Neler Yeni

Gencergaming'den Aldığım Ürünle İlgili Sorunlar müdürden engel yedim

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
67
Reaksiyon skoru
9
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2025-01-14 153929.png
    Ekran görüntüsü 2025-01-14 153929.png
    162.4 KB · Hit: 526
  • Ekran görüntüsü 2025-01-14 153935.png
    Ekran görüntüsü 2025-01-14 153935.png
    209.8 KB · Hit: 521
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
Usta çok garip bir durum ilk defa denk geldim.
Ama seni engellemesi çok garip uzak değilsen mağazalarına git.
 
Uygunsuz davranış
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
Çek sarsılmaz sar 9 u bas mağazayı bakalım ne yapiyolar
 
thh'ye başvurabilirsiniz.
zamanında soğutucu almıştım bozuk çıkmıştı.
thh ile para iadesi aldım.
hocam thhye başvursam süreç uzamazmı ve firmanın thhye uyma zorunluluğu yok diye biliyorum ve para iadesi olsa bile zararda olucak 3 ay geçti bu fiyata benzer sistem almama gibi
 
hocam thhye başvursam süreç uzamazmı ve firmanın thhye uyma zorunluluğu yok diye biliyorum ve para iadesi olsa bile zararda olucak 3 ay geçti bu fiyata benzer sistem almama gibi
eğer durumu gençer ile çözemiyorsanız başka yol göremiyorum .
 
Hocam kendileri ile çözmeye çalış baktın olmuyor o zaman THH git.
Çünkü THH çok uzun sürüyor 6 ay unut başvurdunmu forumda çok kez başvuruluyor zaten.
hocam onlarla çözmem mümkün değil müdürden engel yedim wp hattı 22 kasımdan beri cevap alamıyorum thh gitmek çok uzun sürüyor sesimi duyurmaya çalışıcam belki o zaman ciddiye alırlar
 
Nasıl 3 kez arızalı ekran kartı geliyor. Bunun olma ihtimali sıfıra yakın. Kötü niyetli düşünürsek firma her seferinde arızalı kart göndermiş.

Peki sisteminizde başka bir problem olması ihtimaline karşı başka bir ekran kartı ile deneme yaptınız mı?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeV1
Nasıl 3 kez arızalı ekran kartı geliyor. Bunun olma ihtimali sıfıra yakın. Kötü niyetli düşünürsek firma her seferinde arızalı kart göndermiş.

Peki sisteminizde başka bir problem olması ihtimaline karşı başka bir ekran kartı ile deneme yaptınızmı
hocam kötü niyetli konuşmaktan başka çare yok müdürlerinden engel yedim başka ekran kartıyla deneme yapmadım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,091,479
Mesajlar
9,816,563
Üyeler
173,507
Son üye
PabDiskoBar
Geri
Top