Oled Monitöre Geçmelimiyim

SalimBdk

80+ Silver
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
2,904
Reaksiyon skoru
1,145
İkidir sipariş ettiğim ips modeller ölü pikselli çıktı sipariş verdiğim ürünler de ips monitöre gore siyahları iyi veren modellerdi Ama uğraşmaktan sıkıldım direkt oled monitöre geçsem mi diye düşünüyorum aklımda gigabyte 240hzlik qd oled modeli var
 
geç tabii ki. şu aynı kuşkuyu yaklaşık 4 ay yaşadım millet yok yanıyor yok ediyor falan diye zırvalıyor :D git oled yanığı garantiye dahil bir marka al keyfine bak. ben imzamdaki rog strix oled'i aldım çok memnunum legion laptopumda oled artık ips veya oled olmayan hiç bir ekrana bakmıyorum.
 
Tahmin edebiliyorum çünkü oled telefon kullanıyoruz ve harika oluyor :) hangi model kullanıyorsun
Beyaz istediğim için Evnia 240 Hz kullanıyorum. QD Oled.
IPS te de Evnia 240 Hz kullanıyordum. Ondan da memnundum.
Hem beyaz, hem de vade farksız 9 taksit görünce alayım artık dedim.
Tek çekincem 200 nits yeter mi şüphesiydi ama şu an %40 parlaklıkta bile fazlasıyla yetiyor.
 
geç tabii ki. şu aynı kuşkuyu yaklaşık 4 ay yaşadım millet yok yanıyor yok ediyor falan diye zırvalıyor :D git oled yanığı garantiye dahil bir marka al keyfine bak. ben imzamdaki rog strix oled'i aldım çok memnunum legion laptopumda oled artık ips veya oled olmayan hiç bir ekrana bakmıyorum.
O zaman biraz daha beklıyım yazın ortalarında olede geçerim gigabyte go27q24 yu gözüme kestirdim daha taptaze :) mla oled de mevcut parlaklik de iyi seviye de lg oled panel kullanıyormus
 
Aynı çözünürlük içinse OLED ama 1440p Oled ile 4K IPS muhappeti ise 4K tercih edin.
 
İkidir sipariş ettiğim ips modeller ölü pikselli çıktı sipariş verdiğim ürünler de ips monitöre gore siyahları iyi veren modellerdi Ama uğraşmaktan sıkıldım direkt oled monitöre geçsem mi diye düşünüyorum aklımda gigabyte 240hzlik qd oled modeli var
"Olede geçmeli miyim?" Sorusunun "evet" dışında bi cevabı yok. Hangisine geçeceğin konusundan emin değilim ama kesinlikle geçmelisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aynı çözünürlük içinse OLED ama 1440p Oled ile 4K IPS muhappeti ise 4K tercih edin.
2k oled 4k ips den daha iyi olur 27 inç de. Keskinlik falan iyi güzel ama öncelikle renklerden ikinci olarak akıcılıktan feragat etmen gerekiyor. 32 inç olursa emin değilim ama.
 
"Olede geçmeli miyim?" Sorusunun "evet" dışında bi cevabı yok. Hangisine geçeceğin konusundan emin değilim ama kesinlikle geçmelisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2k oled 4k ips den daha iyi olur 27 inç de. Keskinlik falan iyi güzel ama öncelikle renklerden ikinci olarak akıcılıktan feragat etmen gerekiyor. 32 inç olursa emin değilim ama.
Renk ve siyahlık benim için önemli 2k da keskinlik için vs iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gigabyte en son 22-23 falandı o civardaysa al geç ya
23999 olmuş güzel fiyata düşerse alacağım oncelilikle İade ettiğim monitörlerin parası iade olsun 😂 9 taksit bulursam acımam
 
2k oled 4k ips den daha iyi olur 27 inç de. Keskinlik falan iyi güzel ama öncelikle renklerden ikinci olarak akıcılıktan feragat etmen gerekiyor.
Ben öyle düşünmüyorum 27 inç 1440p oled ne kadar panel olarak kaliteli olsada, 4K Asus Rog IPS monitörümü tercih ediyorum :D oyun deneyimi açısından 4K daha önemli benim için, renk olarak çok iyi zaten yeterli sadece siyahlar sıkıntı onada yapcak bişi yok, 1440p monitöre bakınca oyun bulanık geliyor bana yani sırf renkleri güzel diye keskin görüntüden vazgeçemiyorum kişisel tercih. Bir sonraki monitörüm 4K Oled olacak zaten başka türlü olede geçmem.
 
Geçmelisin 4k 240 hz oledler muhteşem gerçekten expedition oynuyorum şu sıralar muhteşem bişey o renkler siyahlar falan harika
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,771
Mesajlar
11,080,937
Üyeler
198,191
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top