Ryzen 5 3600 İşlemci Soğutucu Önerisi

Güzel soğutucu hocam, yük altında ortalama değerleri neler oluyor peki? Bende Thermalright Phantom Spirit kullanıyorum aktif olarak.
hocam arkadaşın sistemi toplamıştım onda kullandım, akşam oyunda bakalım ne veriyor diye ama arctic gerçekten tam f/p muhtemelen tükürsem onla bile soğutur :D

gerçi bende de 5800x3d var muhtemelen 7800x3d den daha fazla ısınıyordur. bunu gamepower skadi v2 360 ile soğutuyoruz. 60-65 arasındayım çoğu zaman (kasa içi sirkülasyon ve soğutma da iyi durumda)
 
hocam arkadaşın sistemi toplamıştım onda kullandım, akşam oyunda bakalım ne veriyor diye ama arctic gerçekten tam f/p muhtemelen tükürsem onla bile soğutur :D

gerçi bende de 5800x3d var muhtemelen 7800x3d den daha fazla ısınıyordur. bunu gamepower skadi v2 360 ile soğutuyoruz. 60-65 arasındayım çoğu zaman (kasa içi sirkülasyon ve soğutma da iyi durumda)
Sepetime ekledim bakalım bir denemek lazım :D, teşekkür ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,987
Mesajlar
11,083,024
Üyeler
198,224
Son üye
netmaster
Geri
Top