Neler Yeni

IOS İPhone 13 pil sağlığı çok hızlı düşüyor

cagriunveren

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
660
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesaj otomatik birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
17,489
Normal. Her cihazın ve pilin üretim kalitesi aynı değil.
 

cagriunveren

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
660
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Normal. Her cihazın ve pilin üretim kalitesi aynı değil.
Sizce garantiye götürüp kontrol ettirmemde fayda var mı? Madem her cihazın pil üretim kalitesi aynı değil ise ben bu konu üzerinde şikayet oluşturmak isterim mesela.
 

bunstep

80+
Katılım
28 Aralık 2024
Mesajlar
39
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Mehmet Cemil Adlığ
Yapmamız gereken %20 civarlarında şarja takıp %80-90 civarlarında şarjdan almak aslında. Aynı zamanda cihazı çok sıcak-soğuk ortamlarda bulundurmamak gerekiyor. Mümkün olduğunca hızlı şarj kullanmaktan kaçının. Tüm bunlara rağmen sorun hala devam ediyorsa İphone sürümünüzü araştırın. Bazı spesifik sürümlerde şarj sıkıntıları yaygın olarak paylaşılabiliyor.
 

Tkoc1234

80+
Katılım
24 Haziran 2024
Mesajlar
207
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Ali taha
Aynı sorun bende de vardı oyun oynamazdım şarjım çok çabuk biterdi 3 yıl kullandım ip13 ilk 1-1,5 yıl fazla sorun çıkarmadı ama sonrasında şarj ve pil çok çabuk bitmeye başladı garantide bittiği için gönderemedim. En son geçen hafta sattım pil 78di.
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,726
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,330
İsim
Volkan
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesaj otomatik birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
6 7 aylık 13 var elimde daha yeni 99a düştü
 

iexplore

80+
Katılım
11 Ekim 2022
Mesajlar
190
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
emre
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesaj otomatik birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
çift hat kullanıyorsanız bu sorunu yaşamanız mümkün.
 

Necromancerr

80+ Platinum
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
10,555
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,598
Konum
Night City
İsim
Emre
Discord
necromancerr
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesaj otomatik birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
biraz hızlı gidiyormuş gibime geldi ben 11 temmuz 2024 te aldım o günden beri yeri geldi dikkat ettim yeri geldi etmedim 1-2 defa bile olsa çakma kabloyla şarj ettim (kafa orjinaldi) %98 de hala. (Ki %98 e yeni düştü)
 

cagriunveren

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
660
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Yapmamız gereken %20 civarlarında şarja takıp %80-90 civarlarında şarjdan almak aslında. Aynı zamanda cihazı çok sıcak-soğuk ortamlarda bulundurmamak gerekiyor. Mümkün olduğunca hızlı şarj kullanmaktan kaçının. Tüm bunlara rağmen sorun hala devam ediyorsa İphone sürümünüzü araştırın. Bazı spesifik sürümlerde şarj sıkıntıları yaygın olarak paylaşılabiliyor.
Aldığımdan bu yana tamamen orijinal adaptörü kullanıyorum aslında
Mesaj otomatik birleştirildi:

çift hat kullanıyorsanız bu sorunu yaşamanız mümkün.
Hayır tek hat kullanıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

biraz hızlı gidiyormuş gibime geldi ben 11 temmuz 2024 te aldım o günden beri yeri geldi dikkat ettim yeri geldi etmedim 1-2 defa bile olsa çakma kabloyla şarj ettim (kafa orjinaldi) %98 de hala. (Ki %98 e yeni düştü)
Şaşırtıcı bir şekilde hızlı düşüyor benimki anlaşılan
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
17,489
Sizce garantiye götürüp kontrol ettirmemde fayda var mı? Madem her cihazın pil üretim kalitesi aynı değil ise ben bu konu üzerinde şikayet oluşturmak isterim mesela.
Hiçbir teknolojik cihazın üretim kalitesi aynı değil. Bu başvuru sonucu alacağın tek şey cihazının bir kaç gün elinden alınması olur.
 

cagriunveren

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
660
Top Bottom