Evet hocam bende öyle düşündüm. Genellikle hep CS2 vs. oynuyorum. O yüzden belki kasa için bütçeyi 22 23 bandına indirip monitöre yatırım yapabiliriz? Yazın...
Hocalarım merhaba, bütçem 25-26k. Taş çatlasın 27 anca çıkar. Bu bütçeye 2. elden monitör dahil sistem toplayabilir misiniz? Ben bir tane topladım da, daha...