Dostum forumdakiler kıt mı ürün geldiğindede defoluydu müşteri hizmetleri mesaj geçmişini bulabiliyorsam söyleyin ss atayım stok geldiği zaman değişim sağlanacak dediler o sürede kullanırken başına bu olay geldi değişim yerine iade ettim direk
Vicdanını rahatlat. Avutsun bahaneler. Ürün eline kusurlu geldi. Bu tamam. Ürün geldiğinde iade/değişim hakkın vardı ve değişim talep ettin. Adamlar değişim yapacaklarını söylediklerinde sana uyuyorsa ürünü kullanmayıp sana geldiği şekliyle iade etmeliydin. Ürünü kullanmaya devam etmişsin ve ürüne üretim kusurunun dışında zarar vermişsin. Haksızsın.
Ürün geldiğindede sol kulaklıkta üretim hatalı ufak bi çizik vardı hocam görselleri ilettim stok gelince değişim yapacağız dediler ben uğraşmak istemedim çok ufak bir şey olduğu için iade etmedim şimdi böyle olunca etme kararı aldım hocam ne var bunda
Vicdanını rahatlat. Avutsun bahaneler. Ürün eline kusurlu geldi. Bu tamam. Ürün geldiğinde iade/değişim hakkın vardı ve değişim talep ettin. Adamlar değişim yapacaklarını söylediklerinde sana uyuyorsa ürünü kullanmayıp sana geldiği şekliyle iade etmeliydin. Ürüne üretim kusurunun dışında zarar vermişsin. Haksızsın.
Yeni stok gelmeden alamayacaklarını söylediler o süre zarfında kullanmaya devam ettim son olay benim hatam olabilir ama hanginiz zaten defolu gelen ürünü iade etmezdiniz böyle bir şey yaşansa veya yaşanmasa
"DOSTUM" sen okuduğunu anlayamıyon mu? Ürün sana defolu geldiğinde iade etmek en büyük hakkın ancak ürün şuanda sana geldiği halinde değil ki sen ona ayriyeten hasar verdin ve onu iade etmeye çalışıyorsun.
İade edip ücreti talep etseydin o zaman ki bu durumda farklı firma olsa hijyen durumundan iade dahi almazdı. Üstelik ürüne de hasar vermişsin. Gerçekten zihniyetine yazık, stok gelene kadar kutusunda beklese miydi diyor birde. Titredim
Yeni stok gelmeden alamayacaklarını söylediler o süre zarfında kullanmaya devam ettim son olay benim hatam olabilir ama hanginiz zaten defolu gelen ürünü iade etmezdiniz böyle bir şey yaşansa veya yaşanmasa
"DOSTUM" sen okuduğunu anlayamıyon mu? Ürün sana defolu geldiğinde iade etmek en büyük hakkın ancak ürün şuanda sana geldiği halinde değil ki sen ona ayriyeten hasar verdin ve onu iade etmeye çalışıyorsun.
senin şu an
varsa tabi
ahlaki değerde yapabileceğin tek şey şu
sizlerle yaptığımız görüşme sonrasında ürünü kullanırken böyle bir sorun oluştu diyeceksin
onlar yapar mı bilmem
daha önce açtığın kayıttan dolayı müşteri memnuniyeti adına ürünü alırlar değiştirirlerse
burda sıkıntı yok
ama değiştireceklerini sanmıyorum
fakat siz belirli bir süreçte ürünü temin edemediniz
bende bu süreçte ürünü kullanmak zorunda kaldım diye
ayıp oranında bir para iadesi talep edebilirsiniz
satıcının durumuna göre nakit para idesi veya
amazon hesabınıza kupon tanımlanabiliir
(kendi verdiğiniz hasar oranında değil görüşmeye yaptığınız zamanki ayıp oranında)