sistemi mi yükselttim önceden şöyleydi: rtx 2060 6gb r5 5500 32 gb ddr4 ram şimdi: rtx 4060 r5 5600 16 gb ddr4 ram. Evet ekran kartını finanse etmek için bi rami satmak zorunda kaldım.. ama durum şöyle, mesela eski sistemimde mc de tek oyunculu ya girdiğimde hiiç takılma yaşamıyordum shader açsam bile takılmadan donmadan gayet güzel oynatıyordu şimdi dünyaya girdiğimde bi 150 oluyo bi 70 oluyo bi anda 200 çıkıyo sonra 50 ye 60 a düşüyo takılma oluyo donma oluyo ve kafayı yemek üzereyim 4060 ı almak için borca girdim o kadar uğraştım ama böyle bi sonuç beklemiyordum. çok oyunculuya girdiğimde de pek sorun olmuyo ama yine son zamanlarda takılmaya başladı ne yapmam gerekiyor sadece tek slot ram gidince stabilite bu kadar düşüyor mu gerçekten aynı şekilde cs2 de de aynı sorun var yardım edin lütfen ikinci rami de mi almam gerekiyor