Phantom Storm | AMD Ryzen 7 7800x3d MSI RTX 5070 Ti OEM Paket Alınır mı?

Özür dilerim sizi rahatsız ettiysem paşam sadece kendi düşüncelerimi söylüyorum sizin düşünceleriniz benim gözümde tabi ki değerli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

40 delille 1 cahili yenemedim ama içinde o kadar kaldı ki anlatamam. Bu arada o sistemde kartı değiştirmeye çok gerek yok gibi çift fanlı olan da 68 derecede tutuyordu nebi akgünün videosunda
Bencede
 
Bakın mesela bu sistem de var. Özelleştirme yapmadan bu da alınabilir.

Sadece belki OC'li Inno kart alınabilir, ne kadar fark yaratır bilmiyorum. Ama gerek de yok bence.
 
Özür dilerim sizi rahatsız ettiysem paşam sadece kendi düşüncelerimi söylüyorum sizin düşünceleriniz benim gözümde tabi ki değerli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bencede
Hocam rahatsızlık değil de nerde ne duyduysan aynen kabul etmişsin %80 yanlış
 
Taksit falan istiyorsan böyle bir ürün de var.

Şu siteden bakınca Gamegaraj aklıma geldi, Inno ve Palit'leri bunlar satıyor, uyguna da sistem yapıyorlar bazen.
 
Bakın mesela bu sistem de var. Özelleştirme yapmadan bu da alınabilir.

Sadece belki OC'li Inno kart alınabilir, ne kadar fark yaratır bilmiyorum. Ama gerek de yok bence.
%1 oc varmış oc yazmak için oc yapmışlar
 
Bakın mesela bu sistem de var. Özelleştirme yapmadan bu da alınabilir.

Sadece belki OC'li Inno kart alınabilir, ne kadar fark yaratır bilmiyorum. Ama gerek de yok bence.
2 TB SSD biraz pahalı bence bu fiyatta iyi giderdi
 
n11'den Game Garaj Titan S15 R7-7800X3D 32 GB 1 TB SSD RTX5080 Dos Oem Paket Masaüstü Oyuncu Bilgisayarı seçtim! Milyonlarca ürün, kaçırılmayacak fırsatlarla sana gelir!
şuna da bakabilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

n11'den Game Garaj Titan S15 R7-7800X3D 32 GB 1 TB SSD RTX5080 Dos Oem Paket Masaüstü Oyuncu Bilgisayarı seçtim! Milyonlarca ürün, kaçırılmayacak fırsatlarla sana gelir!
şuna da bakabilirsin
Direkt 9 taksit
 
Hocam rahatsızlık değil de nerde ne duyduysan aynen kabul etmişsin %80 yanlış
Abatma o kadar ve abi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

130K sadece oyun için harcamak bana saçma geliyor, benim aklım sürekli render vb kayıp duruyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mademki 5080 alıyorsun üstüne 4k ekran koyacaksın bütün parayı sisteme yatırıyoruz
Adam oled alamayabilirim diyor
 
Son düzenleme:
Bütçen 150K değil mi?

Bağlantıya girdikten sonra 5-10 saniye bekle benim özelleştirmelerime bak. Bu haliyle ideal bence. PNY 3 fanlı kartı, 9800X3D, düzgün bir anakart ve Gen4 SSD yükseltilmiş hali aşmıyor bütçeni.

7800X3D için ekledikleri 6 borulu soğutma 9800X3D için de yeter diye düşünüyorum. Yani yetmezse sıvı soğutma yükseltmesi için de biraz paran kalıyor. O konuda bilgim yok, başka forumlara falan da sorup araştır. Tabii bundan daha iyi sistem önerisi de çıkabilir. Hatta dur fiyat kıyası yapılan siteye bakayım bi.

Alıntıyı görüntüle
hocam bütçenin içine monitör kulaklık falan da dahil o yüzden onu belirtmeyi unutmuşum haklısınız
 
hocam bütçenin içine monitör kulaklık falan da dahil o yüzden onu belirtmeyi unutmuşum haklısınız
Şu sisteme monitörü kendin farklı yerden ekleyip kaç tutuyor? Gerçi 5080 için 4K gerekiyorsa evet ₺150K bulabilir gibi.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fare, klavye ve kulaklığı uygundan tutsak kabaca ₺4500 falan ayarlanabilir. Örnek olması açısından şu konuyu atayım. Temeli sağlam alırsan, ekipman işine ileride ayrı bütçe de çıkarırsın. Burada önerdiğim giriş seviyesi ürünler fiyatlarına göre gayet işini görürler.

Kafadan ATK A9 Plus veya Aula V9 Ultra Plus, Havit H2002P, Aula F870 PRO veya Havit KB904L. Bunlar 4-5K civarı tutuyor.


Yani 142.500 falan yapıyor desek, geriye 7500 kalıyor. Bu fiyata monitör bulabilirsen alınır bence.
 
Şu sisteme monitörü kendin farklı yerden ekleyip kaç tutuyor? Gerçi 5080 için 4K gerekiyorsa evet ₺150K bulabilir gibi.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fare, klavye ve kulaklığı uygundan tutsak kabaca ₺4500 falan ayarlanabilir. Örnek olması açısından şu konuyu atayım.


Yani 142.500 falan yapıyor desek, geriye 7500 kalıyor. Bu fiyata monitör bulabilirsen alınır bence.
aslında ips düşünürsem olabilir ama oled almanın daha iyi olacağını söyledikleri için monitöre daha fazla bütçe ayırabilir miyim diye zorlamaya çalışıyordum
 
Kesinlikle oled al
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oled 4k monitörler 33 bin'den başlıyor ona göre al
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sistemde 5070 ti veya rx 9079xt bulunmalı yoksa bütçeyi aşar
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top