🔥İndirim Aoc Agon Pro Ag276qzd2 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Monitör | 24.799 TL

Omurluk LCD de yok, aslinda omurluk elektronik cihaz yok artik. Daha kutudan ciktiginda ariza potansiyelini ortaya koyar. Ama OLED arizalandi mi panel degisiminden baska pek yolu yok. Yani ledi patladi catladi diye teknik servislere verme imkani olmaz LCDlerdeki gibi, tabi panelin ariza vermesi de mumkun.
Valla babamin 2004de aldigi apple cinema disayi ve 2008de aldigi w2207h var evde. Senelerce gunluk 5-6 saat kullandi, halen daha tas gibi saglamlar. Yanlisim yoksa 33-34 bin saatti kullanim saatleri. Suan kullandigim vg27aqde 21 bin saat oldu ancak halen daha sorunsuz. Omurluk cihaz yok tabii, sans isi sonucta ama daha az omre sahip oled paneller. Yoksa poweri bozulur, ledi bozulir vs. vs.

Cogu oled 10kdan sonra yanmaya basliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

miniledler oled ayarında falan değil hiçkimse kandırmasın kendini
MacBook M4 PRO ekranindan oldukca memnunum ben, miniled ancak gece yuksek aprlikta kullanmadiginiz surece kontrasti olede yakin.
 
Bu kadar bilgili abi buradayken 13.000 TL'ye kadar alabileceğim en iyi monitör hangisidir ? Görüntü güzel olsun yeter.
 
Cs go valorant gibi oyunlar oynamıyorum. Görüntü kalitesi birinci önceliğim. Oled ya da minilede param yok 😁 VA paneli çok önermiyorlar sebebini bilmiyorum. Hangi paneli tercih etmeliyim. Lol oynuyorum 🥳
 
Oled almak istiyorum ama bana dayanmaz keşke oled yaniğina bi çare olsa
 
Cs go valorant gibi oyunlar oynamıyorum. Görüntü kalitesi birinci önceliğim. Oled ya da minilede param yok 😁 VA paneli çok önermiyorlar sebebini bilmiyorum. Hangi paneli tercih etmeliyim. Lol oynuyorum 🥳
Fast VA Ve Fast İps Panel Olsunda İPS & VA Kullanım Zevkine Göre Değişir .

Eskiden VA Önermiyorlardı Ama Artık Eskisi Gibi Değil .

Sana Attığım Modeli Al Gitsin Direkt .
 
Valla babamin 2004de aldigi apple cinema disayi ve 2008de aldigi w2207h var evde. Senelerce gunluk 5-6 saat kullandi, halen daha tas gibi saglamlar. Yanlisim yoksa 33-34 bin saatti kullanim saatleri. Suan kullandigim vg27aqde 21 bin saat oldu ancak halen daha sorunsuz. Omurluk cihaz yok tabii, sans isi sonucta ama daha az omre sahip oled paneller. Yoksa poweri bozulur, ledi bozulir vs. vs.

Cogu oled 10kdan sonra yanmaya basliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


MacBook M4 PRO ekranindan oldukca memnunum ben, miniled ancak gece yuksek aprlikta kullanmadiginiz surece kontrasti olede yakin.
Her OLEDde aging ayni islemiyor ama omur derken patlayip catlamiyor tabi :) parlaklik dusmeye basliyor, renkler eski canliligindan kaybetmeye basliyor. AMOLED ekranli tel kullaniyorsaniz zaman icindeki parlaklik dususunu az bucuk gozlemlersiniz.

M4 Pro ekrani neymis oyle ya, 30-40ms tepki suresi benim 2000 yilinda aldigim PVA panelli Sony X72 monitor gibi (20+10 rise+fall). Tabi bu cihazi alanlar 7/24 fps oynamaz herhalde. Statik kontrast yine dusuk, IPS seviyesinde, mini lede yuklenip dinamik kontrastla noksanligi duzeltmisler. Cihaz oyun oynamak icin pek uygun degil ama ofis /medya oynatimi filan olabilir. Apple IPADde OLEDe gecmisti, ilerki nesil Macbooklarda da gecebilir

Asusun sizdeki galiba VG ile baslayan baska model bir IPS monitoru almistim, 1 haftada panel arizasi (dikey cizgiler) vermisti degisim yaptilar tekrar ayni arizayi verdi, THH ile iade ettim. Sony X72yi zaman kosullairna gore begenirdim ama simdiki aklim olsa Philips 202P40i iade etmezdim.

OLEDler yapisi geregi statik goruntuleri oynatmakta sorunlu olduklarindan monitor olarak kullanim icin uygun degiller aslinda. Ama LCDnin noksanlarindan cekmis olanlar gerek aging meselesi gerek burn-in meselesine ragmen OLEDe avantajlarindan dolayi yonleniyor. Bir de firmalar en azindan burn-ine vs. birkac sene garanti veriyor ve yazilim ayarlariyla riski azaltiyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,138
Mesajlar
11,084,607
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top