- Katılım
- 11 Ekim 2020
- Mesajlar
- 368
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 149
Arkadaşlar hazır sistem siparişim geldi. Normalde kule tipi montajsız geliyordu fakat montajlı gelmiş bu montaj normal mi. Kablolar fanın altında duruyor eğer kule tipi düz dursa ram e çarpacak gibi kalıyor anlayamadım.
Baya yamuk duruyor ama düz takılamaz gibi duruyor. Düz takılsa ramler ile çakışır gibi anlayamadım testlerini yapacağım kurduktan sonraBende incehesaptan 3 ay önce sistem sipariş ettim. Ekran kartınıda takılı olarak göndermişlerdi test falan yaptım sıcaklık vb bir sorun yoktu o yüzden uğraşmadım adamlarda sorun olmayacağı için geri göndereceklerdi muhtemelen. Ama bir sorun yoktu birde ekran kartı tutucuda hediyeydi onuda takılı olarak göndermişler. Sorunsuz çalışınca uğraşmak istemedim. Ama senin soğutucu düzgün durmuyor gibi.