Gamesir Cyclone 2 Alınır mı?

pEmirq

80+
Katılım
8 Haziran 2024
Mesajlar
123
Reaksiyon skoru
18
Selam, dün GameSir Cyclone 2 aldım. Gizala’da stok olmadığı için Hepsiburada’dan 5500 TL’ye sipariş verdim. Daha önce Hepsiburada’dan alan var mı? Şarj standı da geliyor mu? Kablo, dongle vs. ne çıkıyor yazabilir misiniz
Bir de genel olarak memnun musunuz, özellikle FC oynayan varsa analog hissi ve tuş hissiyatı nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim.

Gamesir Cyclone 2
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Selam, dün GameSir Cyclone 2 aldım. Gizala’da stok olmadığı için Hepsiburada’dan 5500 TL’ye sipariş verdim. Daha önce Hepsiburada’dan alan var mı? Şarj standı da geliyor mu? Kablo, dongle vs. ne çıkıyor yazabilir misiniz
Bir de genel olarak memnun musunuz, özellikle FC oynayan varsa analog hissi ve tuş hissiyatı nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim.
Hocam alınır fakat 5500 aşırı fazla g7 modeli alınır o paraya veya farklı modeller. Cyclone 2 için maksimum 3500 tl verilmeli.
 
Hocam alınır fakat 5500 aşırı fazla g7 modeli alınır o paraya veya farklı modeller. Cyclone 2 için maksimum 3500 tl verilmeli.
Maalesef hocam başka bir şansım yoktu. Gizala’dan alacaktım ama stokta olmadığı için alamadım. Trendyol’da da zaten 6000 TL civarıydı.
 
hocam madem almışsın neden alınır mı diye başlık yazıyosun
 
Maalesef hocam, kargoya verildi bile.
Yerinizde olsam iade ederdim cyclone 2'nin fiyatı maksimum 3500 lira çünkü ama yinede siz bilirsiniz. Ürün hakkında sorularınıza gelecek olursak üzmez gayet iyi kontrolcü kutu içinden stand, dongle ve kablo ile geliyor dongle'ı standa bağlıyorsunuz ekstra port işgal etmiyor bu sayede kalitesi olsun uygulaması olsun gayet güzel ürün. Bende uzun süredir super nova modelini kullanıyorum memnunum cyclone ile tek farkı analogların hall efect ve tuşların membran olması onun dışında aynı seviyede modeller.
 
Aynı modeli kullanıyorum. Farklı platform ve farklı satıcıdan almıştım, sana dock gelir mi bilmiyorum.

1. Yazılım güncellemesi yapma, dongle sapıtıyor. Yd de ek ürün gönderilmesi mi para iadesi mi ne yapılmıştı. Tr de yazılım sürümünü düşürün dediler bana...

2. Cihaz hissiyatı güzel, 8bitdo gibi dar değil geniş bir tutuşu var. Triggerlar güzel, tuş olarak pek kullanmadım ama işlevsel.

3. Şarj iyi gidiyor gibi, belki hep docka koyduğum için çok ayırt edememiş olabilirim.
4. Titreşim motorları güzel, triglerlarda yok.

5. Piyasayı takip etmiyorum ama pahalı geldi.

6. F1 oyununda arka tuşlara atama yapılamıyor. Ancak standart tuşlardan birine atama yapar, arka tuşu da yazılımdan macroyla o tuşa bağlarsan kullanabilirsin.

Fc oynamıyorum, F1 oynuyorum. Yine de spesifik soruların varsa bilgim dahilinde yardımcı olurum.
 
Selam, dün GameSir Cyclone 2 aldım. Gizala’da stok olmadığı için Hepsiburada’dan 5500 TL’ye sipariş verdim. Daha önce Hepsiburada’dan alan var mı? Şarj standı da geliyor mu? Kablo, dongle vs. ne çıkıyor yazabilir misiniz
Bir de genel olarak memnun musunuz, özellikle FC oynayan varsa analog hissi ve tuş hissiyatı nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim.

Gamesir Cyclone 2
Güzel gamepad. tabii ki de alınır. Amazondan aldım 1 ay önce 3.800 e . 5500 TL fazla geldi. Bugun yarin stoklar yenilenince tekrar düşer fiyatı.
Arkadasin dediği gibi o fiyatlara flydigi falan alırsın. Kargoyu kabul etmeyip iade ederdim yerinde olsam
 
Selam, dün GameSir Cyclone 2 aldım. Gizala’da stok olmadığı için Hepsiburada’dan 5500 TL’ye sipariş verdim. Daha önce Hepsiburada’dan alan var mı? Şarj standı da geliyor mu? Kablo, dongle vs. ne çıkıyor yazabilir misiniz
Bir de genel olarak memnun musunuz, özellikle FC oynayan varsa analog hissi ve tuş hissiyatı nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim.

Gamesir Cyclone 2
daha birkaç gün önce her zamanki fiyatında 4kdı. Çok fp güzel gamepad ama 5,5 fazla
 
Güzel gamepad. tabii ki de alınır. Amazondan aldım 1 ay önce 3.800 e . 5500 TL fazla geldi. Bugun yarin stoklar yenilenince tekrar düşer fiyatı.
Arkadasin dediği gibi o fiyatlara flydigi falan alırsın. Kargoyu kabul etmeyip iade ederdim yerinde olsam
Hocam her yere baktım, en ucuz 5 bin TL civarındaydı. 3-4 Bin TL olanlarda da stok yoktu. Acil almam gerektiği için mecburen bu fiyata almak zorunda kaldım maalesef.
 
Hocam her yere baktım, en ucuz 5 bin TL civarındaydı. 3-4 Bin TL olanlarda da stok yoktu. Acil almam gerektiği için mecburen bu fiyata almak zorunda kaldım maalesef.
1 dakika konu açıp daha iyi başka kol önerisi isteseydin keşke
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,984
Mesajlar
11,072,242
Üyeler
198,022
Son üye
Talhaglpk
Geri
Top