celo.tokat
80+
- Katılım
- 28 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 71
- Reaksiyon skoru
- 49
18 Eylül’de Trendyol üzerinden sipariş ettiğim, GTI Bilişim tarafından gönderilen Lenovo Legion R24e 23.8" 180hz 0.5MS (MPRT) FHD IPS Gaming Monitör (67CCGAC4TK) ürününü 20 Eylül’de teslim aldım. Ürünü açtığımda ekranda siyah gölgelenme ve bir adet ölü piksel olduğunu fark ettim. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un bana tanıdığı, mesafeli satışlarda geçerli 14 günlük iade hakkımı kullanarak 24 Eylül’de kusurlu ürünü iade ettim. Ancak ilk iade işleminde, benim unutmam nedeniyle HDMI kablosunun eksik olduğu belirtilerek iadem reddedildi. Eksik olan HDMI kablosunu tamamlayıp 2 Ekim’de tekrar iade ettim.
Bu aşamadan sonra ürünün analize alındığı bildirildi. Trendyol asistanına başvurduğumda, elektronik ürünler açıldığı için analize gönderildiği ve bu nedenle 14 günlük iade hakkımın geçerli olmadığı söylendi. Ancak, mesafeli satış sözleşmesinde 14 günlük cayma hakkının istisnaları açıkça belirtilmiştir ve elektronik ürünlerin açılması bu kapsamda değildir. Yanıltıcı cevaplarla iade sürecim gereksiz yere uzatılmaktadır.
şikayet var üzerinden şikayetimi yazdım analiz sürecinin sonucuna göre tüketici hakem heyetine başvurcağım
Böyle bir durum başına gelen var mı?
Bu aşamadan sonra ürünün analize alındığı bildirildi. Trendyol asistanına başvurduğumda, elektronik ürünler açıldığı için analize gönderildiği ve bu nedenle 14 günlük iade hakkımın geçerli olmadığı söylendi. Ancak, mesafeli satış sözleşmesinde 14 günlük cayma hakkının istisnaları açıkça belirtilmiştir ve elektronik ürünlerin açılması bu kapsamda değildir. Yanıltıcı cevaplarla iade sürecim gereksiz yere uzatılmaktadır.
şikayet var üzerinden şikayetimi yazdım analiz sürecinin sonucuna göre tüketici hakem heyetine başvurcağım
Böyle bir durum başına gelen var mı?