Gamegaraj Palit RTX 5070 Ti Gamerock süreç takibi

Şu an vardiyadayım. Ürünü babam teslim aldı. Gece vardiyadan çıkınca gerekli videoları çekeceğim. Direkt açarken videoyla başlayacağım yine güncelleme atarım buraya
Yüksek ihtimal bu sefer sorun olmayacaktır sıfır ürün gelmiştir içiniz rahat olsun,
 
Yüksek ihtimal bu sefer sorun olmayacaktır sıfır ürün gelmiştir içiniz rahat olsun,
Teşekkür ediyorum hocam. Yetkili bu durumla bizzat kendisi ilgilenmiş zaten. Gece eve gidip paketi açtığımda göreceğim zaten. Bakalım ne kadar dürüstler.
 
Teşekkür ediyorum hocam. Yetkili bu durumla bizzat kendisi ilgilenmiş zaten. Gece eve gidip paketi açtığımda göreceğim zaten. Bakalım ne kadar dürüstler.
harbi merak etim gerçekten nasıl gönderdiler
 
Game Garaj'a güvenim yüksek 4 yıl önce sistem almıştım iade etmek zorunda kaldım ekran kartı hava akışının da kötü olmasıyla her yeri camdı çok ısınıyordu. Bir sıkıntı çıkmamıştı iade sürecinde sorunsuzdu. Bugün gaming gecesinde f/p sistem bekliyorum yoksa sistem alacağım gamegarajdan gözüme kestirdim 1-2 tanesini. Son durumu merakla takip ediyorum hocam
 
Game Garaj'a güvenim yüksek 4 yıl önce sistem almıştım iade etmek zorunda kaldım ekran kartı hava akışının da kötü olmasıyla her yeri camdı çok ısınıyordu. Bir sıkıntı çıkmamıştı iade sürecinde sorunsuzdu. Bugün gaming gecesinde f/p sistem bekliyorum yoksa sistem alacağım gamegarajdan gözüme kestirdim 1-2 tanesini. Son durumu merakla takip ediyorum hocam
Gece hepinizi alıntılayıp buraya detayları yazacağım hocam bilginize. Bu kadar olumsuz şeyden sonra şunuda belirtmek isterim. Mevcut kurumsal numaralarını aradığımda işleri yokuşa sürmek yerine gerçekten orta yolu bulmaya çalışıp çözüm odaklı yaklaşmaları çok hoşuma gitti. Dilerim ki akşam bu sürecin güzel kapanmasıdır.
 
Game Garaj'a güvenim yüksek 4 yıl önce sistem almıştım iade etmek zorunda kaldım ekran kartı hava akışının da kötü olmasıyla her yeri camdı çok ısınıyordu. Bir sıkıntı çıkmamıştı iade sürecinde sorunsuzdu. Bugün gaming gecesinde f/p sistem bekliyorum yoksa sistem alacağım gamegarajdan gözüme kestirdim 1-2 tanesini. Son durumu merakla takip ediyorum hocam
harbi merak etim gerçekten nasıl gönderdiler
Yüksek ihtimal bu sefer sorun olmayacaktır sıfır ürün gelmiştir içiniz rahat olsun,
Öncelikle hepinize iyi geceler dilerim hocam. Biraz geç oldu mesaiden anca gelebildim. Ürünün kutu açılımını gerçekleştirdim. Kutulama ilk gelen ürüne göre daha sağlam yapılmıştı. Mesela ilk gönderdikleri ürünün kutusunu sadece patpata sarıp göndermişlerdi. Bu sefer harici kalın bir kutuya koyup göndermişler. Olumlu şeylerden bir tanesi. Anlatımı görsellerlede desteklicem. Video biraz uzun o yüzden atmıyorum 3 adet görsel atacağım sadece. İlk görselimiz. Kutunun bant kısmını söktükleri için kontrol edilmiştir ibaresi yapıştırmaları olmuş. Yani ürünü kontrol ettik mesajını göndermişler. Ürün açıldı kutu içerisinde herhangi bir darbe izi ya da deforme yoktu. Ürünü aldığım an poşetin üzerindeki sarı etiket sökülmüştü. Çünkü ürünü kontol ettikleri için. Ürünü poşetten çıkardım. Ürünün jelatinleri üzerinde , jelatinlerini söktüm. Parlak kısımlarına baktım herhangi bir çizik ya da deforme izi yoktu. Mesela ilk Gamerock yazısına bakın , İlk gamerock yazısındaki ürün ilk gönderdikleri ürün. Diğer gamerock yazısındaki ürün ise kendim elimle jelatinini söktüğüm ürün. İlk üründe jelatin bile yoktu düşünün. Aradaki farkı siz kendiniz görüp bile yorumlayabilirsiniz. Ürünün öteki farklılıklarına gelecem. Yeni gönderdikleri ürün daha parlak ve daha canlı duruyor. Ötekisi parlak kısımlarında çizik ve deformelerinden ötürü yorgun duruyordu. Yeni gönderdikleri ürün ağır plastik ( 0 araba kokusu tarzı ) bir kokusu varken diğerinde hiçbir şekilde böyle bir şey yoktu. Mesela yeni gönderdiklerinde kutuyu açtığın an o kokuyu alıyorsun ama eski gönderdikleri outlet ürününde yoktu. Şimdilik herhangi bir olumsuzluk görünmüyor. Dedikleri gibi görüntüde bu ürün hiç kullanılmamış 0 ürün. Yarın montajını yapmadan önce mühendise mercek ile dişlerini inceletecem. Ondan da geçerse takıp test sonucuna göre bir aksiyon alacam. Ama şimdilik fiziksel anlamda kartta herhangi bir olumsuzluk görünmüyor.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2025-07-12 at 01.35.02 (1).webp
    WhatsApp Image 2025-07-12 at 01.35.02 (1).webp
    48.5 KB · Hit: 45
  • WhatsApp Image 2025-07-12 at 01.35.03.webp
    WhatsApp Image 2025-07-12 at 01.35.03.webp
    220.8 KB · Hit: 46
  • WhatsApp Image 2025-07-12 at 01.35.02.webp
    WhatsApp Image 2025-07-12 at 01.35.02.webp
    156.3 KB · Hit: 47
Ürün sıfırsa zaten kontrol edilecek bir şey yok ki ne diye açarsın kontrol edersin

kolay gelsin hocam zor işler
 
Ürün sıfırsa zaten kontrol edilecek bir şey yok ki ne diye açarsın kontrol edersin

kolay gelsin hocam zor işler
Daha önce de yazdım hocam, eğer kartta sorun varsa ne olacak o zaman? Firma bu riske neden girsin? Sonuçta arızalı kart sorunu satın alan kişi ve marka servisi ile arasında olur, satıcı aradan çekilir. Bu adamlar aynısını bana da yaptı ve bu tutumlarından dolayı iade ettim. Baya bir kavga etmiştik.
 
Ürün sıfırsa zaten kontrol edilecek bir şey yok ki ne diye açarsın kontrol edersin

kolay gelsin hocam zor işler
Önceki mentlerde yazdım. Müdürün kendi ağzından defalarca söylediği. Şüpheye düştünüz gönderdiğimiz üründen emin olup şüphe duymamanız için böyle bir şey yaptık diyorlar. Çok saçma ir davranış ama müdüre göre normal bir davranış. Ne kadar samimi bilemem. Ürün benim gördüğüm 0 bir ürün.
diş dediğiniz güç girişi mi hocam
Oturttuğumuz yer varya kartın altı. Takılıp çıkan yer.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Daha önce de yazdım hocam, eğer kartta sorun varsa ne olacak o zaman? Firma bu riske neden girsin? Sonuçta arızalı kart sorunu satın alan kişi ve marka servisi ile arasında olur, satıcı aradan çekilir. Bu adamlar aynısını bana da yaptı ve bu tutumlarından dolayı iade ettim. Baya bir kavga etmiştik.
Sana ne önerdiler ya da yaptılar ? Böyle çözüö süreci işlemediler mi ? Ben her ürün geldiğinde videoya alırım. Çekerim bakarım. İncelerim. Şimdi görüntüde gerçekten fiziksel olarak bu kart 0 bir ürün. Yarın takıp test edince bakacağım değerlerine. Sana ne yapıp önerdiler ?_
 
Önceki mentlerde yazdım. Müdürün kendi ağzından defalarca söylediği. Şüpheye düştünüz gönderdiğimiz üründen emin olup şüphe duymamanız için böyle bir şey yaptık diyorlar. Çok saçma ir davranış ama müdüre göre normal bir davranış. Ne kadar samimi bilemem. Ürün benim gördüğüm 0 bir ürün.

Oturttuğumuz yer varya kartın altı. Takılıp çıkan yer.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sana ne önerdiler ya da yaptılar ? Böyle çözüö süreci işlemediler mi ? Ben her ürün geldiğinde videoya alırım. Çekerim bakarım. İncelerim. Şimdi görüntüde gerçekten fiziksel olarak bu kart 0 bir ürün. Yarın takıp test edince bakacağım değerlerine. Sana ne yapıp önerdiler ?_
Olay test değil ki. Kartı açamazlar hocam. Benim durumumda da kontrol edilmiştir kartı geldi. İtiraz ettim, zorladılar. THH başvuracağımı ve böyle hakları olmadıklarını söyledim geri adım attılar iade ettim. Gelen kartın kullanılmadığı, refurbished ürün olup olmadığını, ya da iade giden coil whinenı fazla ürün olup olmadığını anlayamazsın. Kartı sanın alan kartın açılışını kendi yapar hocam. Ne demek kartı açıp kontrol etmek.
 
Olay test değil ki. Kartı açamazlar hocam. Benim durumumda da kontrol edilmiştir kartı geldi. İtiraz ettim, zorladılar. THH başvuracağımı ve böyle hakları olmadıklarını söyledim geri adım attılar iade ettim. Gelen kartın kullanılmadığı, refurbished ürün olup olmadığını, ya da iade giden coil whinenı fazla ürün olup olmadığını anlayamazsın. Kartı sanın alan kartın açılışını kendi yapar hocam. Ne demek kartı açıp kontrol etmek.
Bak ben bunların izlediği politikayı sana aktarayim. Türkiyedeki kullanıcılar bilinçsiz. Bunlar herkese iade/outlet/kullanılmış ürün yolluyorlar. Bunu anlayan çok az insan var. Kimse kartı aldığı gibi didik didik incelemiyor. İnceleyip ufak tefek şeyler görüp takmayan adam çok. Herkes bizim gibi değil. Bunu inceleyip tespit ettiğinde geri gönderiyorsun. Bu firmalar sattığı ürünlerin hangisinin iade , hangisinin 0 olduğunu bilmedikleri için kendileri açıp bakıyorlar. Açıp baktıklarındada geri kapatamayacakları için sana mail atıyorlar. İşte saçmalığın daniskası burda başlıyor. Bu süreci bu noktaya getiren hususlardan bir tanesi satıcı kendi ürününün ne olduğunu bilmiyor. Açıp bakıncada kapatamayacağı için kontrol edildi diyip mail atıyor. Olay bundan ibaret. Ben kendileriyle defalarca mailleşip telefonla konuştum. Gerekli haklarımdan başvuracağım yerlerden bahsettim. Böyle takıntılı böyle hkalarını kovalayan bir müşteriye tekrar aynı ahmaklığı yapacaklarını zannetmiyorum. Yarın gerekli testlerimi herşeyimi yapacağım zaten. Fiziksek olarak herhangi bir şey görmedim. Birde donanımsal olarak bakalım CW falan var mı bir sıkıntısı var mı.
 
Geri
Top