Ona çok takılmayın bence. Büyük telefon istiyorsanız olabilir de s25 ile plus aynı sürede tam şarj oluyor zaten.Teşekkürler dostlar tavsiyeleriniz için ama biraz daha bütçe çıkartıp S25 Plus alsam nasıl olur sizce? s25 de 25W hızlı şarjı görünce bir tık kötü hissettiriyor beni.
Gayet iyi olur hocam 7 yıl güncelleme garantisi var birde daha önce samsung kullandınız mı bilmiyorum ama android eko sistemindeki en stabil ve en iyi arayüz samsung da fakat 25w o kadar takılmanıza gerek yok benimkide 25w fakat gayet hızlı şarj oluyor 1 saatin altındaTeşekkürler dostlar tavsiyeleriniz için ama biraz daha bütçe çıkartıp S25 Plus alsam nasıl olur sizce? s25 de 25W hızlı şarjı görünce bir tık kötü hissettiriyor beni.
s25+ stokları bitti almışken ultra albakmadım pek aslında en son 57 bine vardı diye hatırlıyorum
dün gece 65 bine mediamarkttan s25 ultra aldım. 2 bin maxipuan ile 65 bine düşüyor fiyat. s25 plus modelleri resmi satıcılarda yok ve fiyat bayağı şişirilmiş stok dolayısıyla yani s25 ultra almanız daha mantıklı.bakmadım pek aslında en son 57 bine vardı diye hatırlıyorum