2. El Satıcıları Neden Mesajlarıma Dönmüyor

AdnanM

80+
Katılım
5 Ocak 2021
Mesajlar
113
Reaksiyon skoru
38
Bütçe
1600
Herkese günaydın ilk öncelikle sistemimde 8 gb ram var yükseltmek için bi 8 daha alicaktım o yuzden ikinci ellere bakıyorum bulduklarım 500tl den 1300tl ye kadar vardı 7 kişiye yazdım veya pb ile ödeneme isteği attım kimse dönmedi neden boyle bilen var mı ayrıca öneri ilanlarınız varsada cok mutlu olurum

Ram: GSKILL RIPJAWS DDR4 3000MHZ
Anakart: Biostar h410mh (bu veya bi benzeriydi tam hatırlayamadım)
 
Herkese günaydın ilk öncelikle sistemimde 8 gb ram var yükseltmek için bi 8 daha alicaktım o yuzden ikinci ellere bakıyorum bulduklarım 500tl den 1300tl ye kadar vardı 7 kişiye yazdım veya pb ile ödeneme isteği attım kimse dönmedi neden boyle bilen var mı ayrıca öneri ilanlarınız varsada cok mutlu olurum

Ram: GSKILL RIPJAWS DDR4 3000MHZ
Anakart: Biostar h410mh (bu veya bi benzeriydi tam hatırlayamadım)
ilan tarihleri eski olabilir mi birde numara varsa direkt wp den yazın yada arayın
 
Herkese günaydın ilk öncelikle sistemimde 8 gb ram var yükseltmek için bi 8 daha alicaktım o yuzden ikinci ellere bakıyorum bulduklarım 500tl den 1300tl ye kadar vardı 7 kişiye yazdım veya pb ile ödeneme isteği attım kimse dönmedi neden boyle bilen var mı ayrıca öneri ilanlarınız varsada cok mutlu olurum

Ram: GSKILL RIPJAWS DDR4 3000MHZ
Anakart: Biostar h410mh (bu veya bi benzeriydi tam hatırlayamadım)
500tlye imkan yok 8gb ddr4 ram bulamazsın eski ilanıdır büyük ihtimal ben 1300e 2400mhz 8gb Rami zar zor alabildim
 
Fiyat filtrelemesi yapıp "En yeni İlan" özelliğini kullanın.
 
https://www.sahibinden.com/ilan/iki...isayar-masaustu-DDR-4-ramlar-1322585986/detay

diğer ilanlarında göz atabilirsin değerli bi abimdir sorun çıkarmaz elinde yoksa bile sana bulmaya çalışır
 
rami almadan önce memtest testinin sonucu ile windows bellek tanılama sonucunu isteyin mutlaka
 
arkadaşlar bi ilan buldum suan gskill 3200mhz 8 GB ddr4 1600tl sizce makül mu
 
Herkese günaydın ilk öncelikle sistemimde 8 gb ram var yükseltmek için bi 8 daha alicaktım o yuzden ikinci ellere bakıyorum bulduklarım 500tl den 1300tl ye kadar vardı 7 kişiye yazdım veya pb ile ödeneme isteği attım kimse dönmedi neden boyle bilen var mı ayrıca öneri ilanlarınız varsada cok mutlu olurum

Ram: GSKILL RIPJAWS DDR4 3000MHZ
Anakart: Biostar h410mh (bu veya bi benzeriydi tam hatırlayamadım)
Fake ilandır
 
arkadaşlar bi ilan buldum suan gskill 3200mhz 8 GB ddr4 1600tl sizce makül mu
bence de iyi ama sanki kit olarak almak daha mantıklı mesela senin kullandığın ram samsung çipliyse aldığın ram hynix falan çıkarsa stabilite sorunları olabiliyo bazen onu bi kontrol etmeni öneririm
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top