Far cry 3 iğrenç son

primal oynadım müthişti sonra 3ü de oynadım o da çok güzeldi ancak 4e geçince serinin sürekli aynı oynanış sunması baymaya başladı 4ü de severek bitirdim daha da devam etmedim ara vererek oynanabilir bir seri yoksa bayıyor
primal dlc mi
 
hayır farklı bir oyun (tavsiye ederim)
 
far cry 3 serinin rdr 2 si gta v i gibi bişey en iyisi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,959
Mesajlar
11,072,017
Üyeler
198,015
Son üye
messisever
Geri
Top