3700den düşürmeye çalışıyorum ikinci el piyasası çok değişik millet sıfırı 4300 lira olan monitöre 4000 lira yazıp millete sıfırı 8 bin lira diyip dolandırmaya çalışıyor üstelik adamda kutusu bile bulunmuyornormal kullanımda çok belli olmuyorsa pazarlıkla alınır
Fırsat değilse 2.el monitör almazdım3700den düşürmeye çalışıyorum ikinci el piyasası çok değişik millet sıfırı 4300 lira olan monitöre 4000 lira yazıp millete sıfırı 8 bin lira diyip dolandırmaya çalışıyor üstelik adamda kutusu bile bulunmuyorAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
benim için çizik dert değil farketmem bile ama ilerde sıkıntı çıkarırmı diye sorayım dedimSana ve bütçene kalmış hocam , evine git test et dene bir sıkıntısı yoksa al.(Çizik var diye esktra ucuz mu mesla)
Markaya bak ara sor muhtemelen ön panelinde çizik var , ara sor parçası var mı diye belki ilerde değiştirirsin
hocam sifiri 4.3k ise ikinci eline ve cizik olanina 3.7k diyorsa gidip sifirini alirsin hemde garantili olur basin agrimazbenim için çizik dert değil farketmem bile ama ilerde sıkıntı çıkarırmı diye sorayım dedim
İleride sorun yaratmaz ama 2000tl üzerine hayatta alınmazmerhaba ikinci el monitör almayı düşünüyorum 3 bine 180hz ips 24 inç monitör buldum msi ama ekranda ufak bi çizik var ilerde sorun yaratır mı bilmiyorum ölü piksel felan yok almalı mıyımAlıntıyı görüntüle
şöyle bişey