VDSL İnternete Geçiş Yapamıyorum

Katılım
7 Temmuz 2025
Mesajlar
16
Reaksiyon skoru
2
Iyi forumlar dostlar oncelikle bundan 1 sene oncesine kadar netspeedde 50 mbps vdsl internet hizmeti almaktaydim ancak sonrasinda interneti kapattirdik ve bir sure internetsizdik. Eve tekrar tasindigimizda tekrar netspeed baglattik ancak port olmadigi icin adsl baglandi. Bize port acilacaginda vdsle gecis baslanicalagi soylendi ve bekledik yaklasik 5 6 defa denedik ancak telekom onay vermiyor gibi cevaplar aldik. Altyapim 74 destekliyor gozukuyor ancak vdsle ilk gectigimizde hanimefendi kopma olmamasi adina 50ye sabitliyorum dedi ve hic de kopma olmadi. Biz artik netspeed'den umidi kesip türk nete gecis yaptik bize taahhut edilen 75 mbps internetti ve maalesef yine adsl internet baglandi. Hemen destekle irtibat kurdum sonrasinda gecis basladi ancak yapisal ankastre sorunu oldugu soylendi. Uzman elektrikciye gosterin falan dediler. Ben ise 1 senede nasil bir sorun meydana geldigini anlamiyorum acaba 75 altyapim desteklemiyor ve bu yuzden kopmalar mi oluyor 50lik paket alsam sorun cozulur mu ? Ilk turk net baglattigimizda hanimefendinin birisi canli destekte kopma sorunu yasiyorsunuz bu yuzden adsl baglandi size dedi sorun altyapinin desteklememesi olabilir mi ? Fikirlerinizi bekliyorum simdiden tesekkurler
 
Iyi forumlar dostlar oncelikle bundan 1 sene oncesine kadar netspeedde 50 mbps vdsl internet hizmeti almaktaydim ancak sonrasinda interneti kapattirdik ve bir sure internetsizdik. Eve tekrar tasindigimizda tekrar netspeed baglattik ancak port olmadigi icin adsl baglandi. Bize port acilacaginda vdsle gecis baslanicalagi soylendi ve bekledik yaklasik 5 6 defa denedik ancak telekom onay vermiyor gibi cevaplar aldik. Altyapim 74 destekliyor gozukuyor ancak vdsle ilk gectigimizde hanimefendi kopma olmamasi adina 50ye sabitliyorum dedi ve hic de kopma olmadi. Biz artik netspeed'den umidi kesip türk nete gecis yaptik bize taahhut edilen 75 mbps internetti ve maalesef yine adsl internet baglandi. Hemen destekle irtibat kurdum sonrasinda gecis basladi ancak yapisal ankastre sorunu oldugu soylendi. Uzman elektrikciye gosterin falan dediler. Ben ise 1 senede nasil bir sorun meydana geldigini anlamiyorum acaba 75 altyapim desteklemiyor ve bu yuzden kopmalar mi oluyor 50lik paket alsam sorun cozulur mu ? Ilk turk net baglattigimizda hanimefendinin birisi canli destekte kopma sorunu yasiyorsunuz bu yuzden adsl baglandi size dedi sorun altyapinin desteklememesi olabilir mi ? Fikirlerinizi bekliyorum simdiden tesekkurler
Hizmeti Türk Telekom’dan al, sorun neyse çözer bağlarlar yan firmalar birşeyden anlamıyor aksiyon alamıyor, Türk Telekom da yan firmaların taleplerini umursamıyor.
 
Hizmeti Türk Telekom’dan al, sorun neyse çözer bağlarlar yan firmalar birşeyden anlamıyor aksiyon alamıyor, Türk Telekom da yan firmaların taleplerini umursamıyor.
Hocam telekom binasina gidip durumu izah etsem yardimci olurlar mi acaba ? Cok magdurum bu sorundan hemen cozulmesini istiyorum
 
Hocam telekom binasina gidip durumu izah etsem yardimci olurlar mi acaba ? Cok magdurum bu sorundan hemen cozulmesini istiyorum
Türknet aboneliğinin sorununu çözemezler altyapı Türk Telekom’un olsa da sen türknetle muhatap olmalısın onlar Türk Telekom’a talep açmalı Türk Telekom keyfi isterse talebi çözmeli falan gibi bir zincir var. Bence il/ilçendeki Türk Telekom müdürlüğüne git altyapında sorun yok biz VDSL veririz derlerse Türkneti iptal edip direkt Türk Telekom’dan internet bağlat.
 
Türknet aboneliğinin sorununu çözemezler altyapı Türk Telekom’un olsa da sen türknetle muhatap olmalısın onlar Türk Telekom’a talep açmalı Türk Telekom keyfi isterse talebi çözmeli falan gibi bir zincir var. Bence il/ilçendeki Türk Telekom müdürlüğüne git altyapında sorun yok biz VDSL veririz derlerse Türkneti iptal edip direkt Türk Telekom’dan internet bağlat.
Hocam telekom ve türknet arasindaki internet fiyati yari yariya hem de taahhutlu o riske girmeyi hic istemiyorum oncesinde senelerce telekom kullandim zaten.
 
Türknet aboneliğinin sorununu çözemezler altyapı Türk Telekom’un olsa da sen türknetle muhatap olmalısın onlar Türk Telekom’a talep açmalı Türk Telekom keyfi isterse talebi çözmeli falan gibi bir zincir var. Bence il/ilçendeki Türk Telekom müdürlüğüne git altyapında sorun yok biz VDSL veririz derlerse Türkneti iptal edip direkt Türk Telekom’dan internet bağlat.
Niye çözemesinler ? 😂 Daha sorunun kaynağı belli değil. Altyapı kaynaklıysa TT ekipleri için arıza kaydı oluşturtacak bunu da şuan abone olduğu operatör kim ise ondan isteyecek TT arıza ekipleri kutu + kutudan ankastreye kadar giden kutuyu inceler sorun nerdeyse eğer TT ekiplerini yakalarsan 1. Ağızdan öğrenirsin yakalayamazsan operatör sana söyler port arızsı mı ne ise. Port arızası ise zaten istersen Telekom istersen donanımarşivi nete geç hiçbir firma veremez. Önce sıkıntıyı anlamak gerek. Eğer sıkıntı iç hattaysa ona göre aksiyon alınır yarın Türkneti ara arız kaydı oluşturt TT ekipleri gelsin. Yalnız sıkıntı senden ise sonraki faturana 960 küsür TL yansır haberin olsun.
 
Niye çözemesinler ? 😂 Daha sorunun kaynağı belli değil. Altyapı kaynaklıysa TT ekipleri için arıza kaydı oluşturtacak bunu da şuan abone olduğu operatör kim ise ondan isteyecek TT arıza ekipleri kutu + kutudan ankastreye kadar giden kutuyu inceler sorun nerdeyse eğer TT ekiplerini yakalarsan 1. Ağızdan öğrenirsin yakalayamazsan operatör sana söyler port arızsı mı ne ise. Port arızası ise zaten istersen Telekom istersen donanımarşivi nete geç hiçbir firma veremez. Önce sıkıntıyı anlamak gerek. Eğer sıkıntı iç hattaysa ona göre aksiyon alınır yarın Türkneti ara arız kaydı oluşturt TT ekipleri gelsin. Yalnız sıkıntı senden ise sonraki faturana 960 küsür TL yansır haberin olsun.
Hocam yorumunuz icin tesekkur ederim sikinti benden kaynakli kismini anlamadim yaklasik 5 6 ay bos kaldi ev internet vs kullanmadik herhangi bir ariza olustugunu dusunmuyorum bakalim yarin sabah ariyacagim dediklerinizi iletecegim tesekkur ederim tekrardan
 
Niye çözemesinler ? 😂 Daha sorunun kaynağı belli değil. Altyapı kaynaklıysa TT ekipleri için arıza kaydı oluşturtacak bunu da şuan abone olduğu operatör kim ise ondan isteyecek TT arıza ekipleri kutu + kutudan ankastreye kadar giden kutuyu inceler sorun nerdeyse eğer TT ekiplerini yakalarsan 1. Ağızdan öğrenirsin yakalayamazsan operatör sana söyler port arızsı mı ne ise. Port arızası ise zaten istersen Telekom istersen donanımarşivi nete geç hiçbir firma veremez. Önce sıkıntıyı anlamak gerek. Eğer sıkıntı iç hattaysa ona göre aksiyon alınır yarın Türkneti ara arız kaydı oluşturt TT ekipleri gelsin. Yalnız sıkıntı senden ise sonraki faturana 960 küsür TL yansır haberin olsun.
Benim bölgeye mi özel bilmiyorum ama o ekip başka operatörden talep açınca gelmiyor. Çok basit bir sorun olmuştu adanlar yeni abonelik bağlarken yanlış kablo takmış bizim internet gitmiş buna 2. Haftanın sonunda ekip bakabildi biz de 2 haftada yüzlerce lira mobil internet kullandığımızla kaldık. Türk Telekom kullanınca işler çok daha hızlı yürüyor. Yine de dediğini yapsın belki sonuç alır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam yorumunuz icin tesekkur ederim sikinti benden kaynakli kismini anlamadim yaklasik 5 6 ay bos kaldi ev internet vs kullanmadik herhangi bir ariza olustugunu dusunmuyorum bakalim yarin sabah ariyacagim dediklerinizi iletecegim tesekkur ederim tekrardan
Senden kaynaklı olamaz bu sorun, kendileri demiş sistem sorunlu diye zaten.
 
Hocam yorumunuz icin tesekkur ederim sikinti benden kaynakli kismini anlamadim yaklasik 5 6 ay bos kaldi ev internet vs kullanmadik herhangi bir ariza olustugunu dusunmuyorum bakalim yarin sabah ariyacagim dediklerinizi iletecegim tesekkur ederim tekrardan
Evine gelen kablo kadar telekom sorumlu eve gelen kabloya kutu + kutu içindeki modemine giden kablodan sen sorumlusun. Eğer kutudan modemine giden iç tesisat kablonda sıkıntı varsa sen sorumlusun.
Dediklerimi ilet sen onlar bidaha baksın port sıkıntısıysa hayatta çözülmez TT portları rezalet
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Benim bölgeye mi özel bilmiyorum ama o ekip başka operatörden talep açınca gelmiyor. Çok basit bir sorun olmuştu adanlar yeni abonelik bağlarken yanlış kablo takmış bizim internet gitmiş buna 2. Haftanın sonunda ekip bakabildi biz de 2 haftada yüzlerce lira mobil internet kullandığımızla kaldık. Türk Telekom kullanınca işler çok daha hızlı yürüyor. Yine de dediğini yapsın belki sonuç alır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Senden kaynaklı olamaz bu sorun, kendileri demiş sistem sorunlu diye zaten.
Mecbur gelecekler nasıl gelmezler 😂 TT ile anlaşmaları öyle sadece kiralama yapıyorlar. Adı sanı bilinmedik bilmem ne net kullanırsan onlar bazen destek kaydı arıza kaydı açtık deyip geçiştiriyor ben Türknet + netspeed kullanırken arıza kaydı oluşturttuğumda bazen ertesi gün en geç 3 gün içinde bölgeme ekip geliyordu. Zaten 4 iş günü içinde geleceklerini söylüyorlar genelde. Bölgeden bölgeye değişiyor tatil beldelerinde + köylerde bazen 1 haftaya kadar çıkıyor.
 
Evine gelen kablo kadar telekom sorumlu eve gelen kabloya kutu + kutu içindeki modemine giden kablodan sen sorumlusun. Eğer kutudan modemine giden iç tesisat kablonda sıkıntı varsa sen sorumlusun.
Dediklerimi ilet sen onlar bidaha baksın port sıkıntısıysa hayatta çözülmez TT portları rezalet
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Mecbur gelecekler nasıl gelmezler 😂 TT ile anlaşmaları öyle sadece kiralama yapıyorlar. Adı sanı bilinmedik bilmem ne net kullanırsan onlar bazen destek kaydı arıza kaydı açtık deyip geçiştiriyor ben Türknet + netspeed kullanırken arıza kaydı oluşturttuğumda bazen ertesi gün en geç 3 gün içinde bölgeme ekip geliyordu. Zaten 4 iş günü içinde geleceklerini söylüyorlar genelde. Bölgeden bölgeye değişiyor tatil beldelerinde + köylerde bazen 1 haftaya kadar çıkıyor.
Sorunu yaşadığım firma netspeed. Yarın gelecek araya hafta sonu girdi gelecek diye diye 2 hafta bekletti adamlar. Konum şehir merkezi bu arada, Türk Telekom müdürlüğü yürüme mesafesinde.
 
Evine gelen kablo kadar telekom sorumlu eve gelen kabloya kutu + kutu içindeki modemine giden kablodan sen sorumlusun. Eğer kutudan modemine giden iç tesisat kablonda sıkıntı varsa sen sorumlusun.
Dediklerimi ilet sen onlar bidaha baksın port sıkıntısıysa hayatta çözülmez TT portları rezalet
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Mecbur gelecekler nasıl gelmezler 😂 TT ile anlaşmaları öyle sadece kiralama yapıyorlar. Adı sanı bilinmedik bilmem ne net kullanırsan onlar bazen destek kaydı arıza kaydı açtık deyip geçiştiriyor ben Türknet + netspeed kullanırken arıza kaydı oluşturttuğumda bazen ertesi gün en geç 3 gün içinde bölgeme ekip geliyordu. Zaten 4 iş günü içinde geleceklerini söylüyorlar genelde. Bölgeden bölgeye değişiyor tatil beldelerinde + köylerde bazen 1 haftaya kadar çıkıyor.
Tesekkur ederim hocam yarin ilk isim bunu konusmak olacak eger 960 liraysa da sorun degil yeterki sorun cozulsun sagolun tekrar insallah cozeriz guncelleme atarim buraya
 
Sorunu yaşadığım firma netspeed. Yarın gelecek araya hafta sonu girdi gelecek diye diye 2 hafta bekletti adamlar. Konum şehir merkezi bu arada, Türk Telekom müdürlüğü yürüme mesafesinde.
Geçen hafta yaşadığım arıza kaydı ya siz ya ben yalan söylüyoruz :)
 

Ekler

  • Screenshot_2025-07-09-01-27-50-070_com.netspeed.netspeed.webp
    Screenshot_2025-07-09-01-27-50-070_com.netspeed.netspeed.webp
    17.3 KB · Hit: 14
  • Screenshot_2025-07-09-01-27-39-902_com.netspeed.netspeed.webp
    Screenshot_2025-07-09-01-27-39-902_com.netspeed.netspeed.webp
    55 KB · Hit: 12
Geçen hafta yaşadığım arıza kaydı ya siz ya ben yalan söylüyoruz :)
Arkada ne yaşandı bilmiyorum ama en son abonelik iptalimle sonuçlanan böyle bir saçmalık yaşadım, size yardım ettilerse ne mutlu size kimseye yalancı demem herkes farklı deneyim yaşayabilir.

İşin garibi Müşteri hizmetlerine iptal talebi açtırıp onların yönlendirmesiyle iptal talebi için mail attığım saat internet gelmişti, sonra talepten dolayı kapattılar daha da bulaşmadım o firmaya.
 
Geri
Top