Sınav Görevlisi ile Yaşadığım Olay

20 yaşındyım 2. mezun senemdi. Zaman ayırdığınız için sağolun babanıza teşekkürlerimi iletirseniz sevinirim.
 
Hiçbir şey olmaz kardeşim. Neler neler oluyordur o sınavlarda gözetmenlerle öğrenciler arasında. Kopya vs. gibi ciddi bir durum olduğu zaman şikayet edilirse ösym kameraları inceler sadece. Kısacası hiçbir şey olmaz. Bulunduğun durumdan ötürü kaygılanman normal. Sıkma canını.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,771
Mesajlar
11,080,937
Üyeler
198,191
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top