Muhtemelen dediğiniz gibi olmuş olabilir yapılan çok yanlış ve küçük düşüren bir şey firmayısanki hazır sistem satmışlarda daha sonra bi iade işlemi olmuş tekrar sarıp sarmalayıp satmışlar gibi bir his geldi.
Teşekkür ederim deneyiminizide paylaştığınız için keşke teşhir ürün fiyatına alsaydımda içim acımasaydı asık sinirlendiğim nokta bu bir daha öyle bir indirim olmadığı sürece yanaşmamİtopya ile kişisel deneyimim pek olumlu olmadı. Genelde problem çıkarmayacak ürünlerde ciddi indirim olursa uğruyorum.
Son indirimde Razer’ın kablosuz kulak içi kulaklığını almıştım. Uygulamadan ANC açınca kulaklıktan garip tıkırtılar geliyordu. İade etmek istedim, kabul etmediler ve garantiye gönderdiler. Garantiden geldiğinde sadece şarj kutusunu değiştirmişler, bana geri yolladılar. Açıkçası gerçekten bir işlem yapıldığına da çok güvenmiyorum. İade de almayınca uğraştırmış oldular. Sonuçta aldığım fiyata sattım, zaten piyasa fiyatının üçte biriydi.
Özetle kolay kolay yanaşmıyorum İtopya ya.
Rica ederim hocam.Teşekkür ederim deneyiminizide paylaştığınız için keşke teşhir ürün fiyatına alsaydımda içim acımasaydı asık sinirlendiğim nokta bu bir daha öyle bir indirim olmadığı sürece yanaşmam
Banada ders oldu açıkçası teşekkür ederiz bugünde aradığım zaman biz aska teşhir ürün ikince el ürün göndermiyoruz diyolarRica ederim hocam.
Bu tarz ürünlerde iade veya değişim konularında sorun yaşamamak için Amazon, PCKolik'i tercih edebilirsiniz.
Amazon üzerinden sayısız alışveriş yaptım iade konusunda bir kere bile sorun yaşamadım.
PCKolik den çok sık alışveriş yaptığımı söyleyemem ama en son indirimden Corsair HS80 Max almıştım. 4-5 gün kullandım sesi vs. her şeyi memnun etmişti ama kafama küçük geliyordu. Mağazasına götürüp sorunsuz iade ettim. Bu tarz uğraştırmayan firmaları her zaman tercih ediyorum.
Dediğiniz gibi teşhir fiyatına olsaydı bilerek alsaydınız zaten sorun yok ama teşhir ürünü açılmış ürünü sıfır diye satmak büyük ayıp. Umarım sizi de yormazlar iade ya da değişim konusunda.
Amazon hakkında ek bilgilendirme yapayım, Amazon satıcılı ürünlerde ve Amazon aracılığıyla gönderilen satılan 3. taraf satıcıların ürünlerinde problem yaşamazsınız tamamen Amazon güvencesi oluyor. 30 gün iade hakkı da zaten mükemmel bir olay. 2 sene önce laptop almıştım, fan tasarımı hoşuma gitmediğinden ötürü 2 hafta kullanıp iade etmiştim direk onaylanıyor zaten. (ürünü teslim aldığım gibi iade ediyorum genelde, ilk 1 ay tertemiz kullanmaya çalışıyorum ki satıcı firmalar da mağdur olmasın diye) Bir hafta önce de VR gözlük aldım Amazon dan 3. taraf bir satıcıdan ama süreci Amazon yönetiyordu. Kullandım ve vaadedildiği gibi iyi olmadığından ötürü iade ettim. Daha kargoya vermeden iadeyi onayladılar, kargo sonrası para iadesi işlemini onaylayacaklar.
Biraz uzattım deneyimlerimi paylaşmayı seviyorum, sizlerde kötü deneyim yaşamayın diye.
sana bi tane de kötü haberi ben vereyim kronik sorunlu soğutucu almışsın xdAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Gördüğünüz gibi bu ürünü bana sıfır fiyatına gönderdiler aşırı sinirli ve mağdurum ne yapmam lazım Corsair H150 Lcd bir ton para döktüm sonuç bu yazıklar olsun
İade edicem zaten nedir kronik sorunusana bi tane de kötü haberi ben vereyim kronik sorunlu soğutucu almışsın xd
Yok hayır yazmıyor zaten öyle olsa müşteri hizmetleride söylerSadece teyit etmek amaçlı sorucam siparişi verirken teşhir ürün yazıp yazmadığına emin misin çünkü kuytu köşeye yazabiliyorlar ve insanlar bunu görmeyebiliyor ondan ötürü eğer teşhir olarak aldıysan aslında sorun olmayabilir bir kaç kez bunu yaşayan gördüm o yüzden soruyorum
Anladım geçmiş olsun umarım sorunu çözerler hakkını aramaktan vazgeçme itopya bu konu da gerekeni yapacaktır diye düşünüyorum siparişi hazırlayan arkadaş büyük ihtimal teşhir ürünle karıştırmıştır.Yok hayır yazmıyor zaten öyle olsa müşteri hizmetleride söyler