Acer Nitro 18 Aı An18-61 Laptop Alınır mı?

Tabii ki de 5070Ti. Ben o modeli kullanıyorum 3 aydır. Soğutması ekranı her seyi harika. Tam bir f/p ürün. 5070Ti ile 5070 arasında devasa fark var. Başta benimde bütçem 70 bindi ama 85 bine 18 inç 5070Ti Acer’i görünce onu almaya karar verdim.
knk ona youtube da baktım adamlar acer servisi ile rezil olmuşlar ben de senın aldıgın urunu aşmaya niyetlendi şurayada lınkını bırakayım
bundan önce de https://www.hepsiburada.com/game-ga...qhd-ips-feedos-gaming-laptop-p-HBCV0000EZDHI2 bunu almayı düşünüyordum ancak gamegaraj niyese çok emin olamıyorum donanımı çok iyi ama bu da halıyle ısınma sorununu getırıyor ayrıca 5070ti değil o da önemli diye düşündüm sen ne dersin

Yardımcı olursan gerçekten çok mesud olurum şimdiden teşekkürler
 
knk ona youtube da baktım adamlar acer servisi ile rezil olmuşlar ben de senın aldıgın urunu aşmaya niyetlendi şurayada lınkını bırakayım
bundan önce de https://www.hepsiburada.com/game-ga...qhd-ips-feedos-gaming-laptop-p-HBCV0000EZDHI2 bunu almayı düşünüyordum ancak gamegaraj niyese çok emin olamıyorum donanımı çok iyi ama bu da halıyle ısınma sorununu getırıyor ayrıca 5070ti değil o da önemli diye düşündüm sen ne dersin

Yardımcı olursan gerçekten çok mesud olurum şimdiden teşekkürler
İşlemcesi bir tık güçlü hali. Bunun fiyatları 94 bindi R7 350 işlemcilisinin fiyatı 79 bindi. Böyleyken r7 lisi alınabilir ama bu sefer tam tersi r9'un fiyatı düşmüş, bir tık daha iyi işlemcilisi yani bunu al evet.

Bende 4 aydır kullanıyorum. Daha teknik servise işim düşmedi. Laptopta sorun çıkmazsa RAM yükseltme ve yılda bir de bakım için gönderirim. İnşallah sorun yaşamayız yani.
 
İşlemcesi bir tık güçlü hali. Bunun fiyatları 94 bindi R7 350 işlemcilisinin fiyatı 79 bindi. Böyleyken r7 lisi alınabilir ama bu sefer tam tersi r9'un fiyatı düşmüş, bir tık daha iyi işlemcilisi yani bunu al evet.

Bende 4 aydır kullanıyorum. Daha teknik servise işim düşmedi. Laptopta sorun çıkmazsa RAM yükseltme ve yılda bir de bakım için gönderirim. İnşallah sorun yaşamayız yani.
tamam teşekkürler peki game garaj hakkında ne düşünüyorsun onu merak ettim
 
tamam teşekkürler peki game garaj hakkında ne düşünüyorsun onu merak ettim
Kardeşimde de Gamegaraj marka laptop var. 2 senedir kullanıyor. Daha bakıma bile yollamadı taş gibi laptop. Giriş-orta seviyede kesinlikle tercih edeceğim markaların başında gelir. Kasa kalitesi falan muadillerine göre iyi.
 
Geri
Top