pEmirq
80+
- Katılım
- 8 Haziran 2024
- Mesajlar
- 123
- Reaksiyon skoru
- 18
Selam, dün GameSir Cyclone 2 aldım. Gizala’da stok olmadığı için Hepsiburada’dan 5500 TL’ye sipariş verdim. Daha önce Hepsiburada’dan alan var mı? Şarj standı da geliyor mu? Kablo, dongle vs. ne çıkıyor yazabilir misiniz
Bir de genel olarak memnun musunuz, özellikle FC oynayan varsa analog hissi ve tuş hissiyatı nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim.
Gamesir Cyclone 2
Bir de genel olarak memnun musunuz, özellikle FC oynayan varsa analog hissi ve tuş hissiyatı nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim.
Gamesir Cyclone 2