büyük ihtimalle o şarj olan usb girişlerinde ark yada statik elektrik oluştuğu için anakart yada psu kendini korumaya alıyor ondan tetiklenmiyor anladım...
DÜZELDİİ!!! <3 ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM CANSIN CANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
o kadar korktum ki artık psu mu anakart mı bozuk diye abi 1 yıldır uğraşıyordum yaaa
Abi bilmiyorum ama sanırım düzeldi bikaç kere deniycem eğer düzeldiyse ALLAH SENDEN RAZI OLSUN GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM birazdan net sonucu söyleyeceğim
bilgisayarım kusursuz ve çok harika bir performansta çalışıyor hiç kasma donma ısınma yada herhangi bir sorun yok bütün parçalar olması gerektiği gibi...