Millenicom dolandırıcılıkta çığır açıyor.

Azexxes

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,942
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
2,938
Millenicom insanları kandırmakta çığır açıyor. Son faturamı ödedikten sonra TurkNet'e geçiş yapmıştım. Aboneliğimi iptal ettirme rağmen bana 1 ay sonrasında 347.99 TL fatura kesiyor. Asıl saçma olan şey şu ki son ödediğim fatura 430 TL idi. Elimde ekran görüntüsü de var ödediğim faturaların dekontları da var. Müşteri hizmetlerini arıyorum açmıyorlar. Online işlemlere girmeye çalışıyorum. Şifre göndermiyorlar giriş yapamıyorum. Bu kesilen tutar kurulum ücreti vs desem o da olamaz çünkü netspeedden geçiş yapmıştım kurulum yapmadım. 6 ay kullandım millenicom internetini simdi de geçen ay Turknet'e geçiş yapmıştım. Ne yapabilirim bilen birileri yardımcı olabilir mi?
 

Ekler

  • Screenshot_2024-07-11-14-13-06-153_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2024-07-11-14-13-06-153_com.google.android.apps.messaging.jpg
    553.6 KB · Hit: 769
Otomasyon bu el ile kesilen bir fatura değil. Dolayısıyla konuşmaya çalışsan'da sistem böyle olduğu için ödemeniz gerekmektedir diyecektir. Abonelik hizmetine başlarken attığınız ıslak/elektronik imzaların üstünde yüksek ihtimalle böyle bir madde bulunuyordu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

X firması Kaybettiği müşterisinin tekrar X firmasına başvuru yapma olasılığının düşük olacağını bildiği için Sözleşmelerde sözleşme iptali/cayma gibi sebeplerden dolayı iptal olan aboneliğe Örneğin: " Sözleşme dönemi boyunca uygulanan indirimlerin iadesi vs vs " diye bir ton madde ile sömürmeye çalışır. Mesela baş harfi Türktelekom firmasının :D
 
Kaç aydır millenidesin?
 
Şu dolandırıcılık kelimesini ne kadar kolay kullanabiliyorsunuz? Firma bu konuyu görüp bir dava açsa al başına bela.
Asıl ben dava açabilirim firmaya ? Görse nolacak kimden korkumuz var?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kaç aydır millenidesin?
6 ay kullanmıştım geçen ay Türknete geçiş yaptım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Otomasyon bu el ile kesilen bir fatura değil. Dolayısıyla konuşmaya çalışsan'da sistem böyle olduğu için ödemeniz gerekmektedir diyecektir. Abonelik hizmetine başlarken attığınız ıslak/elektronik imzaların üstünde yüksek ihtimalle böyle bir madde bulunuyordu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

X firması Kaybettiği müşterisinin tekrar X firmasına başvuru yapma olasılığının düşük olacağını bildiği için Sözleşmelerde sözleşme iptali/cayma gibi sebeplerden dolayı iptal olan aboneliğe Örneğin: " Sözleşme dönemi boyunca uygulanan indirimlerin iadesi vs vs " diye bir ton madde ile sömürmeye çalışır. Mesela baş harfi Türktelekom firmasının :D
Hayır böyle bir şey olması mümkün değil açtım sözleşme detaylarını baştan sona okudum üşenmedim. Böyle bir ibare bulunmuyor yazdıklarınıza benzer
 
Millenicom'da ilk 6 ay indirimli tarife uygulanıyor.6 ay sonra indirimsiz tarifeye geçiliyor.Sanırım 6 ay dolmadan ISS değiştiğinizden kullanılan indirim miktarı tarafınıza fatura edilmiş.Müşteri hizmetlerine farklı bir numaradan ulaşın çünkü siz sistemde iptal edildiğiniz için kayıt dışı görünüyorsunuz ve sms gelmiyor.
 
Millenicom insanları kandırmakta çığır açıyor. Son faturamı ödedikten sonra TurkNet'e geçiş yapmıştım. Aboneliğimi iptal ettirme rağmen bana 1 ay sonrasında 347.99 TL fatura kesiyor. Asıl saçma olan şey şu ki son ödediğim fatura 430 TL idi. Elimde ekran görüntüsü de var ödediğim faturaların dekontları da var. Müşteri hizmetlerini arıyorum açmıyorlar. Online işlemlere girmeye çalışıyorum. Şifre göndermiyorlar giriş yapamıyorum. Bu kesilen tutar kurulum ücreti vs desem o da olamaz çünkü netspeedden geçiş yapmıştım kurulum yapmadım. 6 ay kullandım millenicom internetini simdi de geçen ay Turknet'e geçiş yapmıştım. Ne yapabilirim bilen birileri yardımcı olabilir mi?
Efendim, bence en net çözüm tüketici mahkemesinde hadlerini bildirmeniz olur.
 
Asıl ben dava açabilirim firmaya ? Görse nolacak kimden korkumuz var?

Görüyorum ki ders çıkartmak yerine kahramancılık oynamak istiyorsun. Konuyu kendilerine mesaj olarak gönderip bilgilendirdim, umarım yasal yollara başvururlar da Melih Gökçeğin aradı adamlardan biri olarak tarihe geçersin.

indir.jpg
 
Uygunsuz davranış
Şu dolandırıcılık kelimesini ne kadar kolay kullanabiliyorsunuz? Firma bu konuyu görüp bir dava açsa al başına bela.
Olmayan beyinle ne kadar süre idare edebilirsin? Adamı bildiğiniz dolandırmışlar. Müşteri hizmetlerini aradığında son faturayı yazdık diyecekler. Vodafone'dan Türk Telekom'a geçtiğim zaman "Zaten son faturaydı yazdık." dendi. 2 gün bile kullanmadığım faturayı kestikleri için dava ettim ve kazandım.

Ek: 100TL için 2000TL kaybettim.
 
Görüyorum ki ders çıkartmak yerine kahramancılık oynamak istiyorsun. Konuyu kendilerine mesaj olarak gönderip bilgilendirdim, umarım yasal yollara başvururlar da Melih Gökçeğin aradı adamlardan biri olarak tarihe geçersin.

Alıntıyı görüntüle
ağlamak serbest avukatları mısın sen ? ne bu savunma istediğin yere başvurabilirsin elimde kanıtlarım da var
 
Millenicom'da ilk 6 ay indirimli tarife uygulanıyor.6 ay sonra indirimsiz tarifeye geçiliyor.Sanırım 6 ay dolmadan ISS değiştiğinizden kullanılan indirim miktarı tarafınıza fatura edilmiş.Müşteri hizmetlerine farklı bir numaradan ulaşın çünkü siz sistemde iptal edildiğiniz için kayıt dışı görünüyorsunuz ve sms gelmiyor.
Tahminimce bana da böyle bir şey yapacaklar, okul bittiği için iptal ettirdim. 12 ay boyunca ek 40tl ödeme vardı. Toplamda 7 ay kullandım. sonraki faturada alacaklardır yüksek ihtimal.
 
Tahminimce bana da böyle bir şey yapacaklar, okul bittiği için iptal ettirdim. 12 ay boyunca ek 40tl ödeme vardı. Toplamda 7 ay kullandım. sonraki faturada alacaklardır yüksek ihtimal.
Toplamda 7 ay kullandıysanız faydanılan indirimleri almıyorlar 6 ay ISS'de kalma zorunluluğu var.Ayrıca o 40tl modem kiralama ücreti bende ödüyorum her ay 40 tl.
 
Geri
Top