arkadaslar bundan 3 hafta onceydi yine herzamanki gibi cs2 mi oynayip gece bilgisayarimi kapattim sabah tekrar masaya gectigimde bilgisayar normal gibiydi tusa bastim sorunsuz aciliyo gibiydi ama ne goriyim ekrana sinyal gelmiyor tusa basili tutarak kapattim prizden cektim tekrar taktim tusa basmama ragmen kasa kendi kendine aciliyordu sonra youtubede arastirdim baya ramleri sildim ekran kartini sildim ekran kartsiz actim bios reset attim ama gene acilmadi problemin hala neyden kaynakli oldugunu bulamadim lutfen bana yardim edin