KaptanMC
80+ Silver
- Katılım
- 22 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 3,207
- Reaksiyon skoru
- 1,449
Sa,
Kisaca Ozetgecmek gerekirse:
Hepsiburada’dan aldığım bir Wi-Fi adaptörü (Abdullah abi’nin paylaştığı) bilgisayarıma ciddi sorun çıkardı. Başta her şey normaldi ama bir süre sonra bilgisayar dondu; CPU aşırı yüklenmeye başladı, fanlar yüksek hızda çalıştı ve voltaj değerleri yanlış okumaya başladı. Görev yöneticisinde değerler negatif gözüküyordu, undervolt tablolarım bozuldu ve sistem karıştı.
Araştırınca sorunun adaptörün içindeki çipten kaynaklandığını, firmware değil, çipin Windows 11 ile uyumsuz olduğunu fark ettim. Reddit ve Microsoft forumlarında da benzer şikâyetler vardı. Bu çakışma, sistemin doğru veri okumamasına ve CPU’nun anormal çalışmasına neden olmuş.
Müşteri hizmetlerine detaylı rapor, görsel ve mantıksal kanıtlarla başvurdum. Ancak firma, sadece ürünün iadesi veya değişimi ile ilgilenebileceklerini, ortaya çıkan sistem hasarını hiçbir şekilde kabul etmediklerini söyledi. Ürün onların olmasına rağmen CPU ve sistemime verdiği zararı üstlenmiyorlar.
Bu durum mantıklı mı? Böyle bir durumda sizce ne yapılabilir?
(Normalde Cok Daha Detayliydi am cok uzun olur kimse okumaz diye kisalttim musteri temsilcisi hem oyaladi hem once tekjnik rapor istedi sonra verincede yok kabule etmiyoruz biz ilgielnmiyoruz dediler vs..)
Kisaca Ozetgecmek gerekirse:
Hepsiburada’dan aldığım bir Wi-Fi adaptörü (Abdullah abi’nin paylaştığı) bilgisayarıma ciddi sorun çıkardı. Başta her şey normaldi ama bir süre sonra bilgisayar dondu; CPU aşırı yüklenmeye başladı, fanlar yüksek hızda çalıştı ve voltaj değerleri yanlış okumaya başladı. Görev yöneticisinde değerler negatif gözüküyordu, undervolt tablolarım bozuldu ve sistem karıştı.
Araştırınca sorunun adaptörün içindeki çipten kaynaklandığını, firmware değil, çipin Windows 11 ile uyumsuz olduğunu fark ettim. Reddit ve Microsoft forumlarında da benzer şikâyetler vardı. Bu çakışma, sistemin doğru veri okumamasına ve CPU’nun anormal çalışmasına neden olmuş.
Müşteri hizmetlerine detaylı rapor, görsel ve mantıksal kanıtlarla başvurdum. Ancak firma, sadece ürünün iadesi veya değişimi ile ilgilenebileceklerini, ortaya çıkan sistem hasarını hiçbir şekilde kabul etmediklerini söyledi. Ürün onların olmasına rağmen CPU ve sistemime verdiği zararı üstlenmiyorlar.
Bu durum mantıklı mı? Böyle bir durumda sizce ne yapılabilir?
(Normalde Cok Daha Detayliydi am cok uzun olur kimse okumaz diye kisalttim musteri temsilcisi hem oyaladi hem once tekjnik rapor istedi sonra verincede yok kabule etmiyoruz biz ilgielnmiyoruz dediler vs..)