Neler Yeni

Millenicom dolandırıcılıkta çığır açıyor.

Azexxes

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,775
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,872
İsim
Okan Aslantaș
Millenicom insanları kandırmakta çığır açıyor. Son faturamı ödedikten sonra TurkNet'e geçiş yapmıştım. Aboneliğimi iptal ettirme rağmen bana 1 ay sonrasında 347.99 TL fatura kesiyor. Asıl saçma olan şey şu ki son ödediğim fatura 430 TL idi. Elimde ekran görüntüsü de var ödediğim faturaların dekontları da var. Müşteri hizmetlerini arıyorum açmıyorlar. Online işlemlere girmeye çalışıyorum. Şifre göndermiyorlar giriş yapamıyorum. Bu kesilen tutar kurulum ücreti vs desem o da olamaz çünkü netspeedden geçiş yapmıştım kurulum yapmadım. 6 ay kullandım millenicom internetini simdi de geçen ay Turknet'e geçiş yapmıştım. Ne yapabilirim bilen birileri yardımcı olabilir mi?
 

Ekler

  • Screenshot_2024-07-11-14-13-06-153_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2024-07-11-14-13-06-153_com.google.android.apps.messaging.jpg
    553.6 KB · Hit: 720

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,306
Dahası  
Reaksiyon skoru
615
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Otomasyon bu el ile kesilen bir fatura değil. Dolayısıyla konuşmaya çalışsan'da sistem böyle olduğu için ödemeniz gerekmektedir diyecektir. Abonelik hizmetine başlarken attığınız ıslak/elektronik imzaların üstünde yüksek ihtimalle böyle bir madde bulunuyordu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

X firması Kaybettiği müşterisinin tekrar X firmasına başvuru yapma olasılığının düşük olacağını bildiği için Sözleşmelerde sözleşme iptali/cayma gibi sebeplerden dolayı iptal olan aboneliğe Örneğin: " Sözleşme dönemi boyunca uygulanan indirimlerin iadesi vs vs " diye bir ton madde ile sömürmeye çalışır. Mesela baş harfi Türktelekom firmasının :D
 

damn2u

80+ Bronze
Katılım
16 Aralık 2020
Mesajlar
859
Dahası  
Reaksiyon skoru
558
İsim
Sercan SAYİT
Şu dolandırıcılık kelimesini ne kadar kolay kullanabiliyorsunuz? Firma bu konuyu görüp bir dava açsa al başına bela.
 

Azexxes

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,775
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,872
İsim
Okan Aslantaș
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Şu dolandırıcılık kelimesini ne kadar kolay kullanabiliyorsunuz? Firma bu konuyu görüp bir dava açsa al başına bela.
Asıl ben dava açabilirim firmaya ? Görse nolacak kimden korkumuz var?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kaç aydır millenidesin?
6 ay kullanmıştım geçen ay Türknete geçiş yaptım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Otomasyon bu el ile kesilen bir fatura değil. Dolayısıyla konuşmaya çalışsan'da sistem böyle olduğu için ödemeniz gerekmektedir diyecektir. Abonelik hizmetine başlarken attığınız ıslak/elektronik imzaların üstünde yüksek ihtimalle böyle bir madde bulunuyordu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

X firması Kaybettiği müşterisinin tekrar X firmasına başvuru yapma olasılığının düşük olacağını bildiği için Sözleşmelerde sözleşme iptali/cayma gibi sebeplerden dolayı iptal olan aboneliğe Örneğin: " Sözleşme dönemi boyunca uygulanan indirimlerin iadesi vs vs " diye bir ton madde ile sömürmeye çalışır. Mesela baş harfi Türktelekom firmasının :D
Hayır böyle bir şey olması mümkün değil açtım sözleşme detaylarını baştan sona okudum üşenmedim. Böyle bir ibare bulunmuyor yazdıklarınıza benzer
 

Erpol

80+ Bronze
Katılım
21 Ocak 2024
Mesajlar
887
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Ertuğrul Bolat
Millenicom'da ilk 6 ay indirimli tarife uygulanıyor.6 ay sonra indirimsiz tarifeye geçiliyor.Sanırım 6 ay dolmadan ISS değiştiğinizden kullanılan indirim miktarı tarafınıza fatura edilmiş.Müşteri hizmetlerine farklı bir numaradan ulaşın çünkü siz sistemde iptal edildiğiniz için kayıt dışı görünüyorsunuz ve sms gelmiyor.
 

Amenadial

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Ergün kadir yıkman
Millenicom insanları kandırmakta çığır açıyor. Son faturamı ödedikten sonra TurkNet'e geçiş yapmıştım. Aboneliğimi iptal ettirme rağmen bana 1 ay sonrasında 347.99 TL fatura kesiyor. Asıl saçma olan şey şu ki son ödediğim fatura 430 TL idi. Elimde ekran görüntüsü de var ödediğim faturaların dekontları da var. Müşteri hizmetlerini arıyorum açmıyorlar. Online işlemlere girmeye çalışıyorum. Şifre göndermiyorlar giriş yapamıyorum. Bu kesilen tutar kurulum ücreti vs desem o da olamaz çünkü netspeedden geçiş yapmıştım kurulum yapmadım. 6 ay kullandım millenicom internetini simdi de geçen ay Turknet'e geçiş yapmıştım. Ne yapabilirim bilen birileri yardımcı olabilir mi?
Efendim, bence en net çözüm tüketici mahkemesinde hadlerini bildirmeniz olur.
 

damn2u

80+ Bronze
Katılım
16 Aralık 2020
Mesajlar
859
Dahası  
Reaksiyon skoru
558
İsim
Sercan SAYİT
Asıl ben dava açabilirim firmaya ? Görse nolacak kimden korkumuz var?

Görüyorum ki ders çıkartmak yerine kahramancılık oynamak istiyorsun. Konuyu kendilerine mesaj olarak gönderip bilgilendirdim, umarım yasal yollara başvururlar da Melih Gökçeğin aradı adamlardan biri olarak tarihe geçersin.

indir.jpg
 

Amenadial

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Ergün kadir yıkman
Uygunsuz davranış
Şu dolandırıcılık kelimesini ne kadar kolay kullanabiliyorsunuz? Firma bu konuyu görüp bir dava açsa al başına bela.
Olmayan beyinle ne kadar süre idare edebilirsin? Adamı bildiğiniz dolandırmışlar. Müşteri hizmetlerini aradığında son faturayı yazdık diyecekler. Vodafone'dan Türk Telekom'a geçtiğim zaman "Zaten son faturaydı yazdık." dendi. 2 gün bile kullanmadığım faturayı kestikleri için dava ettim ve kazandım.

Ek: 100TL için 2000TL kaybettim.
 

Azexxes

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,775
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,872
İsim
Okan Aslantaș
Görüyorum ki ders çıkartmak yerine kahramancılık oynamak istiyorsun. Konuyu kendilerine mesaj olarak gönderip bilgilendirdim, umarım yasal yollara başvururlar da Melih Gökçeğin aradı adamlardan biri olarak tarihe geçersin.

Alıntıyı görüntüle
ağlamak serbest avukatları mısın sen ? ne bu savunma istediğin yere başvurabilirsin elimde kanıtlarım da var
 
Katılım
21 Ocak 2023
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Muhammed Kaan Şenyaşa
Millenicom'da ilk 6 ay indirimli tarife uygulanıyor.6 ay sonra indirimsiz tarifeye geçiliyor.Sanırım 6 ay dolmadan ISS değiştiğinizden kullanılan indirim miktarı tarafınıza fatura edilmiş.Müşteri hizmetlerine farklı bir numaradan ulaşın çünkü siz sistemde iptal edildiğiniz için kayıt dışı görünüyorsunuz ve sms gelmiyor.
Tahminimce bana da böyle bir şey yapacaklar, okul bittiği için iptal ettirdim. 12 ay boyunca ek 40tl ödeme vardı. Toplamda 7 ay kullandım. sonraki faturada alacaklardır yüksek ihtimal.
 

Erpol

80+ Bronze
Katılım
21 Ocak 2024
Mesajlar
887
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Ertuğrul Bolat
Tahminimce bana da böyle bir şey yapacaklar, okul bittiği için iptal ettirdim. 12 ay boyunca ek 40tl ödeme vardı. Toplamda 7 ay kullandım. sonraki faturada alacaklardır yüksek ihtimal.
Toplamda 7 ay kullandıysanız faydanılan indirimleri almıyorlar 6 ay ISS'de kalma zorunluluğu var.Ayrıca o 40tl modem kiralama ücreti bende ödüyorum her ay 40 tl.
 
Top Bottom