Monitör İçin Tüketici Hakem Heyetine Başvurdum Süreç Nasıl İşler?

yoğurtluTANTUNİ

80+ Bronze
Katılım
27 Mayıs 2024
Mesajlar
536
Reaksiyon skoru
157
arkadaşlar daha önce böyle bir durum yaşayan var mı sorunu da aynı şekilde yazdıklarımı buraya atıyorum ekstra yapmam gereken bir şeyler var mı süreç nasıl işler iade kabul olur mu
1781990586614.webp
 
arkadaşlar daha önce böyle bir durum yaşayan var mı sorunu da aynı şekilde yazdıklarımı buraya atıyorum ekstra yapmam gereken bir şeyler var mı süreç nasıl işler iade kabul olur muAlıntıyı görüntüle
Ilk 6 ay içinde olusan arizalar fabrikasyon çıkışlı olarak kabul edilir. Olumsuz sonuclanmaz ama 2027 yi görürsün.
Monitör sendedir herhalde. Kullanmaya devam et
 
E devletten arama yerine tüketici hakem heyeti yazarak yapılan sorguda tarihçe kısmından takip edebilirsin hocam
 
Ilk 6 ay içinde olusan arizalar fabrikasyon çıkışlı olarak kabul edilir. Olumsuz sonuclanmaz ama 2027 yi görürsün.
Monitör sendedir herhalde. Kullanmaya devam et
evet hocam bende monitör bende dava açayım arkada kullanmaya devam edeyim dedim fotoğraflar kısmına da faturasını ve kırmızı nokta görünen kısımları çekip koydum da 2027 6 ay sürer mi o kadar hocam ya
 
evet hocam bende monitör bende dava açayım arkada kullanmaya devam edeyim dedim fotoğraflar kısmına da faturasını ve kırmızı nokta görünen kısımları çekip koydum da 2027 6 ay sürer mi o kadar hocam ya
Genelde küçük ilçelerde süreç hizli ilerliyor ama genelde 6 ayı buluyor
 
peki benim yapacak bir şeyim var mı bundan başka yoksa sadece beklemek mi sonuçlandığında bana vatan mı yoksa lg mi dönüş sağlar ya da ben birisini aramam gerekiyor mu
Onlardan bekleme. Karar cikinca direkt Vatan ile görüş.
Geçenlerde birisi icraya vermisti sanırım vatandı.
Once bir karar çıksın da sonrasi kolay
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,343
Mesajlar
11,064,914
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top