Store Yükleme Hizmeti
İstemci Lisans Hizmeti

Bu hizmetler kapalı ise aç.
 
Merhaba arkadaşlar,


Windows 10 kullanıyorum ve Microsoft Store üzerinden minecraft uygulamasını yukleyemiyorum. İndirme başladıktan kısa süre sonra 0x80070005 hatası alıyorum.
normal mcnin sitesinden mc yukledigimdede farklı hata karsılıyo bilen varmı nasıl çözücegimi

Denediğim işlemler:


  • Microsoft Store'u Sıfırla ve Onar
  • windows guncel
  • hizmetler kısmında micsoft store icin bisiler önerilmisti onları da yaptım
  • wsreset.exe de yaptım yene olmuyo
konu hakkında bilgisi varsa yazabilirmi
05 hatası kernel seviye silinme hatasıdır.
Kullandıgın iso buyuk ihtimal modlu iso, ki oyledir.
Modlama da iso olustururken winsxs te katı temizleme yapılmış, bunu yaparkende store ilgili ne varsa winsxs e girmemiş.
Kurulumda bundan hata alıyorsun muhtemelen..
Kurabilmen çok çok zor. Ki zatende kuramamışsın.
Baska iso dene.
 
05 hatası kernel seviye silinme hatasıdır.
Kullandıgın iso buyuk ihtimal modlu iso, ki oyledir.
Modlama da iso olustururken winsxs te katı temizleme yapılmış, bunu yaparkende store ilgili ne varsa winsxs e girmemiş.
Kurulumda bundan hata alıyorsun muhtemelen..
Kurabilmen çok çok zor. Ki zatende kuramamışsın.
Baska iso dene.
aga normalde böyle hata vermiodu 2 yada 3 hafta oncemi ne verdi bunu iso felan yuklemedm diye biliyorum
 
aga normalde böyle hata vermiodu 2 yada 3 hafta oncemi ne verdi bunu iso felan yuklemedm diye biliyorum
İso modlarken ozellikle 05 hatası bir bileşenin kokten kaldırırsan kurulumda dahi sorun verir. Ozellikle modlama yapanlar bilir kernel 57 ve onecore silinirse 05 alır.
Sen kaldırma vs yaparken muhtemelen windowsta hasar oluştu. Revo turu programlar kulanılırsa muhtemelen olabilir.
Kurmak istersen;
Elinde orjinal iso varsa ifixleyebilirsin. İsoyo dosya gezgini ile aç.
Setup exe çalıstır “wimdowsun uzerine yukle” C de 40gb gibi alanın varsa.
Yuklerken “herseyi koru” secerek yukle.
Daha sonra olusan windows.old klasorunu silebilirsin.
Herseyi yapıp kuramıyorsan, en son bunu dene.
En basit yol bu.
 
Geri
Top