Arkadaşlar 8 haziranda ehliyet e-sınavım var 24 Haziran 21 eylül arasındada yurtdışında stajım var ehliyet e sınavını geçtikten sonra direksiyon sınavına girmeyi staj dönemimde erteleyebilirmiyim o tarihler arasında sınava girme ihtimalim yok görmezsem kurs dosyam yanarmı bir sonraki kayıtta yine kurs ücreti ve e sınav sürecini geçmem gerekirmi lütfen yardım edin.