𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬
80+ Platinum
- Katılım
- 3 Aralık 2020
- Mesajlar
- 11,076
- Reaksiyon skoru
- 6,654
Vodafone operatörüne ait hattımda, uzun süredir yaşadığım kapsama alanı ve internet hızı sorunları nedeniyle birçok kez müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. Bulunduğum konumda baz istasyonu kaynaklı bir problem olduğu, hem müşteri temsilcileri hem de tarafıma gelen teknik geri dönüşlerde net bir şekilde belirtildi. 542 üzerinden yaptığım görüşmelerde bu problemin farkında olduklarını, kayıt açacaklarını ve konunun takip edileceğini söylediler. Ancak bu kayıtlar neticesinde herhangi bir somut çözüm sunulmadı.
Bu sebeple Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) üzerinden resmi bir şikayet kaydı oluşturdum. Kısa süre içinde Vodafone yetkilileri tarafından dönüş sağlandı. Yapılan görüşmeler sonucu, üç hattımı da uygun fiyatlı tarifelere geçirmem teklif edildi ve kabul ettim. Bu şekilde yaklaşık 1 yılı geride bıraktık. Bu süreçte tarafıma gelen bilgilendirme mesajlarında, bölgemde yeni bir baz istasyonu kurulacağı bildirildi. Ancak aradan geçen zamana rağmen herhangi bir baz istasyonu kurulumu gerçekleşmedi.
Sorunun devam etmesi üzerine BTK üzerinden ikinci bir kayıt daha açtım. Bu başvurum sonrasında da tekrar bir yetkili benimle iletişime geçti. Yine aynı tarife koşullarıyla 1 yıl daha sözleşme uzatıldı. Şu anda ikinci yılın içindeyiz. Kapsama sorunu hâlâ devam etmekle birlikte, internet hızları da oldukça düşük seviyelerde seyretmektedir.
Vodafone tarafında yaşadığım teknik sorunların hala çözülmemiş olmasına rağmen, müşteri hizmetleri ve çözüm birimlerinin yaklaşımı olumlu olduğu için şu anda toplamda 4 hattımı da Vodafone’a taşıdım. Tüm hatlar uygun fiyatlı tarifelerle kullanılmakta.
Öte yandan, Türk Telekom hattımda da benzer kapsama ve hız sorunları yaşanmakta. Aynı bölgeyi kapsayan bu sorunun ortak baz istasyonundan kaynaklandığını düşünüyorum. Ancak Türk Telekom cephesinden, BTK üzerinden yaptığım başvurulara rağmen herhangi bir geri dönüş veya çözüm teklifi sunulmadı. Bu da kullanıcı memnuniyeti açısından ciddi bir eksiklik olarak değerlendirilebilir.
3 HAT: 9'GB İNTERNET 250'SMS 1000'DK 80 TL
1 HAT:10 GB İNTERNET 250 SMS 1000'DK 100 TL
Sizlerinde deneyimlerini merak ediyorum dostlar
Bu sebeple Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) üzerinden resmi bir şikayet kaydı oluşturdum. Kısa süre içinde Vodafone yetkilileri tarafından dönüş sağlandı. Yapılan görüşmeler sonucu, üç hattımı da uygun fiyatlı tarifelere geçirmem teklif edildi ve kabul ettim. Bu şekilde yaklaşık 1 yılı geride bıraktık. Bu süreçte tarafıma gelen bilgilendirme mesajlarında, bölgemde yeni bir baz istasyonu kurulacağı bildirildi. Ancak aradan geçen zamana rağmen herhangi bir baz istasyonu kurulumu gerçekleşmedi.
Sorunun devam etmesi üzerine BTK üzerinden ikinci bir kayıt daha açtım. Bu başvurum sonrasında da tekrar bir yetkili benimle iletişime geçti. Yine aynı tarife koşullarıyla 1 yıl daha sözleşme uzatıldı. Şu anda ikinci yılın içindeyiz. Kapsama sorunu hâlâ devam etmekle birlikte, internet hızları da oldukça düşük seviyelerde seyretmektedir.
Vodafone tarafında yaşadığım teknik sorunların hala çözülmemiş olmasına rağmen, müşteri hizmetleri ve çözüm birimlerinin yaklaşımı olumlu olduğu için şu anda toplamda 4 hattımı da Vodafone’a taşıdım. Tüm hatlar uygun fiyatlı tarifelerle kullanılmakta.
Öte yandan, Türk Telekom hattımda da benzer kapsama ve hız sorunları yaşanmakta. Aynı bölgeyi kapsayan bu sorunun ortak baz istasyonundan kaynaklandığını düşünüyorum. Ancak Türk Telekom cephesinden, BTK üzerinden yaptığım başvurulara rağmen herhangi bir geri dönüş veya çözüm teklifi sunulmadı. Bu da kullanıcı memnuniyeti açısından ciddi bir eksiklik olarak değerlendirilebilir.
3 HAT: 9'GB İNTERNET 250'SMS 1000'DK 80 TL
1 HAT:10 GB İNTERNET 250 SMS 1000'DK 100 TL
Sizlerinde deneyimlerini merak ediyorum dostlar