- Bütçe
- 1600
Herkese günaydın ilk öncelikle sistemimde 8 gb ram var yükseltmek için bi 8 daha alicaktım o yuzden ikinci ellere bakıyorum bulduklarım 500tl den 1300tl ye kadar vardı 7 kişiye yazdım veya pb ile ödeneme isteği attım kimse dönmedi neden boyle bilen var mı ayrıca öneri ilanlarınız varsada cok mutlu olurum
Ram: GSKILL RIPJAWS DDR4 3000MHZ
Anakart: Biostar h410mh (bu veya bi benzeriydi tam hatırlayamadım)
Ram: GSKILL RIPJAWS DDR4 3000MHZ
Anakart: Biostar h410mh (bu veya bi benzeriydi tam hatırlayamadım)