Butik dükkanı (e ticaret) tarafı ve genel olarak yeni işyeri için öneriye açığım

Muhammet Öztürk

80+ Bronze
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
923
Reaksiyon skoru
268
Bir butik dükkanında, siteye ürün ekleme ve çıkarma işlemlerini yapmak (kısaca e-ticaret işleri) için işe girdim. Şimdilik staj gibi, haftalık bir ücret alacağım; bu da aylık muhtemelen 10-15 bin TL arasına denk gelecek.

Yeni gelen malların fotoğraflarını çekmekle veya bana verilen bilgileri ve hazır fotoğrafları siteye eklemekle uğraşıyorum. Kargoya verme işlemleriyle ilgili olarak da bilgi girişlerini yapmak, kargocuyu çağırmak ve gerekirse fatura çıkarma işleriyle de ilgilenmem gerekiyor.

İşleri kolaylaştıracak önerilere ve tavsiyelere ihtiyacım var. Nelere dikkat etmem gerek? Örneğin, organize olmak için bana gelen fotoğrafları tek bir klasör yerine ürün isimlerine göre ayrı klasörlere ayırıyorum. Ancak bunları online bir not uygulaması gibi bir araç üzerinden yapsak daha kolay olur gibime geliyor; fakat ekip arkadaşlarımın bu yeni sisteme alışamayacaklarından ya da öğrenmeye üşeneceklerinden endişe ediyorum. Tavsiye ve önerileriniz nelerdir?
 
Senelik 13-14e programlar var patron alsın bir tane. Ürünlere kod verip stok görebiliyorsun. Bir sürü özellikleri var. Not defteri yetersiz kalır. Ayrıca bu fiyata böyle bir iş yapılmaz 15 az.
 
Senelik 13-14e programlar var patron alsın bir tane. Ürünlere kod verip stok görebiliyorsun. Bir sürü özellikleri var. Not defteri yetersiz kalır. Ayrıca bu fiyata böyle bir iş yapılmaz 15 az.
Evde yattığım için para almıyorum yada kimse beni gel çalış diye çağırmıyor sigortalı işe malesefki ben almasam başkası alır işi ve 15 en iyi olasılık 10 üzerinde alabileceğimi sanmıyorum
 
Ürün giriş tablosu oluştur.
ürün adı+kodu+içeriği/açıklaması+görseli+stoğu olarak. Hatta yapay zekadan yardım alarak basit bi program üretebilirsin.
Örnek google sheets şablonu;
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,158,110
Mesajlar
10,437,817
Üyeler
183,949
Son üye
Espadahg
Geri
Top