Lahana11
80+ Bronze
- Katılım
- 11 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 726
- Reaksiyon skoru
- 228
Kral alt modeli olan plusu kullanıyorum nothing phone 3 telefonumla çok memnunum gürültü engellmesi çok iyi çalışıyor.Senin kulakloğında bi sorun olabilirHediye verdikleri kulaklıktan çok bir şey beklemeyin. ANC performansı rezalet , pasif gürültü engellemesi de yetersiz. Bass ağırlıklı sıradan bir kulaklık.