The Last Of Us GPU Kullanmıyor

Arlprt

80+
Katılım
20 Temmuz 2025
Mesajlar
300
Reaksiyon skoru
56
arkadaşlar the last of us part 1 oynarken ekran kartı kullanımı max yüzde 20 ye cıkıyo cpu kullanımı ise yüzde yüzde normalmi gölgelendiricilerin yüzde yüz olmasını bekledım tum ayarlar fullde
1782203013087.webp
 
Part 1'in optimizasyonu biraz sıkıntılı.Gölgelendiricilerin dolmasını %100 bekle.Sonra oyuna gir hikayeyi başlat bakalım kullanım artırcak mı,oda olmazsa yönetici olarak çalıştırmayı dene,İşlemcin neydi ?
 
Part 1'in optimizasyonu biraz sıkıntılı.Gölgelendiricilerin dolmasını %100 bekle.Sonra oyuna gir hikayeyi başlat bakalım kullanım artırcak mı,oda olmazsa yönetici olarak çalıştırmayı dene,İşlemcin neydi ?
bekledım yüzde yüz doldu zaten hocam i5 10400 f rtx 3070
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Part 1'in optimizasyonu biraz sıkıntılı.Gölgelendiricilerin dolmasını %100 bekle.Sonra oyuna gir hikayeyi başlat bakalım kullanım artırcak mı,oda olmazsa yönetici olarak çalıştırmayı dene,İşlemcin neydi ?
yönetici actım zaten
 
Geri
Top