Bir korumanın olması için İllaki koruma kısmında yazması gerekmiyor. %99 ihtimalle NLO var. Platformu yeni, orta üst düzey bir güç kaynağında olmaması...
ATX 3.0 modeli gerçekten sorunlu bir model. Reddit'e bakarsanız 50 kişinin yakındığını görürsünüz. Vatan tarzı yerlerdeki yorumlarda da coil whine çıktığını...
Her pompa o şekilde değil. Zaten bazı pompaları %100 hızda çalıştırmak kafa ütüler. Rog ryujin dehşet pompa sesi yapıyor mesela. Asetek pompaların geneli böyle.
80 plus sertifikası bir şey ifade etmiyor. Ki zaten sertifika sahte.
https://techolay.net/sosyal/konu/rampage-600w-rmp-600-80p-nasil-bir-psu.63374/
İç...