Neler Yeni

Kapattım.

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

ismailssqq

80+ Bronze
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
1,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
ismail sağlam
Dostum forumdakiler kıt mı ürün geldiğindede defoluydu müşteri hizmetleri mesaj geçmişini bulabiliyorsam söyleyin ss atayım stok geldiği zaman değişim sağlanacak dediler o sürede kullanırken başına bu olay geldi değişim yerine iade ettim direk
 

kronik1907

80+ Bronze
Katılım
22 Ekim 2024
Mesajlar
1,725
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
658
İsim
Görkem
yazdım sildim
başka bir şey yazdım onu da sildim
başka bir şey yazdım onu da sildim
ne yazacağımı bilemedim

TEK MERAK ETTİĞİM BİR ŞEY VAR

Şurada 100 tane yorum olsa
ve 99 değil bak 100ü de
yapma kardeşim etme kardeşim yaptığın doğru bir davranış değil dese

sanki şansını deneyip göndermeyeceksin

Belki şansıma beni haklı görürler günah çıkartırım düşüncesi ile mi post açıyorsun
zaten bütün grup üyeleri yapma dese yine göndereceksin sen bu ürünü
 

ismailssqq

80+ Bronze
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
1,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
ismail sağlam
Dostum adamlar zaten değişim yapacaktı bu durum olunca ben direk değişimi beklemedim iade ettim
yazdım sildim
başka bir şey yazdım onu da sildim
başka bir şey yazdım onu da sildim
ne yazacağımı bilemedim

TEK MERAK ETTİĞİM BİR ŞEY VAR

Şurada 100 tane yorum olsa
ve 99 değil bak 100ü de
yapma kardeşim etme kardeşim yaptığın doğru bir davranış değil dese

sanki şansını deneyip göndermeyeceksin

Belki şansıma beni haklı görürler günah çıkartırım düşüncesi ile mi post açıyorsun
zaten bütün grup üyeleri yapma dese yine göndereceksin sen bu ürünü
 

ismailssqq

80+ Bronze
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
1,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
ismail sağlam
Mesajları bulursam atacağım o zaman belki cevap olur hepinize
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eee? Sana gelen üründe küçük çizik vardı şimdi yarık var.
Sonuç itibariyle onlar ürün gelince değişim yapacağız dediler o kadar para verdim 1 ay boyunca kutusuna koyup stok mu bekleyeyim
 

Ekler

  • IMG_1019.png
    IMG_1019.png
    1.7 MB · Hit: 21

fenerlimühendis

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2020
Mesajlar
1,127
Dahası  
Reaksiyon skoru
676
İsim
Ahmet Hakan
Dostum adamlar zaten değişim yapacaktı bu durum olunca ben direk değişimi beklemedim iade ettim
Vicdanını rahatlat. Avutsun bahaneler. Ürün eline kusurlu geldi. Bu tamam. Ürün geldiğinde iade/değişim hakkın vardı ve değişim talep ettin. Adamlar değişim yapacaklarını söylediklerinde sana uyuyorsa ürünü kullanmayıp sana geldiği şekliyle iade etmeliydin. Ürünü kullanmaya devam etmişsin ve ürüne üretim kusurunun dışında zarar vermişsin. Haksızsın.
 

kronik1907

80+ Bronze
Katılım
22 Ekim 2024
Mesajlar
1,725
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
658
İsim
Görkem
AirPods 4anc
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ürün geldiğindede sol kulaklıkta üretim hatalı ufak bi çizik vardı hocam görselleri ilettim stok gelince değişim yapacağız dediler ben uğraşmak istemedim çok ufak bir şey olduğu için iade etmedim şimdi böyle olunca etme kararı aldım hocam ne var bunda

Mesajları bulursam atacağım o zaman belki cevap olur hepinize
senin kafan basmıyor sanırsam
biz amazonun ürün geldiğinde değiştirecez demesine inanmıyor değiliz

senin amazona değişim başvuru sebebin
küçük çizik mi
ürünün bu hale gelmesi mi

ne güzel dünya
ozaman herrkes böyle bir durumda anasını ......in değişim olacak nasıl olsa diye aldığı ürünleri

o kadar rahatsınız ki aklım almıyor

gerçekten olayları süreci müşteri hizmetleri ile görüşmeyi boşverin
genel bir soru soruyorum ona cevap verin

buradaki yorumları dikkate almayacaksanız ne diye post açıyorsunuz
onu anlamıyorum

gönder kardeşim
hiç bir şey yapamazlar
ürünün anasını .....n de iade almak zorundalar
dememizi mi bekliyorsun
 

ismailssqq

80+ Bronze
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
1,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
ismail sağlam
Vicdanını rahatlat. Avutsun bahaneler. Ürün eline kusurlu geldi. Bu tamam. Ürün geldiğinde iade/değişim hakkın vardı ve değişim talep ettin. Adamlar değişim yapacaklarını söylediklerinde sana uyuyorsa ürünü kullanmayıp sana geldiği şekliyle iade etmeliydin. Ürüne üretim kusurunun dışında zarar vermişsin. Haksızsın.
Yeni stok gelmeden alamayacaklarını söylediler o süre zarfında kullanmaya devam ettim son olay benim hatam olabilir ama hanginiz zaten defolu gelen ürünü iade etmezdiniz böyle bir şey yaşansa veya yaşanmasa
 

ismailx16

80+
Katılım
10 Mart 2023
Mesajlar
226
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
İsmail
Mesajları bulursam atacağım o zaman belki cevap olur hepinize
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sonuç itibariyle onlar ürün gelince değişim yapacağız dediler o kadar para verdim 1 ay boyunca kutusuna koyup stok mu bekleyeyim
"DOSTUM" sen okuduğunu anlayamıyon mu? Ürün sana defolu geldiğinde iade etmek en büyük hakkın ancak ürün şuanda sana geldiği halinde değil ki sen ona ayriyeten hasar verdin ve onu iade etmeye çalışıyorsun.
 

Touoa

80+ Silver
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
4,478
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,231
İsim
Turuncu Keskin
İade edip ücreti talep etseydin o zaman ki bu durumda farklı firma olsa hijyen durumundan iade dahi almazdı. Üstelik ürüne de hasar vermişsin. Gerçekten zihniyetine yazık, stok gelene kadar kutusunda beklese miydi diyor birde. Titredim :)
 

fenerlimühendis

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2020
Mesajlar
1,127
Dahası  
Reaksiyon skoru
676
İsim
Ahmet Hakan
Yeni stok gelmeden alamayacaklarını söylediler o süre zarfında kullanmaya devam ettim son olay benim hatam olabilir ama hanginiz zaten defolu gelen ürünü iade etmezdiniz böyle bir şey yaşansa veya yaşanmasa
Dostum neticede kullanmışsın ve zarar vermişsin. Sen satıcı olsan kullanıcı hatası sebebiyle iade alır mısın?
 

ismailssqq

80+ Bronze
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
1,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
ismail sağlam
"DOSTUM" sen okuduğunu anlayamıyon mu? Ürün sana defolu geldiğinde iade etmek en büyük hakkın ancak ürün şuanda sana geldiği halinde değil ki sen ona ayriyeten hasar verdin ve onu iade etmeye çalışıyorsun.
O zaman yarısını mı vereyim hocam napayım Allah Allah
 

kronik1907

80+ Bronze
Katılım
22 Ekim 2024
Mesajlar
1,725
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
658
İsim
Görkem
senin şu an
varsa tabi
ahlaki değerde yapabileceğin tek şey şu

sizlerle yaptığımız görüşme sonrasında ürünü kullanırken böyle bir sorun oluştu diyeceksin

onlar yapar mı bilmem
daha önce açtığın kayıttan dolayı müşteri memnuniyeti adına ürünü alırlar değiştirirlerse
burda sıkıntı yok
ama değiştireceklerini sanmıyorum

fakat siz belirli bir süreçte ürünü temin edemediniz
bende bu süreçte ürünü kullanmak zorunda kaldım diye

ayıp oranında bir para iadesi talep edebilirsiniz

satıcının durumuna göre nakit para idesi veya
amazon hesabınıza kupon tanımlanabiliir
(kendi verdiğiniz hasar oranında değil görüşmeye yaptığınız zamanki ayıp oranında)
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,051,189
Mesajlar
9,456,941
Üyeler
166,896
Son üye
KahramanZOII
Top Bottom