Çözüldü✓ incehesap oled monitor iade 38.000tl (paraiademi aldım)

Bugün ürünü 2.kez kargoya verdim ve THH ne başvurdum
 
Tekrar geri gönderirlerse kullanmaya devam edin. Lehinize karar çıktıktan sonra paşa paşa iade alacaklar.
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.

LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.

Saygılarımızla

incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
 
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.

LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.

Saygılarımızla

incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
İncehesaba ve servise ürünü ölü pixele rağmen iade almazlarsa yada değiştirmezlerse THH'ye başvuracağını söyle.

Ondan sonra Şikayetvara 2 ayrı şikayet yaz delillerini göstererek. Biri incehesap biri servis için.

Sonra da İkisinden de cevap beklemeden THH'ye başvur.
 
Değerli Müşterimiz, servis tarafından iade onayı verilmemiştir.

LCD panelde 1 adet ölü piksel mevcut. MSı prosedürleri gereği 3 adet renkli olması gerekmektedir. Sorun görülmedi.

Saygılarımızla

incehesap.com
Uygulamadan bu mesajı atmışlar ne yapmalıyım
Selam. 14 günlük cayma hakkını kullanarak iade etmek istediğini belirt. “Bu yasal hakkın”

Ölü pikseli falan hiç karıştırma. Aksi halde Thh’ye başvurarak gerekli işlemleri başlatacağını söyle.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Muhtemelen sana monitörü geri yollayacaklar. Thh’den karar çıkana dek monitörü kullanmaya devam et. İade almak zorunda kalacaklar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sizi yıldırmak için yapıyorlar, birçok emsal karar mevcut.

 
Son düzenleme:
iyi akşamlar başımdan bir olay geçti sizin fikriniz lazım ben xiaomi den bir kulaklık almıştım 1 yıl kadar kullandım ondan sonra kulaklıkların sesi kısıldı (ilk sesin %70 i kadar azaldı) ürünü garantiye yolladım bana ürünün aynısının yenisini yolladılar yeni gelen kutuyu açıp denerken sol kulağından hiç ses gelmediğini fark ettim ve mh aradım bana tekrar kulaklığı yollayıp kulaklığın durumuna bakıldıktan sonra genel servisle konuşulup belki para iadesi yapılacağını söylediler içine bir kağıtda sorununuzu yazıp yollayın dediler içine (kulaklığı daha önce garantiye yolladığımı ve yeni yolladıkları üründe sol kulağından ses gelmediğini ve kutunun şarj olmadığını ve kararın bana bildirilmesini istediğimi yazdım büyüğüm para iadesi yapmazlar içine para iadesi olmazsa üst modelini fiyatı karşılığında değiştirmek istiyorum yaz yani üst modeli 1000tl ise ben kendi kulaklığımı 500 aldım üstünde kalan 500 tlyi ben ödiyeyim bana üst modelini yollayın yazdırdı) ve bunu bugün kargoyla yolladım

sizce bu durum ne olur ve ne yapmam lazım
 
iyi akşamlar başımdan bir olay geçti sizin fikriniz lazım ben xiaomi den bir kulaklık almıştım 1 yıl kadar kullandım ondan sonra kulaklıkların sesi kısıldı (ilk sesin %70 i kadar azaldı) ürünü garantiye yolladım bana ürünün aynısının yenisini yolladılar yeni gelen kutuyu açıp denerken sol kulağından hiç ses gelmediğini fark ettim ve mh aradım bana tekrar kulaklığı yollayıp kulaklığın durumuna bakıldıktan sonra genel servisle konuşulup belki para iadesi yapılacağını söylediler içine bir kağıtda sorununuzu yazıp yollayın dediler içine (kulaklığı daha önce garantiye yolladığımı ve yeni yolladıkları üründe sol kulağından ses gelmediğini ve kutunun şarj olmadığını ve kararın bana bildirilmesini istediğimi yazdım büyüğüm para iadesi yapmazlar içine para iadesi olmazsa üst modelini fiyatı karşılığında değiştirmek istiyorum yaz yani üst modeli 1000tl ise ben kendi kulaklığımı 500 aldım üstünde kalan 500 tlyi ben ödiyeyim bana üst modelini yollayın yazdırdı) ve bunu bugün kargoyla yolladım

sizce bu durum ne olur ve ne yapmam lazım
Selam. Zaten gerekli aksiyonu sağlamışsınız. Bundan sonrası için gelecek cevaba göre hareket edilmesi gerekir. İleride gelişmelerle ilgili bir konu açarsanız tecrübelerimize göre yardımcı olmaya çalışırız.
 
Selam. Zaten gerekli aksiyonu sağlamışsınız. Bundan sonrası için gelecek cevaba göre hareket edilmesi gerekir. İleride gelişmelerle ilgili bir konu açarsanız tecrübelerimize göre yardımcı olmaya çalışırız.
tamamdır gelişmeleri aktarıcam iyi akşamlar
 
Screenshot_20240702_100215_nceHesap.png

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Akşam servis içinde thh başvuracağım
"Oksid bilişim"
 

Ekler

  • Screenshot_20240702_100210_nceHesap.png
    Screenshot_20240702_100210_nceHesap.png
    227.9 KB · Hit: 60
Hocam tüketici hakem heyetine "satıcı" desen direkt cezayı basıyorlar zaten. Hiç bir şeyle uğraşmadan şikayet et.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,282
Mesajlar
10,448,139
Üyeler
184,132
Son üye
Kin-yas
Geri
Top