Neler Yeni

Monster T7 V21.7 mağduriyeti

Katılım
21 Mart 2023
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
mustafa özdal
Evet dostlar ben Monster bilgisayar aldığıma çok ama çok pişmanım. Normalde hep "bir bilgisayar bozuluyorsa ya şanstır ya da o kişinin kaba kullanımından dolayıdır" diye hep düşünürdüm ve Monster bilgisayara atılan çamurları hep abartılı olarak görürdüm. Bu yazımda sizlere Monster bilgisayar seçmek neden yapabileceğiniz en büyük hatadır sizlere açıklayacağım.

29.07.2021 yılında T7 V21.7 modelini satın aldım. Ama nasıl mutluyum çünkü 9 yaşında olan bir bilgisayardan geçtim ve ilk kez Gaming Dizüstüm oldu diye nasıl heyecanlıyım. Kutusunu açtım ve bilgisayarıma aşık olmuştum. I7 11800H işlemci RTX 3060 ekran kartı falan ama nasıl mutluyum çünkü yıllardır Steam üzerinden "ileride bilgisayarım olunca oynarım" diyerek aldığım bir sürü oyun vardı hepsinin hayallerini kuruyordum. İşte bilgisayarımı kurdum orijinal Windows 10 kurdum sonrasında da 11 e geçmiştim. İlk 2 haftam o kadar güzeldi ki... Ta ki bilgisayarım uyku modunda sebebini bilmeden ısınmış böyle dokunulmayacak kadar. O an kendimi kötü hissettim ve zaten her şey ondan sonra başladı. Korktum, müşteri hizmetlerini aradım söyledim "bilgisayarım 2. haftasında böyle sorun yaptı sebebi nedir" falan filan konuştuk ve servise yollamamı istemişlerdi. Yollamadım ve ne gariptir bir daha böyle bir sorun olmadı. Yaklaşık 7-8 ay irili ufaklı sorunlar yaşadım ama bir şekilde üstesinden geldim. İşte kısmen Driver hatası kısmen update hatası falan filan... Sonrasında da bilgisayarımın kamerası durduk yere bozuldu. Hoparlörden bazen ses gelmemeye başladı ve oyun oynarken ısınmadan kaynaklı kasa genleşmesi yaşıyordum.

29.03.2022 tarihinde ilk servis deneyimimi yaşadım bilgisayarımı bıraktım ve "kamera çizik çizik görüntü veriyor hoparlör ses vermiyor kasa genleşmesi mevcut genel bakım isteniyor" diye talep ettim ve sorunlarımın hepsi çözüldü. Aslında ben öyle sanıyordum ve yanıldım...

7 ay boyunca yine bilgisayarımda irili ufaklı hatalar olmaya başladı hoparlör cızırdaması geri döndü falan ama hala asıl patlama anı başlamadı. Ta ki bilgisayarımı üniversiteme götürene kadar. Götürdüğüm gün bilgisayarım hiçbir şekilde açılmıyor, siyah ekranda kalıp kendisini resetledi ve dondu. Sonrasında düğmesinden kapattım açtım ve düzgünce açıldı. Bir kaç kez daha Üniversiteme götürdüm tekrar oldu tekrar oldu derken artık her 7 kez düğmesine bastığımda anca açılan bir duruma kadar geldi.

18.10.2022 yılında servis kaydını açtırdım ve Ankara şubesine götürdüm. Açılmıyordu ve genel bakım istemiştim. hepsi yapıldı ve bana "BIOS güncellemesi yapıldı cihazın işletim sorunları mevcut cihaza sistem kurulması önerilir. Genel bakım yapıldı klavye altı ve genel temizliği yapıldı" dediler tamam dedim eve gittim ve 350GB lik verimi yedekleyip format attım. Sonrasında da format atarken bilgisayarım yine açılmama sorunu yaşadı. Kurulum ekranında da ve kurulum yaptıktan sonra devam etti. Yani boş yere format attım...

22.10.2022 yılında özet şekilde "servisten yeni alındı aynı sorunlar devam ediyor görüntü gelmiyor ve ekstra olarak bilgisayarımda hoparlör cızırdaması mevcut format atıldı ama düzeltilmedi" diyerekten tekrardan sorunların yinelediğini ve ekstra sorunların çıktığını belirttim. Gün akşamında bilgisayarım hazır oldu. Gittim aldım ve "Batarya değerleri normal görüldü BIOS pili ölçüldü değerleri normal cihaz şarjda ve bataryada belirtilen açılıp kapanma sorunu tespit edilmemiştir donanımsal arıza tespit edilmemiştir sanal windows ile test edildi" diye bildiri mesajı geldi ve bilin bakalım ne oldu. Eve getirdiğim gibi sorun yaşadım. Yine yine ve yine sorunum devam ediyordu.

25.10.2022 tarihinde tekrardan götürdüm ve "servisten alınan bilgisayar aynı arıza devam ediyor" dedim ve yanlış hatırlamıyorsam 1 gün sonra hazır olduğunu bildirdiler gittim aldım ve geri dönüş olarak "BIOS pili değiştirildi BIOS pili değişimi sonrası açılıp kapanma gözlenmedi cihazın işletim sistemi sorunları mevcut cihaza sistem kurulması önerilir genel bakım yapıldı soundblaster ayarları yapıldı" dediler ve ekstra olarak %5 indirim çeki hediye ettiler kullanıcı memnuniyeti için. Aradan 2-3 gün gibi uzun bir süre geçti ve 29.10.2022 tarihinde sorunumun çözülmemesi ve vakit kaybından dolayı şikayetvar üzerinden şikayet yazdım.

Beni ilk istanbul genel merkezinden aradılar konuştum bir hanımefendi ile sonrasında da Anakart değişimine karar verdik ve cihazınız özel olarak incelenecektir cihazınızı götürün servise dediler. Pekala diyerekten,
31.10.2022 tarihinde tekrardan bilgisayarımı götürdüm sorunu detaylı bir şekilde ifade ettim teknik servisten arkadaş yardımcı oldu anlattım ve sorunum çözülmediği için anakart değiş böyle böyle yaklaşık 2-3 gün süren bir servisten sonra cihazımda başka sorunlarda çıktı. "-" tuşuna basınca "Del" tuşu gibi çalışması, klavyemin fonksiyonlarının çalışmaması ve bir kaç sorun yaşadıktan sonra çok sert mizaçla bir şikayet daha yazdım.
1681256203217-png.1736940

06.12.2022 tarihinde şikayetimi yazdıktan sonra Ankara şubesinden yetkili Uğur Bey beni aradı. Ve bana ne dedi biliyor musunuz ? Sert bir şekilde "Ben size yardımcı olmak istiyorum o yüzden şikayetinizi geri silin yoksa size işlem yapamayız" diyerekten tehdit edildim. Bende hakkımı savunarak "Bana güvence verin artık güvencem olursa o şikayetimi kaldıracağım" dedim ve devam ettim asla geri adım atmadım ve cihazımın sorunları tamamen çözüldüğünde silme kararı aldık. Ayrıca Cihaz değişimi talep edecektim ama alacağım bir cihazdan sonra tekrar sorunlar yaşayacağım belki daha da kötüsü gelecek... Sürekli düşünürken değiştirmekten vazgeçtim ve kusurlarından yontulmuş bir bilgisayar istedim. Ki ayrıca bu süreç boyunca defalarca kez format atmak zorunda kaldığım için artık bıkkınlık geldi Format atmaktan.

08.12.2022 tarihinde Ankara şubesine götürdüm. Uğur Bey ile yüz yüze görüşüp sorunumu anlattım ve "herhangi sorun olmayacak güvenceniz benim hiç merak etmeyin" dediler. Keşke güvenmeseydim... 1-2 güne bilgisayarımı aldım test ettim ve hala bilgisayarımın klavyesindeki fonksiyon tuşları çalışmıyordu :)

Artık o kadar bıktım ki, Oturdum ağladım evde 2020 de gidip MSI almak yerine Monster tercih ettiğim için pişmanlık duydum. Bıkkınlığımdan artık "YETER" diyerek ne kadar sorun yaşarsam yaşayayım ben bunu kullanacağım dedim. Ta ki 2 gün önceye kadar. Bilgisayarımda şu anda sırasıyla şöyle sorunlar var dostlar. Bunları sizinle paylaşıyorum ki olabilecek en açık ve en dürüst eleştiriyi okuyun diye.
Bilgisayarımdaki sorunlar sırasıyla;
-Hala hoparlör cızırdaması var
-Uyku moduna girmiyor veya girdiğinde de ekran siyah ekranda kalıp açılmıyor
-Ekran Kartı sorunları mevcut. Oyun oynarken ışıklar bozuluyor veya ekranda olmaması gereken siyah kutucuklar falan oluşuyor
-Monster Control Center güncellemesinden sonra komple bozuldu hiçbir şekilde ne önceki sürümü ne de en güncel sürümü hiçbir şekilde çalışmıyor.
-Klavye kısayolları sorunları hala mevcut
-Klavye ışıklarının bir kısmı tam olarak çalışmıyor
-Aygıt yöneticisi üzerinde soru işareti ve ünlem olan aygıtlar bir türlü çözülmüyor
ve daha aklıma gelmeyen bir sürü sorunlar.
Dostlar 2 gün önce 67 satırlık şikayet yazdım. Evet ben üşenmedim ve içimden ne geliyorsa oturdum yazdım aynı şu anda size yaşadıklarımı hatırladığım kadarıyla anlattığım gibi.
67 satır şikayetimin içinde "Monster Kontrol Merkezi" sorunumdan bahsettim ve Monster çalışanı benimle dalga geçer gibi;
1681256941898-png.1736943

Mesajını attı. Arkadaşlar kafayı yedim ya gerçekten kafayı yedim. Bakın yaşadığım her şeyi geçtim bütün sorunlarımı boş verin. Ben Monster'dan istiyorum ki Benim bu bilgisayarıma güvence verin kullanmak istiyorum çünkü bilgisayarımı hala çok seviyorum. Babam emekli Annem ev hanımı bende üniversite 3. sınıf öğrencisiyim. KYK kredisi ile geçinemeyip ekstra olarak okulda yarı zamanlı olarak çalışan birisiyim. Aylık 2600TL gelirim var ve ailemden zor bela utanarak bu bilgisayarı aldım ve yaşadığım sorunlar içime o kadar çok oturdu ki. Neredeyse aklıma geldiği çoğu zaman stresimden kalbim sıkışıyor. Hiçbir şey yapmayarak zor bela ay sonunu getirdiğim şu zamanda Monster bana hiçbir şekilde güvence vermiyor ki Ayıplı ürün olmasına rağmen. Ben bu talebimi ilettim yetkililere hem telefon üzerinden hem şikayetvar üzerinden.
1681257239807-png.1736944

Arkadaşlar tam tamına 16 dakika 12 saniyelik telefon konuşmamın tamamında yetkililere "Abi ben sorunların çözülmesinden ziyade ben güvence istiyorum artık sorun yaşamaktan sıkıldım yalvarırım beni anlayın 5-6 ay sonra cihazımın garantisi bitiyor ve 9 yıllık kullandığım Lenovo bilgisayarımda hiçbir şekilde sorun yaşamazken narince ve kibarca kullandığım bu bilgisayarda defalarca kez servise getir götür yapmaktan daha doğrusu sorunlarla boğuşmaktan sıkıldım. Bana bir çözüm yolu söyleyin." diye yalvardım ve her söylediğimde de "benim yapabileceğim bir şey yok dilerseniz servise yönlendirebilirim." dediler. Telefonumda Uğur Beyin telefon numarası var aramak dahi istemiyorum o kadar yoruldum ve o kadar çok bıktım ki. Bilgisayarlardan anlayan ve 5 yaşından beri teknoloji ile büyümüş birisi olarak herkes bana bilgisayar önerisi yapmam için danışırdı. Herkese "Monster iyidir ama özellikle Tulpar serisi" derdim. Pişmanım gerçekten sizi övdüğüm için ben pişmanım. Bugün bir kuzenime ve bir arkadaşıma Monster alacakken almamalarını sağladım. Bu bataklığa düşmemelerini istedim.


Dostlar Monster kullanmayıp çamur atan birisini dinlemektense 1.5 yıl Monster kullanmış birisinin yaşadıkları ve düşüncesi daha kıymetlidir diye düşünerekten sizlere elimden geldiğince detaylı ve hatırladığım kadarıyla kapsamlı şekilde anlatmaya çalıştım. Umarım "Acaba Monster iyi midir?" diye düşünen kardeşlerim aradığınız o içeriği sizlere aktarabilmişimdir umarım. Çevremde benimle birlikte 4 Kişi Monster kullanıyor ve birisi içini açmamasına rağmen ve fiziksel hasar olmamasına rağmen fanı kırıldı ve 5-6 gün garanti dışında olduğu için 2 adet fana 1000TL dediler. Bir arkadaşımın Monsteri menteşesinden kırıldı. Diğer arkadaşım sorunsuz kullanıyor ve benimde yaşadıklarımı okudunuz.


Uzun lafın kısası şu stresli zamanda Monster alıp daha çok stres sahibi olmak istemiyorsanız almayın. Ben artık çaresizliğimden dolayı bayramdan sonra cihaz değişikliği talep edeceğim belki bu bahtsız şansım yüzüme güler ve sorunsuz bir bilgisayar sunar.


Monster bilgisayardan tek bir isteğim vardı. Bana cihazları için güvence vermesini istedim ve onu bile vermekten aciz bir firmadır. 1 Yıllık özel bir garanti kapsamına alınsa çok mu olurdu ? 5-6 ay sonra garantisi bitecek ve bu bilgisayarım bozulduğunda bilgisayarsız kalacağım. Monster bilgisayar, sizi seçtiğim için hiç olmadığım kadar beni pişman ettiniz.

Buraya kadar okuyan herkese çok çok teşekkür ederim dostlar.
Bu içeriği daha öncesinde de hazırlamak istiyordum ama sürekli eriniyordum veya hayatımıın b*ktan olmasından dolayı keyifsiz olduğum için uğraşasım gelmiyordu falan. En son artık o kadar daraldım ki...
Her daim güler yüzlü olan her daim elimden geldiğince insanlara yardım etmeye çalışmış birisi olarak 1 kişiyi bile Monster çamurundan çıkartabilirsem ne mutlu bana.
Hayat çok zor dostlar bir bilgisayar alacaksanız bunun en iyisi olduğuna emin olun yoksa sizde benim gibi sorunlar yaşarsınız. Dolar olmuş 19.30 her şey uçmuş gitmiş. Et Kıyma Tavuk alamaz hale gelmiş. Ay sonunu zor çıkartan ben ve benim gibi olan dostlar Monster ocağınızı söndürecektir uzak durun. Hayatta hep bir mutluluk kaynağımdı Oyun oynamak. Beni bundan soğuttunuz Monster bilgisayar.
 

Grambel16

80+
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
424
Dahası  
Reaksiyon skoru
172
İsim
E.Y
Kardeşim elindeki fatura ve teknik servisin yaptığı işlemler ile tüketici hakem heyetine başvur
Parasını istersen para iadesi
Değişim ister isen değişim talebinde bulun 2 ay sonra ücretini iade alır yada değişimin onaylanır
Baştan son okudum yazık olmuş geçmiş olsun bende Monster 17inc 3050 makine kullandım beğendim ama laptopların 80 derece de normal mantığı ile çalışması psikolojik olarak rahatsız etti hele hele ki cihazların fan sesi beni benden alıyordu ticareti için al sat yaptım masa üstü candır
 

umut1214

80+
Katılım
15 Mart 2023
Mesajlar
150
Evet dostlar ben Monster bilgisayar aldığıma çok ama çok pişmanım. Normalde hep "bir bilgisayar bozuluyorsa ya şanstır ya da o kişinin kaba kullanımından dolayıdır" diye hep düşünürdüm ve Monster bilgisayara atılan çamurları hep abartılı olarak görürdüm. Bu yazımda sizlere Monster bilgisayar seçmek neden yapabileceğiniz en büyük hatadır sizlere açıklayacağım.

29.07.2021 yılında T7 V21.7 modelini satın aldım. Ama nasıl mutluyum çünkü 9 yaşında olan bir bilgisayardan geçtim ve ilk kez Gaming Dizüstüm oldu diye nasıl heyecanlıyım. Kutusunu açtım ve bilgisayarıma aşık olmuştum. I7 11800H işlemci RTX 3060 ekran kartı falan ama nasıl mutluyum çünkü yıllardır Steam üzerinden "ileride bilgisayarım olunca oynarım" diyerek aldığım bir sürü oyun vardı hepsinin hayallerini kuruyordum. İşte bilgisayarımı kurdum orijinal Windows 10 kurdum sonrasında da 11 e geçmiştim. İlk 2 haftam o kadar güzeldi ki... Ta ki bilgisayarım uyku modunda sebebini bilmeden ısınmış böyle dokunulmayacak kadar. O an kendimi kötü hissettim ve zaten her şey ondan sonra başladı. Korktum, müşteri hizmetlerini aradım söyledim "bilgisayarım 2. haftasında böyle sorun yaptı sebebi nedir" falan filan konuştuk ve servise yollamamı istemişlerdi. Yollamadım ve ne gariptir bir daha böyle bir sorun olmadı. Yaklaşık 7-8 ay irili ufaklı sorunlar yaşadım ama bir şekilde üstesinden geldim. İşte kısmen Driver hatası kısmen update hatası falan filan... Sonrasında da bilgisayarımın kamerası durduk yere bozuldu. Hoparlörden bazen ses gelmemeye başladı ve oyun oynarken ısınmadan kaynaklı kasa genleşmesi yaşıyordum.

29.03.2022 tarihinde ilk servis deneyimimi yaşadım bilgisayarımı bıraktım ve "kamera çizik çizik görüntü veriyor hoparlör ses vermiyor kasa genleşmesi mevcut genel bakım isteniyor" diye talep ettim ve sorunlarımın hepsi çözüldü. Aslında ben öyle sanıyordum ve yanıldım...

7 ay boyunca yine bilgisayarımda irili ufaklı hatalar olmaya başladı hoparlör cızırdaması geri döndü falan ama hala asıl patlama anı başlamadı. Ta ki bilgisayarımı üniversiteme götürene kadar. Götürdüğüm gün bilgisayarım hiçbir şekilde açılmıyor, siyah ekranda kalıp kendisini resetledi ve dondu. Sonrasında düğmesinden kapattım açtım ve düzgünce açıldı. Bir kaç kez daha Üniversiteme götürdüm tekrar oldu tekrar oldu derken artık her 7 kez düğmesine bastığımda anca açılan bir duruma kadar geldi.

18.10.2022 yılında servis kaydını açtırdım ve Ankara şubesine götürdüm. Açılmıyordu ve genel bakım istemiştim. hepsi yapıldı ve bana "BIOS güncellemesi yapıldı cihazın işletim sorunları mevcut cihaza sistem kurulması önerilir. Genel bakım yapıldı klavye altı ve genel temizliği yapıldı" dediler tamam dedim eve gittim ve 350GB lik verimi yedekleyip format attım. Sonrasında da format atarken bilgisayarım yine açılmama sorunu yaşadı. Kurulum ekranında da ve kurulum yaptıktan sonra devam etti. Yani boş yere format attım...

22.10.2022 yılında özet şekilde "servisten yeni alındı aynı sorunlar devam ediyor görüntü gelmiyor ve ekstra olarak bilgisayarımda hoparlör cızırdaması mevcut format atıldı ama düzeltilmedi" diyerekten tekrardan sorunların yinelediğini ve ekstra sorunların çıktığını belirttim. Gün akşamında bilgisayarım hazır oldu. Gittim aldım ve "Batarya değerleri normal görüldü BIOS pili ölçüldü değerleri normal cihaz şarjda ve bataryada belirtilen açılıp kapanma sorunu tespit edilmemiştir donanımsal arıza tespit edilmemiştir sanal windows ile test edildi" diye bildiri mesajı geldi ve bilin bakalım ne oldu. Eve getirdiğim gibi sorun yaşadım. Yine yine ve yine sorunum devam ediyordu.

25.10.2022 tarihinde tekrardan götürdüm ve "servisten alınan bilgisayar aynı arıza devam ediyor" dedim ve yanlış hatırlamıyorsam 1 gün sonra hazır olduğunu bildirdiler gittim aldım ve geri dönüş olarak "BIOS pili değiştirildi BIOS pili değişimi sonrası açılıp kapanma gözlenmedi cihazın işletim sistemi sorunları mevcut cihaza sistem kurulması önerilir genel bakım yapıldı soundblaster ayarları yapıldı" dediler ve ekstra olarak %5 indirim çeki hediye ettiler kullanıcı memnuniyeti için. Aradan 2-3 gün gibi uzun bir süre geçti ve 29.10.2022 tarihinde sorunumun çözülmemesi ve vakit kaybından dolayı şikayetvar üzerinden şikayet yazdım.

Beni ilk istanbul genel merkezinden aradılar konuştum bir hanımefendi ile sonrasında da Anakart değişimine karar verdik ve cihazınız özel olarak incelenecektir cihazınızı götürün servise dediler. Pekala diyerekten,
31.10.2022 tarihinde tekrardan bilgisayarımı götürdüm sorunu detaylı bir şekilde ifade ettim teknik servisten arkadaş yardımcı oldu anlattım ve sorunum çözülmediği için anakart değiş böyle böyle yaklaşık 2-3 gün süren bir servisten sonra cihazımda başka sorunlarda çıktı. "-" tuşuna basınca "Del" tuşu gibi çalışması, klavyemin fonksiyonlarının çalışmaması ve bir kaç sorun yaşadıktan sonra çok sert mizaçla bir şikayet daha yazdım.
1681256203217-png.1736940

06.12.2022 tarihinde şikayetimi yazdıktan sonra Ankara şubesinden yetkili Uğur Bey beni aradı. Ve bana ne dedi biliyor musunuz ? Sert bir şekilde "Ben size yardımcı olmak istiyorum o yüzden şikayetinizi geri silin yoksa size işlem yapamayız" diyerekten tehdit edildim. Bende hakkımı savunarak "Bana güvence verin artık güvencem olursa o şikayetimi kaldıracağım" dedim ve devam ettim asla geri adım atmadım ve cihazımın sorunları tamamen çözüldüğünde silme kararı aldık. Ayrıca Cihaz değişimi talep edecektim ama alacağım bir cihazdan sonra tekrar sorunlar yaşayacağım belki daha da kötüsü gelecek... Sürekli düşünürken değiştirmekten vazgeçtim ve kusurlarından yontulmuş bir bilgisayar istedim. Ki ayrıca bu süreç boyunca defalarca kez format atmak zorunda kaldığım için artık bıkkınlık geldi Format atmaktan.

08.12.2022 tarihinde Ankara şubesine götürdüm. Uğur Bey ile yüz yüze görüşüp sorunumu anlattım ve "herhangi sorun olmayacak güvenceniz benim hiç merak etmeyin" dediler. Keşke güvenmeseydim... 1-2 güne bilgisayarımı aldım test ettim ve hala bilgisayarımın klavyesindeki fonksiyon tuşları çalışmıyordu :)

Artık o kadar bıktım ki, Oturdum ağladım evde 2020 de gidip MSI almak yerine Monster tercih ettiğim için pişmanlık duydum. Bıkkınlığımdan artık "YETER" diyerek ne kadar sorun yaşarsam yaşayayım ben bunu kullanacağım dedim. Ta ki 2 gün önceye kadar. Bilgisayarımda şu anda sırasıyla şöyle sorunlar var dostlar. Bunları sizinle paylaşıyorum ki olabilecek en açık ve en dürüst eleştiriyi okuyun diye.
Bilgisayarımdaki sorunlar sırasıyla;
-Hala hoparlör cızırdaması var
-Uyku moduna girmiyor veya girdiğinde de ekran siyah ekranda kalıp açılmıyor
-Ekran Kartı sorunları mevcut. Oyun oynarken ışıklar bozuluyor veya ekranda olmaması gereken siyah kutucuklar falan oluşuyor
-Monster Control Center güncellemesinden sonra komple bozuldu hiçbir şekilde ne önceki sürümü ne de en güncel sürümü hiçbir şekilde çalışmıyor.
-Klavye kısayolları sorunları hala mevcut
-Klavye ışıklarının bir kısmı tam olarak çalışmıyor
-Aygıt yöneticisi üzerinde soru işareti ve ünlem olan aygıtlar bir türlü çözülmüyor
ve daha aklıma gelmeyen bir sürü sorunlar.
Dostlar 2 gün önce 67 satırlık şikayet yazdım. Evet ben üşenmedim ve içimden ne geliyorsa oturdum yazdım aynı şu anda size yaşadıklarımı hatırladığım kadarıyla anlattığım gibi.
67 satır şikayetimin içinde "Monster Kontrol Merkezi" sorunumdan bahsettim ve Monster çalışanı benimle dalga geçer gibi;
1681256941898-png.1736943

Mesajını attı. Arkadaşlar kafayı yedim ya gerçekten kafayı yedim. Bakın yaşadığım her şeyi geçtim bütün sorunlarımı boş verin. Ben Monster'dan istiyorum ki Benim bu bilgisayarıma güvence verin kullanmak istiyorum çünkü bilgisayarımı hala çok seviyorum. Babam emekli Annem ev hanımı bende üniversite 3. sınıf öğrencisiyim. KYK kredisi ile geçinemeyip ekstra olarak okulda yarı zamanlı olarak çalışan birisiyim. Aylık 2600TL gelirim var ve ailemden zor bela utanarak bu bilgisayarı aldım ve yaşadığım sorunlar içime o kadar çok oturdu ki. Neredeyse aklıma geldiği çoğu zaman stresimden kalbim sıkışıyor. Hiçbir şey yapmayarak zor bela ay sonunu getirdiğim şu zamanda Monster bana hiçbir şekilde güvence vermiyor ki Ayıplı ürün olmasına rağmen. Ben bu talebimi ilettim yetkililere hem telefon üzerinden hem şikayetvar üzerinden.
1681257239807-png.1736944

Arkadaşlar tam tamına 16 dakika 12 saniyelik telefon konuşmamın tamamında yetkililere "Abi ben sorunların çözülmesinden ziyade ben güvence istiyorum artık sorun yaşamaktan sıkıldım yalvarırım beni anlayın 5-6 ay sonra cihazımın garantisi bitiyor ve 9 yıllık kullandığım Lenovo bilgisayarımda hiçbir şekilde sorun yaşamazken narince ve kibarca kullandığım bu bilgisayarda defalarca kez servise getir götür yapmaktan daha doğrusu sorunlarla boğuşmaktan sıkıldım. Bana bir çözüm yolu söyleyin." diye yalvardım ve her söylediğimde de "benim yapabileceğim bir şey yok dilerseniz servise yönlendirebilirim." dediler. Telefonumda Uğur Beyin telefon numarası var aramak dahi istemiyorum o kadar yoruldum ve o kadar çok bıktım ki. Bilgisayarlardan anlayan ve 5 yaşından beri teknoloji ile büyümüş birisi olarak herkes bana bilgisayar önerisi yapmam için danışırdı. Herkese "Monster iyidir ama özellikle Tulpar serisi" derdim. Pişmanım gerçekten sizi övdüğüm için ben pişmanım. Bugün bir kuzenime ve bir arkadaşıma Monster alacakken almamalarını sağladım. Bu bataklığa düşmemelerini istedim.


Dostlar Monster kullanmayıp çamur atan birisini dinlemektense 1.5 yıl Monster kullanmış birisinin yaşadıkları ve düşüncesi daha kıymetlidir diye düşünerekten sizlere elimden geldiğince detaylı ve hatırladığım kadarıyla kapsamlı şekilde anlatmaya çalıştım. Umarım "Acaba Monster iyi midir?" diye düşünen kardeşlerim aradığınız o içeriği sizlere aktarabilmişimdir umarım. Çevremde benimle birlikte 4 Kişi Monster kullanıyor ve birisi içini açmamasına rağmen ve fiziksel hasar olmamasına rağmen fanı kırıldı ve 5-6 gün garanti dışında olduğu için 2 adet fana 1000TL dediler. Bir arkadaşımın Monsteri menteşesinden kırıldı. Diğer arkadaşım sorunsuz kullanıyor ve benimde yaşadıklarımı okudunuz.


Uzun lafın kısası şu stresli zamanda Monster alıp daha çok stres sahibi olmak istemiyorsanız almayın. Ben artık çaresizliğimden dolayı bayramdan sonra cihaz değişikliği talep edeceğim belki bu bahtsız şansım yüzüme güler ve sorunsuz bir bilgisayar sunar.


Monster bilgisayardan tek bir isteğim vardı. Bana cihazları için güvence vermesini istedim ve onu bile vermekten aciz bir firmadır. 1 Yıllık özel bir garanti kapsamına alınsa çok mu olurdu ? 5-6 ay sonra garantisi bitecek ve bu bilgisayarım bozulduğunda bilgisayarsız kalacağım. Monster bilgisayar, sizi seçtiğim için hiç olmadığım kadar beni pişman ettiniz.

Buraya kadar okuyan herkese çok çok teşekkür ederim dostlar.
Bu içeriği daha öncesinde de hazırlamak istiyordum ama sürekli eriniyordum veya hayatımıın b*ktan olmasından dolayı keyifsiz olduğum için uğraşasım gelmiyordu falan. En son artık o kadar daraldım ki...
Her daim güler yüzlü olan her daim elimden geldiğince insanlara yardım etmeye çalışmış birisi olarak 1 kişiyi bile Monster çamurundan çıkartabilirsem ne mutlu bana.
Hayat çok zor dostlar bir bilgisayar alacaksanız bunun en iyisi olduğuna emin olun yoksa sizde benim gibi sorunlar yaşarsınız. Dolar olmuş 19.30 her şey uçmuş gitmiş. Et Kıyma Tavuk alamaz hale gelmiş. Ay sonunu zor çıkartan ben ve benim gibi olan dostlar Monster ocağınızı söndürecektir uzak durun. Hayatta hep bir mutluluk kaynağımdı Oyun oynamak. Beni bundan soğuttunuz Monster bilgisayar.
monster pişmankıltır kanka bendede abra a5v15.4 var 2020de aldım bebek gibi bakmama rağmen 4 tane klavyede çatlak bide pilde şişme oldu malzeme kalitesi çok kötü elime para geçerse satıp masaüstü alacağım.
 

Ronin34

80+
Katılım
30 Aralık 2021
Mesajlar
118
Dahası  
Reaksiyon skoru
27
İsim
Şafak Doğan
Dostlar ben de kullandım fakat hiç bir sorun ile karşılaşmadım. İstanbul’un sıcak havaların da oyun oynamaya kalktım baktım ki 65 dereceyi gördü (ilk defa ) gpu hemen sattım. Dünyanın en iyi laptopunu da alsan o ısınma sorunu hep baş ağrıtır
 

Leaden_Viever

80+ Bronze
Katılım
4 Mayıs 2023
Mesajlar
1,501
Dostlar ben de kullandım fakat hiç bir sorun ile karşılaşmadım. İstanbul’un sıcak havaların da oyun oynamaya kalktım baktım ki 65 dereceyi gördü (ilk defa ) gpu hemen sattım. Dünyanın en iyi laptopunu da alsan o ısınma sorunu hep baş ağrıtır
ekran kartının sıcaklığının böyle olması normal asıl işlemcinin sıcaklığı önemli
 

DenizAktaş

80+ Bronze
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
913
Dahası  
Reaksiyon skoru
664
Yaş
27
Konum
Ankara
İsim
Deniz
Geçmiş olsun. Ben olsam şöyle bir yol izlerdim. Bütün belgeler ve kayıtlar ile birlikte Tüketici hakem heyetine başvurup ürünün güncel fiyatından iadesini talep ederdim. Veya tamamen yenisiyle değiştirilmesini de talep edebilirsin.
 

Ruffian

80+ Bronze
Katılım
21 Ağustos 2023
Mesajlar
1,353
Dahası  
Reaksiyon skoru
514
Konum
Adana
İsim
Ahmet
İlgilendiği Kategoriler
Laptop, PC, Limitler
Tulpar serisi güzel seridir bunların yaşanması ilginç heleki T7 de o uyku modundaki ısınmayı okuyunca zaten anakartta illaki bir problem olmuştur dedim sizinki kusuruma bakmayın ama eşşek şansı olmadık ne varsa olmuş ve evet garantileri beceriksiz hocam en başından zaten ben üretim hatasıyım demiş bilgisayar değişim istemeniz gerekti aslında çünkü kullanan çoğu kişi memnun v20.3 kullanan çok tanıdığım vardı hepsi memnundu taki şirket ellerinden alana kadar
 

Yukimiya

80+
Katılım
9 Aralık 2023
Mesajlar
86
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Ali Çabuk
Kardeşim cidden çok şanssızsın sana üzüldüm umarım düzelirsin umarım kısa zamanda istediğin laptop a kavuşursun monster notebook u iyi biliyordum çevremden ama senin yaşadığın olayı öğrenince müşteri temsilcilerinin tavırı olayı tiplemesi cidden beni üzdü. Kimseye önermem sanırım daha Bende yaşadığım zamanı anlatacağım konuyla alakası çok yok aşırı üzücü bir şey değil ama, 4 5 yıl casper nirvana s500 kullandım mx230(2GB) ekran kartına sahip olan. İlk 2 yıl güzeldi sonraki 3 yıl sorunlarım oldu bilgisayar yavaşladı,yavaşladı ardından yavaşladı sonra rami 8den 16ya çıkardım ve 1tb kioxia m.2 ssd aldım 1 yıl idare etti ama yeni oyunlar çıktı(CoD hayranıyım) mesela yeni çıkan modern warfare II oyununa çok heves etmiştim günlük 200 lira alıyordum telefoncu da 6 saat çalışıp, indirime girmişti 1100 liradan 714 liraya hemen almıştım 120gb indirimdim geceleyin pazar günü kahvaltımı ettim falan filan oyunu açtım yarım saat shader yükledi okey,(Yeni CoD MW serisi oyunlarda grafiği indirir sonra bölüm başlar) bölüm başladı... Grafik ayarlarını düşük,zaten max 1.6gb vram kullanıyordu fps max 40. Savaşırken,suda giderken,nişan alırken 20-30 fps o kadar heves ettiğim oyunu alıp oynayamamak çok üzmüştü... 2023te ki doğum günümde bana dedi ki "avmye gidicez 2 bir şey alıp çıkıcam dedi sende gel arabada bekleme" dedim tamam vatan bilgisayarın önünde durdu "en fazla 35 fazlası zarar" dedi, nası mutluyum düşünüyorum bakıyorum 4070li Bi sistem aldım monitör parası benden zaten overbudget oluyor çünkü, tüm cod mw serisini indirip oynamıştım 2 gün içerisinde hala da online ve zombi modunu oynarım severim. Biliyorum derdini sileyim ama anlatmak istedim.
 
Top Bottom