Phantom Storm | AMD Ryzen 7 7800x3d MSI RTX 5070 Ti OEM Paket Alınır mı?

Babalar 16gb ram'le "uzun vadede" Windows ta takılı kalırsınız linux'ta olur, bence Windows bu ram konusunda çok sıkıntı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

28 bin lira akakçede
 
Babalar 16gb ram'le "uzun vadede" Windows ta takılı kalırsınız linux'ta olur, bence Windows bu ram konusunda çok sıkıntı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

28 bin lira akakçede
16 değil 32 olsun diyoruz zaten
 
48 GB olması şu açıdan mantıklı "render"
32 GB oyun+chrome
24 GB normal Windows oyun
16 GB linuxta oyun
 
Neyse 32 GB yeterli, ben yerinizde olsam 5080 sistemlerden birine anakart vb. özelleştirme yapıp alırdım. Arkadaşa çok takılmayın ekran kartında PNY, Palit falan alabilirsiniz sorun yok.

Farklı sitelere de bakın.
hocam bayadır bakıyorum baktıkça kafam daha da karışıyor.
bütçeyi aştığı için saldım 5080i ama tavsiyeniz için teşekkür ederim tekrar bi bakarım belki bir şeyler bulunur
 
Çünkü ben brave discord medal vs açıkkennoyuna girdiğimde bile 18 civarında kullanım alıyorum siz nası başarıyosunuz doldurmayı
 
hocam bayadır bakıyorum baktıkça kafam daha da karışıyor.
bütçeyi aştığı için saldım 5080i ama tavsiyeniz için teşekkür ederim tekrar bi bakarım belki bir şeyler bulunur
Bütçen 150K değil mi?

Bağlantıya girdikten sonra 5-10 saniye bekle benim özelleştirmelerime bak. Bu haliyle ideal bence. PNY 3 fanlı kartı, 9800X3D, düzgün bir anakart ve Gen4 SSD yükseltilmiş hali aşmıyor bütçeni.

7800X3D için ekledikleri 6 borulu soğutma 9800X3D için de yeter diye düşünüyorum. Yani yetmezse sıvı soğutma yükseltmesi için de biraz paran kalıyor. O konuda bilgim yok, başka forumlara falan da sorup araştır. Tabii bundan daha iyi sistem önerisi de çıkabilir. Hatta dur fiyat kıyası yapılan siteye bakayım bi.

2026-06-23_02-20.webp
 
Çünkü ben brave discord medal vs açıkkennoyuna girdiğimde bile 18 civarında kullanım alıyorum siz nası başarıyosunuz doldurmayı
Küçük bir tavsiye arkadaşı susturup geçin, arkadaş sağdan soldan duyduğunu ben bilirimci kafasıyla kusmaya gelmiş.
 
Küçük bir tavsiye arkadaşı susturup geçin, arkadaş sağdan soldan duyduğunu ben bilirimci kafasıyla kusmaya gelmiş.
40 delille 1 cahili yenemedim ama içinde o kadar kaldı ki anlatamam. Bu arada o sistemde kartı değiştirmeye çok gerek yok gibi çift fanlı olan da 68 derecede tutuyordu nebi akgünün videosunda
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top