Yardım İncehesap Değişim Süreci ve Yaşadığım Sorunlar - Ne Yapmam Lazım ?

F4IRFL4Y

80+ Gold
Katılım
27 Ekim 2022
Mesajlar
5,716
Reaksiyon skoru
3,362
Merhaba arkadaşlar,

Size başımdan geçenleri paylaşmak istiyorum. 28 Temmuz’da İncehesap’a değişim raporu gönderdim ama servis kaydını tam 11 Ağustos’ta açmışlar. O zamandan beri doğru dürüst bir şey yok ortada. Ortalama servis süresinin 10 iş günü olduğunu söylüyorlar ama bu süreyi servis kaydını açtıkları tarihten başlatıyorlar.

Benim bildiğim ise süre, değişim raporunun firmaya ulaştığı tarihten başlaması gerekiyor ve toplamda 20 iş günü içinde işlem yapılması lazım. Ben yaklaşık 12 iş günü oldu bekliyorum ve hala elime geçen bir şey yok.

Ben haklarımı biliyorum ve ürünü 20 iş günü içinde teslim etmezlerse Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmayı düşünüyorum. Ayrıca, muadil ürün gönderilmeden önce mutlaka onayımın alınmasını, bana bilgi verilmesini istediğimi de belirttim

Bu konuda deneyimi olan var mı ? Sizce ne yapmam lazım.

Teşekkürler!

Güncelleme : 2 Gün Önce Aradım 48 Saat Sonra Sonuçlanacak Durum Vs Dediler Şimdi Aradım Diyorlarki Değişim Sırasında Ürün Sıranızın Gelmesi Bekleniyor Kafayı Yiceğim 15 Gün İş Günü Olmuş Hala 1 Tane Ürünü Değiştiremediler 15 Gündür Ne Yapıyorlar Acaba Onu Çok Merak Ediyorum
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar,

Size başımdan geçenleri paylaşmak istiyorum. 28 Temmuz’da İncehesap’a değişim raporu gönderdim ama servis kaydını tam 11 Ağustos’ta açmışlar. O zamandan beri beni doğru dürüst bir şey yok ortada. Ortalama servis süresinin 10 iş günü olduğunu söylüyorlar ama bu süreyi servis kaydını açtıkları tarihten başlatıyorlar.

Benim bildiğim ise süre, değişim raporunun firmaya ulaştığı tarihten başlaması gerekiyor ve toplamda 20 iş günü içinde işlem yapılması lazım. Ben yaklaşık 12 iş günü oldu bekliyorum ve hala elime geçen bir şey yok.

Ben haklarımı biliyorum ve ürünü 20 iş günü içinde teslim etmezlerse Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmayı düşünüyorum. Ayrıca, muadil ürün gönderilmeden önce mutlaka onayımın alınmasını, bana bilgi verilmesini istediğimi de belirttim

Bu konuda deneyimi olan var mı ? Sizce ne yapmam lazım.

Teşekkürler!
geçmiş olsun hocam muhtemelen zorluk çıkartıcaklar
 
bosuna etiketlemeyin tinerci hocam @itopya.com dan farki yok gibi acilan konuda konu sahibi hocamada gecmis olsun diger arkadasinda dedigi gibi zorluk cikartacaklar gibi duruyor umarim en kisa surede sorununu cozerler
Umarım Yarın Attıkları Cevabı Yazarım
 
bu ay monitör değişimi yaptım incehesap la sorun yaşamadım , geçmiş olsun hocam uzlaşmıyorlarsa heyete başvurmaktan başka seçenek kalmıyor maalesef
 
Merhaba arkadaşlar,

Size başımdan geçenleri paylaşmak istiyorum. 28 Temmuz’da İncehesap’a değişim raporu gönderdim ama servis kaydını tam 11 Ağustos’ta açmışlar. O zamandan beri doğru dürüst bir şey yok ortada. Ortalama servis süresinin 10 iş günü olduğunu söylüyorlar ama bu süreyi servis kaydını açtıkları tarihten başlatıyorlar.

Benim bildiğim ise süre, değişim raporunun firmaya ulaştığı tarihten başlaması gerekiyor ve toplamda 20 iş günü içinde işlem yapılması lazım. Ben yaklaşık 12 iş günü oldu bekliyorum ve hala elime geçen bir şey yok.

Ben haklarımı biliyorum ve ürünü 20 iş günü içinde teslim etmezlerse Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmayı düşünüyorum. Ayrıca, muadil ürün gönderilmeden önce mutlaka onayımın alınmasını, bana bilgi verilmesini istediğimi de belirttim

Bu konuda deneyimi olan var mı ? Sizce ne yapmam lazım.

Teşekkürler!
İncehesaba 1 ağustosta sıvı soğutma gönderdim garanti için. 11inde tarafıma sıfırını yolladılar. Yani abartmaya gerek yok bence gayet ilgili ve çözümcü yaklaştılar. Arayıp biraz aciliyet belirtirsen de yardımcı oluyorlar zaten çok kibarlar.
 
İncehesaba 1 ağustosta sıvı soğutma gönderdim garanti için. 11inde tarafıma sıfırını yolladılar. Yani abartmaya gerek yok bence gayet ilgili ve çözümcü yaklaştılar. Arayıp biraz aciliyet belirtirsen de yardımcı oluyorlar zaten çok kibarlar.
İncehesap Trolü Gibisin Kanka 13 İş Günüdür Ürün Yok Elimde Şimdi Konuştum Diyorlarki Bir Sorun Olmuş Servisle İlgili Felan Filan Şimdide Diyorlarki 48 Saat İçinde Mesaj Yollayacağız Göreceğiz 22 Ağustos Cuma Gününe Kadar bir şey Olmassa Mahkemeye Başvuracağım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu ay monitör değişimi yaptım incehesap la sorun yaşamadım , geçmiş olsun hocam uzlaşmıyorlarsa heyete başvurmaktan başka seçenek kalmıyor maalesef
Göreceğiz Bir Hata Olduğunun Farkındalar Ama Çözüm Yok 12 İş Günü Olarak Sayıyorum Toplam 16 Gündür bir şey Yok Daha Öncesinde Servise Gönderdim 4 Günde Değişim Raporu Çıktı Ama İncehesap 16 Gündür Bir Tane Ürün Göndermeyi Beceremiyor Üstüne 15 Gün Sonra Kayıt Açıp Dalga Geçiyor Bildiğin Benle 10 Gün Daha Bekletecekler Akıllarınca
 
İncehesap Trolü Gibisin Kanka 13 İş Günüdür Ürün Yok Elimde Şimdi Konuştum Diyorlarki Bir Sorun Olmuş Servisle İlgili Felan Filan Şimdide Diyorlarki 48 Saat İçinde Mesaj Yollayacağız Göreceğiz 22 Ağustos Cuma Gününe Kadar bir şey Olmassa Mahkemeye Başvuracağım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Göreceğiz Bir Hata Olduğunun Farkındalar Ama Çözüm Yok 12 İş Günü Olarak Sayıyorum Toplam 16 Gündür bir şey Yok Daha Öncesinde Servise Gönderdim 4 Günde Değişim Raporu Çıktı Ama İncehesap 16 Gündür Bir Tane Ürün Göndermeyi Beceremiyor Üstüne 15 Gün Sonra Kayıt Açıp Dalga Geçiyor Bildiğin Benle 10 Gün Daha Bekletecekler Akıllarınca
AyNeN İnCe HesAP TroLüYüm xDe
IMG_20250813_110622.webp
 
AyNeN İnCe HesAP TroLüYüm xDe
Alıntıyı görüntüle
Sana Yalan Söylüyorsun Demedim Yaptıkları Bana Karşı Olan Şu Maduriyetten Sonra Savunmana Karşı Tepki Verdim Bu Maduriyet Harici 2 Hafta Önce 1 TL'ye Ürün Veriyoruz Ayağına Sitenin Bant Genişliğini Kısıp İnsanlara Ürün Aldırtmadılar Stok Bitince Siteyi Açtılar Böyle Bir Firma O Yüzden Böyle Bir Firmayı Savunma Bana Maduriyetim Çözülene Kadar
 
Sana Yalan Söylüyorsun Demedim Yaptıkları Bana Karşı Olan Şu Maduriyetten Sonra Savunmana Karşı Tepki Verdim Bu Maduriyet Harici 2 Hafta Önce 1 TL'ye Ürün Veriyoruz Ayağına Sitenin Bant Genişliğini Kısıp İnsanlara Ürün Aldırtmadılar Stok Bitince Siteyi Açtılar Böyle Bir Firma O Yüzden Böyle Bir Firmayı Savunma Bana Maduriyetim Çözülene Kadar
Firmayı savunmak için söylemiyorum ama pazarlama zaten insanları dolandırma üzerine kurulu bir sistem ta ki onu farkettiğinde daha dikkatli yaklaşmaya başlıyorsun. Önemli olan memnuniyet ve sana bunu sağlamamışlar buda firma için büyük bir eksi
 
Firmayı savunmak için söylemiyorum ama pazarlama zaten insanları dolandırma üzerine kurulu bir sistem ta ki onu farkettiğinde daha dikkatli yaklaşmaya başlıyorsun. Önemli olan memnuniyet ve sana bunu sağlamamışlar buda firma için büyük bir eksi
Evet Yani Ben Ürünü Gönderdikten 15 Gün Sonra Servis Kaydı Açmak Nasıl Bir Sorumsuzluktur Aklım Almıyor
 
Geri
Top