kutulama ücreti diyelim üzülmedenAhahahha pahalıya almışız
20 tane bile almaya izin veriyor stok bitmiyor anlamadım.biri hayrına 30 40 tane alsın da iptal olcak mı olmucak mı anlayalımsınırsız stok değildir herhalde
Tekli aldık bakalım ne olucak acaba bide tebilondan mı geçsektekli alımlar iptal olmasa bile birden fazla çekenler mutlaka iptal olur
Bu Gece Soygun Varİptal olmazsa çok büyük soygun yaptık
Harbiden fena şov olucak sistem toplucaktık aşırı ucuza kapatıcazGece gece noluyo onaylandı bide siparişler iptal olmazsa lexar gece şovu yaptı diyebiliriz