bekledım yüzde yüz doldu zaten hocam i5 10400 f rtx 3070Part 1'in optimizasyonu biraz sıkıntılı.Gölgelendiricilerin dolmasını %100 bekle.Sonra oyuna gir hikayeyi başlat bakalım kullanım artırcak mı,oda olmazsa yönetici olarak çalıştırmayı dene,İşlemcin neydi ?
yönetici actım zatenPart 1'in optimizasyonu biraz sıkıntılı.Gölgelendiricilerin dolmasını %100 bekle.Sonra oyuna gir hikayeyi başlat bakalım kullanım artırcak mı,oda olmazsa yönetici olarak çalıştırmayı dene,İşlemcin neydi ?