Süper Ligde kartlar yeniden dağıtılıyor!

Uygunsuz davranış
Fenerbahçe ölüm kalım maçlarında hep ölür.
 
Ama benim umrumda değil umrumda olan Fenerbahçeyi izliyecek olmak ona da deplasman bileti alacam yani canı gönülden tutmuyorum bu takımı,zaten o yüzden Diyarbakırspor dedim.Sadece ligde kalsa benim işime çok çok gelir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fenerbahçe ölüm kalım maçlarında hep ölür.
Evet ama bir umuttur yaşamak işte
 
  • Kızgın
Reaksiyonlar: Che_
Ama benim umrumda değil umrumda olan Fenerbahçeyi izliyecek olmak ona da deplasman bileti alacam yani canı gönülden tutmuyorum bu takımı,zaten o yüzden Diyarbakırspor dedim.Sadece ligde kalsa benim işime çok çok gelir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet ama bir umuttur yaşamak işte
Hadi öyle olsun. Diyeceğim tek şey inşallah çıktıkları gibi küme düşmeleri. Siz Bursaya gelin de görün orada şeyinizi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,061
Mesajlar
11,083,818
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top