Neler Yeni

Gencergaming'den Aldığım Ürünle İlgili Sorunlar müdürden engel yedim

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2025-01-14 153929.png
    Ekran görüntüsü 2025-01-14 153929.png
    162.4 KB · Hit: 178
  • Ekran görüntüsü 2025-01-14 153935.png
    Ekran görüntüsü 2025-01-14 153935.png
    209.8 KB · Hit: 176

samaras00

80+ Silver
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
4,069
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,677
Konum
KAHRAMANMARAŞ
İsim
veli gok
İlgilendiği Kategoriler
TEKNOLOJİ
thh'ye başvurabilirsiniz.
zamanında soğutucu almıştım bozuk çıkmıştı.
thh ile para iadesi aldım.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
13,081
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,171
İsim
.
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
Usta çok garip bir durum ilk defa denk geldim.
Ama seni engellemesi çok garip uzak değilsen mağazalarına git.
 
Katılım
13 Ocak 2025
Mesajlar
50
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Ramazan Baygara
Uygunsuz davranış
Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
Çek sarsılmaz sar 9 u bas mağazayı bakalım ne yapiyolar
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
thh'ye başvurabilirsiniz.
zamanında soğutucu almıştım bozuk çıkmıştı.
thh ile para iadesi aldım.
hocam thhye başvursam süreç uzamazmı ve firmanın thhye uyma zorunluluğu yok diye biliyorum ve para iadesi olsa bile zararda olucak 3 ay geçti bu fiyata benzer sistem almama gibi
 

samaras00

80+ Silver
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
4,069
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,677
Konum
KAHRAMANMARAŞ
İsim
veli gok
İlgilendiği Kategoriler
TEKNOLOJİ
hocam thhye başvursam süreç uzamazmı ve firmanın thhye uyma zorunluluğu yok diye biliyorum ve para iadesi olsa bile zararda olucak 3 ay geçti bu fiyata benzer sistem almama gibi
eğer durumu gençer ile çözemiyorsanız başka yol göremiyorum .
 
Katılım
25 Kasım 2022
Mesajlar
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Çağrı Mert Varol
Savcılığa şikayette bulun
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Hocam kendileri ile çözmeye çalış baktın olmuyor o zaman THH git.
Çünkü THH çok uzun sürüyor 6 ay unut başvurdunmu forumda çok kez başvuruluyor zaten.
hocam onlarla çözmem mümkün değil müdürden engel yedim wp hattı 22 kasımdan beri cevap alamıyorum thh gitmek çok uzun sürüyor sesimi duyurmaya çalışıcam belki o zaman ciddiye alırlar
 

Phoenixxx

80+ Bronze
Katılım
18 Nisan 2022
Mesajlar
1,373
Dahası  
Reaksiyon skoru
602
İsim
Erdem çay
Nasıl 3 kez arızalı ekran kartı geliyor. Bunun olma ihtimali sıfıra yakın. Kötü niyetli düşünürsek firma her seferinde arızalı kart göndermiş.

Peki sisteminizde başka bir problem olması ihtimaline karşı başka bir ekran kartı ile deneme yaptınız mı?
 

burak_35

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
burak
Nasıl 3 kez arızalı ekran kartı geliyor. Bunun olma ihtimali sıfıra yakın. Kötü niyetli düşünürsek firma her seferinde arızalı kart göndermiş.

Peki sisteminizde başka bir problem olması ihtimaline karşı başka bir ekran kartı ile deneme yaptınızmı
hocam kötü niyetli konuşmaktan başka çare yok müdürlerinden engel yedim başka ekran kartıyla deneme yapmadım
 

Phoenixxx

80+ Bronze
Katılım
18 Nisan 2022
Mesajlar
1,373
Dahası  
Reaksiyon skoru
602
İsim
Erdem çay
hocam kötü niyetli konuşmaktan başka çare yok müdürlerinden engel yedim başka ekran kartıyla deneme yapmadım
Geçici bir kart bulamazmısınız. Bunu bir deneyin yani tam olarak problem nedir. Kablodan bile çıkabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,042,220
Mesajlar
9,384,735
Üyeler
165,305
Son üye
emrekartal
Top Bottom