silah zoruyla bana 4 oynamamı söylediler8. seri fena değil ama requem en iyi seri olarak görülüyor artık.
öyle böyle değil onuda deneyeceğizre4 çok övülüyor
İnşallah sınavdan sonra bende deneyecemsilah zoruyla bana 4 oynamamı söyledileronuda denerim teşekkürler
öyle böyle değil onuda deneyeceğiz
aksiyonda 4 en iyisi iğrençlik ve kormunçlukta village en iyisi korku+ aksiyonda requemHep bana resident evil önerilirdi hiç denemedim, o kadar söylendi en çok hangisi beğeniliyorsa onu alacağım
saygılar
grace kısımlarında nefes alabildiğimi hatırlamıyorumaksiyon ise re4 remake eğer korku istiyorsan 7 en korkunçu requiem ilk kısımda korkunçtur bayağı bir 2-3 bir tık daha karma karışık ufak gerilim ufak aksiyon ufak harita
Muazzam zevk almıştım grace kısmından benim için re4 remake ile kapışır bir oyundu grace kısmıgrace kısımlarında nefes alabildiğimi hatırlamıyorum