- Katılım
- 23 Mart 2023
- Mesajlar
- 291
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 56
- İsim
- Cahit Cihan
Baştan sona okuyorum abi şimdi@Çömez Toplayıcının Acısı GÖR OLED i neymiş.
Baştan sona okuyorum abi şimdi@Çömez Toplayıcının Acısı GÖR OLED i neymiş.
Tekrar geri gönderirlerse kullanmaya devam edin. Lehinize karar çıktıktan sonra paşa paşa iade alacaklar.Bugün ürünü 2.kez kargoya verdim ve THH ne başvurdum
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.Tekrar geri gönderirlerse kullanmaya devam edin. Lehinize karar çıktıktan sonra paşa paşa iade alacaklar.
İncehesaba ve servise ürünü ölü pixele rağmen iade almazlarsa yada değiştirmezlerse THH'ye başvuracağını söyle.Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.
LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.
Saygılarımızla
incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
Selam. 14 günlük cayma hakkını kullanarak iade etmek istediğini belirt. “Bu yasal hakkın”Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.
LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.
Saygılarımızla
incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
Selam. Zaten gerekli aksiyonu sağlamışsınız. Bundan sonrası için gelecek cevaba göre hareket edilmesi gerekir. İleride gelişmelerle ilgili bir konu açarsanız tecrübelerimize göre yardımcı olmaya çalışırız.iyi akşamlar başımdan bir olay geçti sizin fikriniz lazım ben xiaomi den bir kulaklık almıştım 1 yıl kadar kullandım ondan sonra kulaklıkların sesi kısıldı (ilk sesin %70 i kadar azaldı) ürünü garantiye yolladım bana ürünün aynısının yenisini yolladılar yeni gelen kutuyu açıp denerken sol kulağından hiç ses gelmediğini fark ettim ve mh aradım bana tekrar kulaklığı yollayıp kulaklığın durumuna bakıldıktan sonra genel servisle konuşulup belki para iadesi yapılacağını söylediler içine bir kağıtda sorununuzu yazıp yollayın dediler içine (kulaklığı daha önce garantiye yolladığımı ve yeni yolladıkları üründe sol kulağından ses gelmediğini ve kutunun şarj olmadığını ve kararın bana bildirilmesini istediğimi yazdım büyüğüm para iadesi yapmazlar içine para iadesi olmazsa üst modelini fiyatı karşılığında değiştirmek istiyorum yaz yani üst modeli 1000tl ise ben kendi kulaklığımı 500 aldım üstünde kalan 500 tlyi ben ödiyeyim bana üst modelini yollayın yazdırdı) ve bunu bugün kargoyla yolladım
sizce bu durum ne olur ve ne yapmam lazım
tamamdır gelişmeleri aktarıcam iyi akşamlarSelam. Zaten gerekli aksiyonu sağlamışsınız. Bundan sonrası için gelecek cevaba göre hareket edilmesi gerekir. İleride gelişmelerle ilgili bir konu açarsanız tecrübelerimize göre yardımcı olmaya çalışırız.
İncehesap ın servis dediği oksid bilişimi şikayet etmiyim mi yani? İncehesap ı şikayet başvurusu yaptımHocam tüketici hakem heyetine "satıcı" desen direkt cezayı basıyorlar zaten.
Hacı abi tüm yorum şikayet dolu@Çömez Toplayıcının Acısı GÖR OLED i neymiş.