Öneri 2-3-4k Civarına Konfor ve Ses Odakli Kulak İçi Kulaklık Önerisi

i1nflames

80+
Katılım
27 Haziran 2024
Mesajlar
74
Reaksiyon skoru
13
Bütçe
4000
Merhaba arkadaşlar yardımınız çok istiyorum ben öyle çok oyun oynayan ve aşırı detaysal müzik dinleyen biri değilim sporda veya iş yaparken arada açarım onun dışında kulağımda dursun rahatsız etmesin kriteri aşırı önemli çünkü şu anki modelimde uzun takmlarda ciddi kulak ağrısı yaşıyorum silikonlu silikonsuz farketmez hangisi bu kriterleri sağlıyorsa uygundur lütfen biri yardim edebilir mi ben bir türlü bulamıyorrrum
 
Merhaba arkadaşlar yardımınız çok istiyorum ben öyle çok oyun oynayan ve aşırı detaysal müzik dinleyen biri değilim sporda veya iş yaparken arada açarım onun dışında kulağımda dursun rahatsız etmesin kriteri aşırı önemli çünkü şu anki modelimde uzun takmlarda ciddi kulak ağrısı yaşıyorum silikonlu silikonsuz farketmez hangisi bu kriterleri sağlıyorsa uygundur lütfen biri yardim edebilir mi ben bir türlü bulamıyorrrum
ekosistem önemli mi önemliyse telefonunuz nedir
 
Gayet hafif ve konforlu ses kalitesi de iyi. Bu arada pahalı IEM'lerin çoğu kulak için ağır kalıyorlar belirteyim.

İstiyorsanız JAK versiyonu alınıp, yanına şu ses kartını da alabilirsiniz. Ses kartını telefonda da kullanabilirsiniz.

Apple DAC'i de alınabilir. Ama bunun için ₺100-300 arası bir dönüştürücü almanız lazım. iPad de kullanılır, Android için incelemelerde ekstra ayar yapmanız gerektiği belirtilmiş.


Ses kartı ve DAC ile uğraşmayayım diyorsanız, en üstteki versiyon alınabilir. Type-C versiyonunda dönüştürücü geliyor. Ama type-c IEM'i direkt takarak denemedim. Yani seste parazit yapar mı bilmiyorum. Ben JAK versiyonu ve ses kartı ile alınmasından yanayım.

Dipnot: Alışverişte KEYMO kodunu da kullanabilirsiniz.

 
Bir de bütçen yüksek olduğundan, indirim varken şu ürünü almanı öneririm. Bu ürünü alınca dönüştürücü (belki type-c, type-c 0.5 veya 1 metre kablo lazım olabilir veya ses uzatma kablosu) içinde geliyor. Pahalı bir ürün, ama ses kalitesini artıran bir ürün. Yerelde buna yakın Moondrop ürünü var, ondan daha iyi. Bu ürünü sadece bu kulaklık değil, ileride alacağın farklı IEM veya JAK kulaklıklarda kullanıp, ses kalitelerini artırabilirsin. Cepte de taşınır.

KARNE10 kodu ile ₺3700, bütçeni biraz aşıyor ama kesinlikle ileriye yönelik bir ürün olur. Şu an kendim kullanıyorum, elimdeki KlasseGear Feel ve Wraith EvoX çağ atlatıyor. Gerçi EvoX daha çok çağ atlatıyor, ama ileride iyi bir IEM alırsan işini görür. Ben Feel rahat olduğundan attım.

Belki şu ürün de rahat olabilir, buna da bir bakın. Tasarımı Feel benziyor, bunda Type-C'de iyi de bir ses kartı var gibi.
 
Bir de bütçen yüksek olduğundan, indirim varken şu ürünü almanı öneririm. Bu ürünü alınca dönüştürücü (belki type-c, type-c 0.5 veya 1 metre kablo lazım olabilir veya ses uzatma kablosu) içinde geliyor. Pahalı bir ürün, ama ses kalitesini artıran bir ürün. Yerelde buna yakın Moondrop ürünü var, ondan daha iyi. Bu ürünü sadece bu kulaklık değil, ileride alacağın farklı IEM veya JAK kulaklıklarda kullanıp, ses kalitelerini artırabilirsin. Cepte de taşınır.

KARNE10 kodu ile ₺3700, bütçeni biraz aşıyor ama kesinlikle ileriye yönelik bir ürün olur. Şu an kendim kullanıyorum, elimdeki KlasseGear Feel ve Wraith EvoX çağ atlatıyor. Gerçi EvoX daha çok çağ atlatıyor, ama ileride iyi bir IEM alırsan işini görür. Ben Feel rahat olduğundan attım.

Belki şu ürün de rahat olabilir, buna da bir bakın. Tasarımı Feel benziyor, bunda Type-C'de iyi de bir ses kartı var gibi.
Ne bicim bir kralsiniz siz ya Allah razı olsun kral iem dusunuyordum 1k ya alicam bunu ek olarak kullanırım
 
Bir de bütçen yüksek olduğundan, indirim varken şu ürünü almanı öneririm. Bu ürünü alınca dönüştürücü (belki type-c, type-c 0.5 veya 1 metre kablo lazım olabilir veya ses uzatma kablosu) içinde geliyor. Pahalı bir ürün, ama ses kalitesini artıran bir ürün. Yerelde buna yakın Moondrop ürünü var, ondan daha iyi. Bu ürünü sadece bu kulaklık değil, ileride alacağın farklı IEM veya JAK kulaklıklarda kullanıp, ses kalitelerini artırabilirsin. Cepte de taşınır.

KARNE10 kodu ile ₺3700, bütçeni biraz aşıyor ama kesinlikle ileriye yönelik bir ürün olur. Şu an kendim kullanıyorum, elimdeki KlasseGear Feel ve Wraith EvoX çağ atlatıyor. Gerçi EvoX daha çok çağ atlatıyor, ama ileride iyi bir IEM alırsan işini görür. Ben Feel rahat olduğundan attım.

Belki şu ürün de rahat olabilir, buna da bir bakın. Tasarımı Feel benziyor, bunda Type-C'de iyi de bir ses kartı var gibi.
Bunları kablosuza cevirme aparatı var sence onu takarsam ciddi bir performans kaybi Yaşar mıyım
 
Bunları kablosuza cevirme aparatı var sence onu takarsam ciddi bir performans kaybi Yaşar mıyım
Yaşanır, bir de o aparatın kalitesine göre de fark eder. Kaliteli sesi kablo ile alıyorsunuz, aynı internetin kablolu bağlantıda stabil olması gibi. IEM kulaklık kabloları çok rahatsız etmiyor, sarmayacak şekilde masada dolandırırsanız rahatlıkla kullanırsınız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top