❌İndirim Bitti! ATTACK SHARK X5 Ultra – 790,84 TL | Son 3 Adet!

bu paraya bu sensör çok iyi ama çok çirkin mouse be.
 
Aldım teşekkür g pro 2 var ama olsun yanında dursun kardeş olarak :)))
 
Bu paraya bu sensor cok ıyı derken ben mı bır seylerı yanlıs anlıyorum. 10G acceleration'u varmış farenın. Ofis faresınden bıle daha dandık bir sensör.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

200 liralık ofis faresinde bundan daha iyi sensör vardır
 
çok kötü özellikleri var 4k dpi 10g ivmelenme olduğuna göre mcu su çok kötü birşeydir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hayatımda gördüğüm en kötü rgb konumu olmasa çok daha iyi mühendis 0 satmak için elinden geleni yapmış
 
Kral gidin g203 fln alin bunu alacaginiza
 
Geri
Top