VDSL İnternete Geçiş Yapamıyorum

Arkada ne yaşandı bilmiyorum ama en son abonelik iptalimle sonuçlanan böyle bir saçmalık yaşadım, size yardım ettilerse ne mutlu size kimseye yalancı demem herkes farklı deneyim yaşayabilir.

İşin garibi Müşteri hizmetlerine iptal talebi açtırıp onların yönlendirmesiyle iptal talebi için mail attığım saat internet gelmişti, sonra talepten dolayı kapattılar daha da bulaşmadım o firmaya.
Biraz bölge çalışanlarıyla da alakalı eğer bölgenizdeki TT müdürlüğü + çalışanları iyiyse sıkıntıyı gideriyorlar yoksa unutun çözümü. Bide son 2 3 yıl önce ne zaman bilmiyorum varlık fonuna geçtikten sonra sanırım biraz değişmeye başlamış teknik ekibi iyiydi. Netspeed'e ben hiç övme yapamayacağım hocam daha 2 3 haftalık aboneyim övüyor gibi göründüysem kusura bakma benim deneyimin zaten iyi değildi. Eğer gerçekten TT arıza kaydı oluşturmuşsa operatör yani bundan eminsen hangi iss yi kullandığın önemsiz geliyorlar eğer tt çalışanları bir lakayıtlık yapmazsa. Deneyiminiz kötü olmuş
 
Biraz bölge çalışanlarıyla da alakalı eğer bölgenizdeki TT müdürlüğü + çalışanları iyiyse sıkıntıyı gideriyorlar yoksa unutun çözümü. Bide son 2 3 yıl önce ne zaman bilmiyorum varlık fonuna geçtikten sonra sanırım biraz değişmeye başlamış teknik ekibi iyiydi. Netspeed'e ben hiç övme yapamayacağım hocam daha 2 3 haftalık aboneyim övüyor gibi göründüysem kusura bakma benim deneyimin zaten iyi değildi. Eğer gerçekten TT arıza kaydı oluşturmuşsa operatör yani bundan eminsen hangi iss yi kullandığın önemsiz geliyorlar eğer tt çalışanları bir lakayıtlık yapmazsa. Deneyiminiz kötü olmuş
Bundan once netspeed'i severek kullaniyordum ama su son 10 gundeki olaylar cok soguttu hocam 4 5 defa da internet gitti bende ayrildim.
 
Bundan once netspeed'i severek kullaniyordum ama su son 10 gundeki olaylar cok soguttu hocam 4 5 defa da internet gitti bende ayrildim.
Doğrudur hocam benim konum var hatta ilk sıkıntılar baş gösterdiğinde açmıştım Netspeed kullananlar 2dk bakın diye aratırsanız bulursunuz 😂 biliyorum süreci
 
Dandik kuruluşlardan kaliteli hizmet beklemeyin. Oturturlar telefona işe yeni başlayanı, o da hic bir şey bilmez, günü atlatmaya bakar.
 
Dandik kuruluşlardan kaliteli hizmet beklemeyin. Oturturlar telefona işe yeni başlayanı, o da hic bir şey bilmez, günü atlatmaya bakar.
Hocam turknet hali hazirda 1M'dan fazla aboneye sahip en buyuk isslerden birisi kaldi ki 7 8 yildir internet hizmeti veriyorlar.
 
Biraz bölge çalışanlarıyla da alakalı eğer bölgenizdeki TT müdürlüğü + çalışanları iyiyse sıkıntıyı gideriyorlar yoksa unutun çözümü. Bide son 2 3 yıl önce ne zaman bilmiyorum varlık fonuna geçtikten sonra sanırım biraz değişmeye başlamış teknik ekibi iyiydi. Netspeed'e ben hiç övme yapamayacağım hocam daha 2 3 haftalık aboneyim övüyor gibi göründüysem kusura bakma benim deneyimin zaten iyi değildi. Eğer gerçekten TT arıza kaydı oluşturmuşsa operatör yani bundan eminsen hangi iss yi kullandığın önemsiz geliyorlar eğer tt çalışanları bir lakayıtlık yapmazsa. Deneyiminiz kötü olmuş
Hocam selamlar bugun turknetten bir adam geldi ve iceriye baktiginda burda sorun yok turktelekom kagit falan koymali sorunu anlayalim gibisinden şeyler söyledi turktelekom ekiplerini getirmek lazim sorun disardaki kutudan olabilir dedi cok anlamadim dediklerinden ancak ankastre arizasi yok gibi veya adam anlamadi.
 
Modemden hat zayıflaması-snr-mevcut hız gibi yazan kısmın fotosunu atarsanız.
 

Ekler

  • 1000067883.webp
    1000067883.webp
    45.7 KB · Hit: 11
Hocam selamlar bugun turknetten bir adam geldi ve iceriye baktiginda burda sorun yok turktelekom kagit falan koymali sorunu anlayalim gibisinden şeyler söyledi turktelekom ekiplerini getirmek lazim sorun disardaki kutudan olabilir dedi cok anlamadim dediklerinden ancak ankastre arizasi yok gibi veya adam anlamadi.
Hocam seni uğraştırıyolar anlıycağın 😂 Telekomdan ekip gelip bakması lazım Türknet kurulum ekibi değil. Senin kutundan eve gidende zaten tek parçaysa bi sıkıntı yoktur.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Modemden hat zayıflaması-snr-mevcut hız gibi yazan kısmın fotosunu atarsanız.
Vdsl geçince hat değerleri de değişecek sinyal farklılığından dolayı Adsl de incelediğin hat değerleri tam yorum vermez. Adsl de 8db gösteren hat şuan 100 megabitte 12 db veriyor
 
Bu adsl; buna göre yorum yapamayız.
Daha önce vdsl kullanıyorduk, iptal ettik dediniz. Büyük ihtimal portu kaybettiniz. Vdsl de boş port olmadığı için ve ne zaman boşta port olacağını bilemediklerinden ( süre uzun olabilir) oyalıyor olabilirler. İptal yerine hat dondurma yaparsanız, port sıkıntısı yaşama ihtimaliniz düşük.
 
Geri
Top