Neler Yeni

ASUS Ürünü ile İlgili Sorun ve Yardım İsteği

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Herkese merhaba,

02/10/2024 tarihinde Gencergaming’den ASUS bileşenleriyle bir sistem aldım, ancak o günden beri sürekli sorunlar yaşıyorum. Üç kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi ve toplamda 40-50 gündür bilgisayarımı kullanamıyorum. Gencergaming’e 1 haftadır ulaşmaya çalışıyorum ama kimseye ulaşamıyorum, ASUS Türkiye müşteri hizmetlerinden de çözüm alamadım.

Şu anda Gencergaming, ya mevcut ekran kartının değiştirilmesini ya da ürünün iade edilmesini öneriyor. Ancak, iade durumunda yalnızca 5000TL geri alacağım ve bu da benim için kabul edilebilir bir seçenek değil. Aynı ekran kartı ile değiştirme de çözüm değil, çünkü sürekli bir arıza yaşamaktan yoruldum.

Bu durumda başka seçeneklerin sunulmasını istiyorum. Bilgisayarım üzerinden yürüttüğüm işlerim olduğu için, bu süreç beni ciddi şekilde iş kaybına uğratmıştır. Hem ekran kartı hem de sistemin düzgün bir şekilde çalışması konusunda kesin bir çözüm talep ediyorum. Benim gibi bir mağduriyet yaşayan başka biri varsa, önerileri veya yardımcı olabilecek birisi varsa lütfen yazsın.
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,300
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,005
İsim
yusuf ecer
Aynı ekran kartı ile değiştirme de çözüm değil
O zaman aynı ekran kartını alıp kapalı kutu satmayı deneyin. Arızalı ürününüz var firma değişim yapıyor yeni ürünle ve bu sizi tatmin etmiyor mu? Garipmiş. Beklentiniz nedir?
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
O zaman aynı ekran kartını alıp kapalı kutu satmayı deneyin. Arızalı ürününüz var firma değişim yapıyor yeni ürünle ve bu sizi tatmin etmiyor mu? Garipmiş. Beklentiniz nedir?
3 yeni üründe hatalı geldi bunda da değişim yapsam muhtemelen tekrar hatalı gelicek
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,300
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,005
İsim
yusuf ecer

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,300
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,005
İsim
yusuf ecer
ısınma sorunu ve donma iadeleri ısınma sorunu yüzünden gerçekleştirdim video izlerken 90 dereceli görüyor
Yani tekrsr değişimden başka şansınız yok 3 kere değişim yapmışlar 4ü de yaparlar.
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Yani tekrsr değişimden başka şansınız yok 3 kere değişim yapmışlar 4ü de yaparlar.
yaparlarda 10 gündür firmadan kimseyle görüşemiyorum mesajlarıma dönüş yapmıyolar değişim yapsam muhtemelen tekrardan hatalı gelicek korkum o ve işlerim bilgisayar üzerinden tekrar değişimde min 20 günlük süreç olucak işlerimden tekrardan uzak kalmış olucam
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,300
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,005
İsim
yusuf ecer
yaparlarda 10 gündür firmadan kimseyle görüşemiyorum mesajlarıma dönüş yapmıyolar değişim yapsam muhtemelen tekrardan hatalı gelicek korkum o ve işlerim bilgisayar üzerinden tekrar değişimde min 20 günlük süreç olucak işlerimden tekrardan uzak kalmış olucam
Yani hazır sistem olduğu için faturada 5k gözüküyor değişimden başka yapabilecek bir şey yok gibi.
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Yani hazır sistem olduğu için faturada 5k gözüküyor değişimden başka yapabilecek bir şey
başka seçenekler sunmaları için çabalıyorum ama firmadan kimseden cevap alamıyorum 10 gündür
 

Aquamen

80+ Bronze
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
799
Dahası  
Reaksiyon skoru
481
İsim
ibrahim demir
asus balon diyorum hep en olmadı thh şikayet et
 
Top Bottom